Vind dat het eens per jaar moet kunnen heb ook dure tijden hier, maar wel een aantal spullen nodig. Vind het heerlijk om er rond te kijken en te struinen, de shows te zien en wat mensen te spreken.
@ evelli,...wil alleen onderleggers gaan bekijken enzo...maar als je dan entree van 2 grote bij rekend..worden ze wel duur,hihi of de onderleggers moeten daar stuk goedkoper zijn?
@naald...lekkere bak thee....iets te eten erbij...en gewoon eraan starten
Ik ga ook proberen om op zaterdag naar Paard en koets te gaan als ik gezelschap vind, dus als je een meisje in een hippe rolstoel ziet ben ik dat waarschijnlijk
ben wel pissed trouwens... dit werd gefilmd door mensen die gewoon achter m'n vriendin staan. Niemand van hun heeft zich om haar bekommerd... Een vrouw uit een huis/kantoor (??) aan de overkant is naar haar toe gekomen en heeft d'r geprobeerd te kalmeren.. triest..
Bicci: hoef je toch niet voor bij elkaar uit de buurt te komen je kan prima daar afspreken. Heb ik ook al eens met Lacuna gedaan, jaar ervoor met Sonjim
Dat is waar moet dan ook maar net kunnen qua vervoer Vind het wel fijn om zelf te kunnen beslissen wanneer ik naar huis ga
IngridM
Geplaatst: 12-10-11 12:38
Wat een onwijs gaaf filmpje zeg, romantiek ten top !!!
Prinsje, heb je normaal ook beetje lage bloeddruk ?
Naaltje nog net niet in ondergoed naar uitgebrande auto, dat is schrikken !
Vanochtend wat in huis gedaan en lekker naar Ulla en Tinus geweest (de grote paarden haha)
avaluna
Geplaatst: 12-10-11 12:52
Ben weer bij, een dikke knuf voor iedereen!
@VHU: wellicht mosterd na de maaltijd, maar ik denk dat je je zoon prima mee kunt nemen, hoor .
tine10
Geplaatst: 12-10-11 13:32
Jeetje, Naaltje, ik dacht brand in de auto. Vervelend... Maar jeetje man, dat ding staat heel goed in de fik. Afschuwelijk. Tja, reacties van omstanders is altijd om te janken helaas. Doen niets doorgaans.
Verder geen tijd om te reageren, moet zoon naar muziek brengen, daarna samen zwemmen oefenen.
VanHuisUit
Geplaatst: 12-10-11 13:37
@Nancy96 en Avalun, bedankt voor de tips, vanochtend inderdaad nagevraagd maar het kan prima, duurt inderdaad maar half uurtje, en dat is wel fijn want ik wilde er wel graag even heen. Het gaat me niet eens zozeer om het condoleren want dat heb ik vanochtend gedaan en overledene ook nog gezien en 'gedag' gezegd, maar vind het er wel bijhoren als je mensen goed kent om bij zoiets aanwezig te zijn.
Wat een pisweer zeg! Het regende hier trouwens ook al toen ik wegging maar zulke nevelige regen dat je het door het raam nauwelijks ziet maar je wordt er dus wel errrrug nat van. Grote evenementen zijn niets voor mij ik kan niet zo lang langs van alles lopen / staat / zitten en dan weer lopen en wordt er bovendien altijd beetje chagarijnig van dus geen succes Tine's dak lekt, da's niet zo mooi & zeer onhandig en bij Ollie zijn ze aan de klus, dat zal wel nodig zijn maar als ze het precies voor je oprit doen is ook niet zo handig.
Vanochtend dus rare ochtend maar wel met Bente aan de slag geweest. Eerst maar even gelongeerd, ze was zeer vrolijk aan de longe gek ding. Daarna voor de wagen door de bak, die was natuurlijk wel wat zwaarder met al die regen maar ze marcheerde er vol enthousiasme doorheen en daarna nog wat uitgestapt rond het erf, door flinke plassen en tussen muur en vrachtwagen van Peter door, wat ze wel spannend vond (kon precies) maar wat natuurlijk erg goede oefening was.
Oja, bij mij is ook een keer een auto in de fik gevlogen, echt ik ben zelden zo geschrokken, was in een parkeergarage echt dood en dood eng...
Nou we gaan hier het middagritueel in met sportclub, boodschappen doen etc.
avaluna
Geplaatst: 12-10-11 13:43
Auto in de hens lijkt me ook doodeng.
@Tine: speelt je zoon al een instrument of is het een soort van introductietraject? Hier ook bezig met muziekles, maar instrument is nog niet definitief gekozen.
Wilde hier ook iig even wat longeren, maar wat een nattigheid, ben bang dat ze vrij hebben . Dochterlief heb ik al vroeg moeten halen, die is ziek.
VanHuisUit
Geplaatst: 12-10-11 13:53
@PrinsjeH let goed op jezelf en deze week dus niet meer naar je werk... @Avaluna en Tine, onze zoon is eerst op een koor geweest (daar leerden ze ook al noten lezen) en hij heeft op school ook een soort blokfluitles (met choroi fluit, is net even anders), vanaf vorig jaar zit hij op gitaarles. Daar heeft hij zelf om gevraagd en hij kan het hartstikke goed al. Voor de muziekuitvoering straks wordt hier bijv goede tijden, slechte tijden, californication van red hot chili peppers en incredible van ilse de lange geoefend
Zie nog even de filmpjes van de auto zo erg was het bij mij gelukkig niet.Stond in parkeergarage, alarm ging direct af, mannetje van bewaking kwam direct met enorme brandblusser en spoot die (hoe? weet ik niet meer) in de moterkap van mijn auto.... wel enorm veel rook
Hier ook de hele dag rotweer. Ben net thuis, heb voor mijn gevoel alleen maar in de auto gezeten. Vanochtend eerst naar Amsterdam voor de bedrijfsarts. HRM had een afspraak gemaakt omdat ik ontslag had genomen tijdens de ziektewet, maar dat wist de arts niet eens!! Die dacht dat ik gewoon voor een evaluatie kwam, haha. Daarna door naar Amersfoort om te oefenen in de revalidatiezaal en toen naar Barneveld om een hometrainer te kopen en nu dan eindelijk thuis. Nu even een middagje rustigaan doen. Wilde eigenlijk nog longeren, maar de buitenbak is één grote plas na al dat water, dus dat gaat hem niet worden. Alleen even naar stal aan het eind van de dag om haar mokbeentje te verzorgen/drogen.
happytime
Geplaatst: 12-10-11 14:35
naaltje: zo echt eng,arme vriendin van je,maar die out-fit van jou maakte iedereen weer wat aan het lachen? ben de miezerregen echt zat,hoop dat teletext gelijk heeft.....paar droge dagen met zonkans en nachtvorst maar overdag 15-17 graden