Ollie: Wat een gave verrassing voor je zoontje! Stoer hoor!
Nouvel
Geplaatst: 26-03-11 20:56
Thanx, het is ook echt een leuke merrie! alleen nog zo'n viezerik die wit hoort te zijn, en deze staat al zonder deken...
Ik vind het ook een onwijs leuk span, het klavertje 3, en inderdaad, ik vind een vaardigheid met 1 paard voor de wagen in zo'n bak al lastig zat...
Hier heeft het de hele ochtend wisselend gemiezerd en echt geregend, pas rond een uur of half 2 werd het echt droog. Het is ook de hele ochtend maar een graad of 6 geweest, brrr!!
Ik heb vanmiddag nog even met Fifi met het zeil geoefend en ik had een rode tas op een staander gehangen, kijken wat ze daarop deed. Eerst aan de hand geoefend met de clicker en wat lekkers en dat deed ze zo braaf dat ik haar opgezadeld heb. Rondje om de rode tas, rondje om het zeil, toen over het zeil, leuk hoor!
ollie, wat leuk voor je zoontje zeg!
Rhine_
Maisie leuk dat je tuig binnen is! Ik hoop voor je dat het bevalt!
YT heeft een leuke maar vermoeiende dag gehad.
Ollie wat leuk idd voor je zoontje!
Laatst bijgewerkt door Rhine_ op 26-03-11 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Ollie1
@Maisie, dan is die wolk waarschijnlijk boven Voorne-Putten blijven hangen.Gelukkig was het op jouw eiland droog Succes morgen met je les. Heb je dan les van LP ? @Eefielover, het is zo leuk voor die gasten... eigenlijk zouden ze daarvoor al iedere week thuis moeten voetballen
Ollie leuk is dat hé. Mijn vader is altijd scheidsrechter geweest en die vond die pupils van de week ook super.
Ollie1
Geplaatst: 26-03-11 20:59
@Nouvel, wat fijn dat het goed ging die schriktraining, Wij organiseerden jaarlijks politielessen waarbij een politie agent ook schriktraining kwam geven. Echt super leuk en leerzaam
Nouvel
Geplaatst: 26-03-11 21:02
Ja, dat is echt heel leuk! Ik heb een aantal jaar terug een schriktraining van het Balingehof met Fifi gedaan, dat was ook onwijs leuk en dat deed ze toen ook super! Ze was toen eigenlijk nog helemaal niet kijkerig en ging probleemloos overlang langs, doorheen en overheen. Maar sinds ik het ongeluk met haar heb gehad is ze heel erg kijkerig geworden, als ze iets 'engs' ziet wordt ze 3x zo groot alsof ze op 'r tenen gaat lopen en dan gaat ze ineens op de rem en schiet ze achteruit, en op de weg vind ik dat toch wel een beetje eng en gevaarlijk... Ik heb lang gehoopt dat het vanzelf minder zou worden maar het werd alleen maar erger, vandaar dat ik ben gaan zoeken naar een mogelijke oplossing...
Lacuna vervelend dat je lichaam niet mee werkte. Wel fijn dat de jongens lief waren.
Jelle dank je. Dacht al dat het aan mijn hormonen lag. Kan vandaag niet zoveel hebben. Ben eigenlijk de hele dag alleen thuis geweest, verveel me dood. Doordeweeks gaat al zo langzaam en nu is vriendlief vanmiddag en vanavond ook weg.
Wij hebben hier de hele dag zon gehad en een graad of 12 dus was heerlijk. Jammer dat ik er niet van kan genieten.
Nouvel leuk hoor. En fijn dat ze het goed heeft gedaan.
Biancacoo
Geplaatst: 26-03-11 21:34
Hallo allemaal, jullie hebben van alles gedaan en meegemaakt.
Nouvel, gave fotos en filmpjes, klavertje 3 lijkt me zoo moeilijk, ziet er stoer en moeilijk uit.
VHU : Hoe was je rit vandaag. Ben zo ontzettend benieuwd.
Ik was vanmiddag bij HCA , heb nieuwe lamoentjes opgehaald RVS voor de sulky, en zag daar nicky en hero, en napie natuurlijk , die was ook in kootwijkerbroek geweest denk ik.... leuk om haar en die paardjes in het echt te zien, dan weet je een gezicht bij de naam, is wel leuk,
Tallechie verveel je je ? balen zeg, dan duurd de dag helemaal 10 x zo lang....
Maisie, nieuwe tuigen ?? gaaaf, fotooo'sss. Tine; ben je nog bij paard 2 geweest, ben wel benieuwd.
