Misschien een idee?!https://www.google.nl/search?sugexp=chr ... 8gPr2IiECw
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Misschien een idee?!
waait gegarandeerd niet weg.janouk schreef:haha ja, een punaise door je hoed in je hoofdwaait gegarandeerd niet weg.
Een hoedenpin is een soort veiligheidsspeld die je door je hoed, door je haar en weer door je hoed steekt.
De Koningin gebruikt deze ook. Oppassen dat je niet in je hoofd steekt. Maar als je je haar in een staart doet, blijft de hoed prima zitten met een hoedenpin.
, net zoiets als de knotspelden die ik bij mijn ballettende dochter door haar haar steek
. Hmm, nou nog eens uitvinden waar die dingen te koop zijn. (Eerst terug naar mijn pruttelende pannen
)
. Iemand belangstelling om mee te kijken (link via pb)?

en Tine met turbopech, potverdikkie

wat kan hij lekker marcheren zeg
...vanavond lekker de BBQ aan..alhoewel ik een aangepast diner had...toch wat vlees en komkommer meegegeten
Soms moet je jezelf wel eens verwennen na al die weken zo streng....
Heerlijk na al die weken streng!
Ik doe ze altijd zo wijd mogelijk maar gaandeweg het rijden gaan ze steeds weer terug naar zo smal... Gelukkig hebben we afgelopen zaterdag nieuw hoofdstel gekocht, de rest van het tuig volgt (Ideal marathon tuig met lichtbruin onderlegd
)
dat is overigens een Cob hoofdstel van Ideal, de oogkleppen die daar standaard bijzaten, zaten prut, hebben we toen windriemen en oogkleppen van full hoofdstel op gedaan. Maar dan nog wil het niet altijd zoals wij willen. Ligt beetje aan stand van maan en sterren of zoiets
altijd zo zonde van je geld & tijd
zo lastig dat die paardjes gebarentaal spreken he

vet balen van de turbo
ben daar toen wel erg van geschrokken. Zat nu ook te trillen op mijn bokkussen met die quads maar groom liep naast Bente en Bente bleef wonderwel goed hanteerbaar, gelukkig.
dan blijft ze wel heel braaf lopen maar is het net zo'n angsthaasje een paar passen, beetje sneu vind ik dat dan.