Heb je geaccepteerd!Maar wow die plas was best wel heel erg groot!
Wel hele gave honden heb je trouwens!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ideaal!
Kunnen jullie mij misschien helpen? Gaat om een bijna 4 jarige alexandro p, heel leuk dier!
wat pijnlijk. Balen zeg. Ik zit hier ook zo te kl
ten met mijn schouder. Doordat het wat beter ging draai ik in mijn slaap er dus onbewust op en dat is zo fout want vanacht dus wakker geworden van de pijn en dat ging dus mooi de hele dag zo door
hete douche, Arnica en proberen de boel te ontspannen en gelukkig lijkt het nu wat weg te zakken... is een erg moeilijk proces van wel/niet/bewust op een bepaalde manier belasten en als ik ook maar iets te veel doe is het weer een paar passen terug.
. Krijg alleen galop aan de hand niet voor elkaar, dus binnenkort maar weer lesje afspreken.

hopelijk doet de arnica z'n werk en gaat het gauw weer wat beter!!
Maar jij hebt het ook prachtig voor elkaar zeg met het bos zo dichtbij! Heerlijk!
Voel me nu wel weer iets beter maar nog niet helemaal fijn. Hopelijk gaat het snel weer beter, geen zin om in de vakantie ziek te zijn..
Gaan dan namelijk de nieuwe stal voor Disco klaar maken!
Jester_ schreef:Hoi!
Ik kom even binnen vallen. De eigenaresse van mijn bijrijdpaard is weer gaan mennen. Nu wil ik haar als bedankje een menles geven of meerdere. Dressuur, maar dan wel eigenlijk bij one of the big guys.
Alleen, ik ben volledig een leek op dit gebiedKunnen jullie mij misschien helpen? Gaat om een bijna 4 jarige alexandro p, heel leuk dier!