en dan komt de winter pas......
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dus dat doe ik ff niet wel even de belangrijkste dingen.
die dat nodig heeft
waarbij het wat minder goed ging op wedstrijd volgende keer beter 
Hij zou voor gewicht spelen door aan de strengen te trekken af en toe zodat er ook meegegeven kon worden zodra nodig. Ik dacht dus dat dat moeilijk ging zijn om te leren immers met lichte aanraking op de borst gaat ze achteruit maar niks bleek minder waar
ze had het direct door. zelfs toen mijn vriend heuvels en modderpaden ging immiteren (dus flink an hangen) trok ze als een volleerd trekpaard
Vooral in het geploegde land gaf ze zich elemaal, heel leuk om te zien en ben dan ook erg trots op haar
. 
maar ik weet het nu, ik zal afzeggen als er druppels vallen

Ik wacht lekker even af
wilde rondje bos doen.. De bak zal wel veel te zwaar zijn voor die kleine fjord van me VanHuisUit schreef:Het regent? Het is hier van dat heerlijke rustige DROGE herfstweer...
@IngridM avondwake is niet alleen condoleance hoor, het is het eigenlijk vooral niet. Het is een speciale dienst voor de overledene, anders dan de begrafenisdienst. De begrafenisdienst is nogal strak gebonden aan regels, de avondwake is meer 'los'. Maar goed, ben er nog niet over uit wat we doen. Je kunt dan wel het condoleance register tekenen, maar het is niet het handjes schudden zeg maar.

pas wel op met het weer want ze geven de gehele dag regen op heb ik vernomen.
Goed waterdicht aankleden bij de paardjes !!!

volgens mij zit er een deuk in mijn schedel, zo hard knalde ik ertegenaan
AUW!
een deuk erin

) op slippertjes..