Schriktraining altijd nuttig.
Ollie gaaf voor je zoontje, leuk als ze zo'n hobby hebben waar ze helemaal voor gaan.
Lacuna heeft lichaam wat niet meewerkte, balen...
Het was hier mooi weer, ik heb melody lange lijnen gedaan, en hoop morgen een buitenrit met zoon en man samen te kunnen maken.
Bicci, van harte met je verjaardag.
It een wii fit, heb ik ook, vind het een handig ding, met fibromyalgie kun je zo toch dagelijk je spieren een beetje trainen, en ik vind het ook nog leuk, een half uur is zo voorbij !
Ik hoop dat ik iedereen een beetje gehad heb ?? ben bang van niet.... sorry
Bianca ja ik verveel me. Weet van ellende niet meer wat ik moet doen. Kan niet langer dan 500 a 700 m lopen, internet heb ik wel gezien, lezen heb ik wel gehad Dan lblijft er weinig over.
Lekker op buitenrit, leuk hoor.
Nouvel wat voor ongeluk heb je gehad? Dat heb ik niet meegekregen?
Nouvel
Geplaatst: 26-03-11 21:56
dagen duren inderdaad lang als je je verveelt en/of heel weinig kunt doen... sterkte!
2,5 jaar geleden is Fifi op de terugweg van een buitenritje heel erg geschrokken van zo'n grote paardenspeelbal die langs de weg in de wei lag. Door de wind baalde de bal tegen het hek aan, ze durfde er niet langs en ging achteruit lopen, langs dat pad was een greppel en we zijn er samen achterover in gevallen... Omdat het heel smal was lagen we beide klem, zij tussen de kanten van de greppel en ik met mijn ene been tussen haar lijf en de kant... Met haar achterbenen begon ze flink te trappen om los te komen en toen heeft ze mijn enkel kapot getrapt omdat ik niet weg kon... Gelukkig was ze snel rustig toen ik tegen haar ging praten en bleef ze heel stil liggen... En nog gelukkiger was er precies op die plek 1 huis langs dat pad en waren die mensen thuis (ook nog een kennisje van mij en zelf paarden, die in die bewuste wei liepen). Met hulp van haar en van haar dochter is Fifi eruit gekomen en daarna hebben ze mij eruit gehaald... Gelukkig was ik verder nog heel. Alleen mijn ene enkel was goed stuk en mijn andere been was blauw van het klem zitten...
Ik ben geopereerd en heb een half jaar niks mogen doen, alleen maar zitten... (en dan duurt een dag ook lang...)
Fifi was gelukkig nog helemaal heel, maar later bleek dat ze er dus wel in haar koppie een trauma aan over heeft gehouden, ze is enorm kijkerig geworden en schiet bij alles wat ze ziet achteruit...
Dit was onder het zadel als ik het zo lees. Wat een naar ongeluk zeg. En kan me voorstellen dat ze er een trauma aan over heeft gehouden. Daar kun je ook weinig aan doen.
Toch goed dat je haar wel weer hebt opgepakt en zo doorpakt.
tine10
Geplaatst: 26-03-11 22:04
Goedenavond allemaal.
Heb de hele dag aan VHU gedacht. Ben zooooo benieuwd hoe het is gegaan!!
Bicci: nog gefeliciteerd. Beetje laat, maar had vandaag verder geen tijd om hier te kletsen Nouvel: wat een naar verhaal.
Verder sluit ik me (lekker aso en makkelijk ) aan bij de samenvatting van BIancacoo.
Ik ga morgen pas kijken bij paard 2, dus blijft nog even spannend. Ben wsl pas 's avonds laat thuis, dus weet niet of ik nog puf heb om verslag uit te brengen.
Schriktraining is zoooo leuk. Ik ga morgen nog een keer met pony doen en dan ook proberen erachter te lopen. Zal wel flinke uitdaging zijn. Met Rembrand niet meer, gaat veel te goed. Dus als jullie nog dingen weten te bedenken.......hoor ik ze graag.
Ik ga mijn bedje opzoeken, klok gaat vannacht uur vooruit, morgen weer drukke dag.
Nouvel
Geplaatst: 26-03-11 22:14
tine, slaap lekker!
ja, dat had ik er niet bijgezet, het was inderdaad onder het zadel...
Tine ik ben benieuwd. Als je wel een update wil plaatsen mag je mij ook wel sms-en hoor. Ben de hele dag gewoon thuis, moet je maar even zien. Heel veel plezier en succes. Pony mag nog even schrikparcour doen. Slaap lekker.