[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 22:09

huh zijn jullie al met jullie winter-kleding bezig? ik heb deze zomer 2 paar kaplaarzen gekocht en 2 regenjassen....nu mijn herfst-outfit aanschaffen.....maar wat? _O- en dan komt de winter pas...... :=

cyclo86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 06:01

zo ik zal ook maar weer eens langskomen, ik heb braaf elke dag de lappen tekst gelezen als savondslaat maar het tempo zit er nogal in dus als ik een samenvatting moet maken vanaf de laatste keer dat ik gepost heb wordt die zelf volgens mij een pagina lang :Y) dus dat doe ik ff niet wel even de belangrijkste dingen.

iederen een :(:) die dat nodig heeft
iedereen een +:)+ waarbij het goed gegaan is op wedstrijd op wedstrijd (btw leuk topic bicci).
iedereen een Y;( waarbij het wat minder goed ging op wedstrijd volgende keer beter ;)

Verder wou ik even trots vermelden dat ik gister eindelijk mijn vriendje zo ver heb gekregen om te komen helpen met Blue :)) Hij zou voor gewicht spelen door aan de strengen te trekken af en toe zodat er ook meegegeven kon worden zodra nodig. Ik dacht dus dat dat moeilijk ging zijn om te leren immers met lichte aanraking op de borst gaat ze achteruit maar niks bleek minder waar :wow: ze had het direct door. zelfs toen mijn vriend heuvels en modderpaden ging immiteren (dus flink an hangen) trok ze als een volleerd trekpaard :wow: Vooral in het geploegde land gaf ze zich elemaal, heel leuk om te zien en ben dan ook erg trots op haar +:)+ Uiteraard mijn vriends enthousiasme af en toe moeten afremme, typisch mannen haha, maar zowel pony als man luisterde goed ;) .

Nu gaan we sleep maken van een tractorband zodat we daar wat mee kunnen oefenen. tussendoor oefen ik dan alleen gewoon lange lijnen.

Lacuna

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 07:02

Fijn Cyclo dat het zo lekker gaat met Blue! En natuurlijk fijn dat je je vriend voor dit soort acties kunt strikken :P

Winter, uhh, I think I'm ready. Maar die gladheid enzo, die wil ik gerust overslaan.
Ik heb een maand of wat terug een geweldige waxjas gekocht. Was hartstikke duur, maar nu met 75% korting! Echt zo'n hele lange tot halverwege mn kuiten, heerlijk! Had m afgelopen zondag met de mencross aan, en ben heerlijk droog gebleven behalve het onderste deel van mn broekspijpen haha.
Verder voor de winter heb ik een hele goede winterjas voor als ik ga rijden, en gebruik ik die waxjas met een dik vest eronder voor als ik met de wagen weg ga. Ik kan onder die waxjas ook mn Muckboots nog aantrekken, dan blijf ik wel helemaal droog. Waxpetje/hoedje op mn hoofd en gaan met die banaan!
Binnenbak mis ik dus ook niet echt, enkel met de mensen die les van me krijgen en wel bang zijn voor 3 druppels regen en dan de lessen afzeggen ;)

groetjes, lacuna

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 07:08

zo, ik ben intussen bezig hachee te maken :+

@lacuun, ik wil binnenkort weer les :') maar ik weet het nu, ik zal afzeggen als er druppels vallen :j

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 07:12

Maisie schreef:
@ rhine volgens mij komen of zijn deze nu gewoon te krijgen weet alleen niet in welke maten?

Ik zou ze zo graag willen (wilde eerst zilco maar vind ideal mooier) op mijn tweespantuig, heertje is pas 17 maanden dus ik heb nog ff tijd :+

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 07:34

Goedemorgen allemaal

Wat een wintergeklets gisteravond!

Leuk Cyclo dat Blue (en je vriendje) het goed oppakt!

Ik heb gisteravond een avondje paardensport gehad. Lekker zitten kijken naar het springen. Vanavond weer!
Moet zo naar Amsterdam naar de bedrijfsarts, weet niet precies waarom aangezien ik ontslag ingediend heb maar geloof dat dat was omdat ze nu gaat bekijken of ik vanuit de ziektewet stop met werken of dat ze me nu beter meldt en dat ik dan nog vakantiedagen opneem en zo dan stop met werken... zoiets... geloof ik...
Daarna door naar de revalidatie want morgen is de revalidatie afdeling gesloten en kan daarom vandaag komen trainen.

Iedereen een fijne dag!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 07:43

}> ik ben %) :r maar ik wil zo graag even naar de paarden toe :\

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 07:45

:(:)

Ik wilde ook naar stal vandaag, maar 't regent wel heel erg hier :+ Ik wacht lekker even af := wilde rondje bos doen.. De bak zal wel veel te zwaar zijn voor die kleine fjord van me

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 07:50

Het regent? Het is hier van dat heerlijke rustige DROGE herfstweer...
@IngridM avondwake is niet alleen condoleance hoor, het is het eigenlijk vooral niet. Het is een speciale dienst voor de overledene, anders dan de begrafenisdienst. De begrafenisdienst is nogal strak gebonden aan regels, de avondwake is meer 'los'. Maar goed, ben er nog niet over uit wat we doen. Je kunt dan wel het condoleance register tekenen, maar het is niet het handjes schudden zeg maar.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 08:02

VanHuisUit schreef:
Het regent? Het is hier van dat heerlijke rustige DROGE herfstweer...
@IngridM avondwake is niet alleen condoleance hoor, het is het eigenlijk vooral niet. Het is een speciale dienst voor de overledene, anders dan de begrafenisdienst. De begrafenisdienst is nogal strak gebonden aan regels, de avondwake is meer 'los'. Maar goed, ben er nog niet over uit wat we doen. Je kunt dan wel het condoleance register tekenen, maar het is niet het handjes schudden zeg maar.

blijf maar thuis dan :')
hier is het van dat heerlijke miezerende windstille sopweer...

:=

Nancy96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 08:18

@VHU sorry dat ik me als meelezer er even ingooi, maar als praktizerend katholiek wil ik toch even zeggen dat je volgens mij je zoontje best mee kan nemen naar de avondwake. het kan wat verschillen bij kerken,maar bij ons duurt een avondwake meestal zo'n dik half uur. wordt er wat gebeden voor en verteld over de overledene, een paar liedjes gezongen en meestal kan je nog even kijken in de kist, maar dat zou ik overslaan. niet iedereen gaat kijken en voel je zeker niet verplicht. Ik vind het vaak een warme sfeer(ligt natuurlijk ook aan de familie) en nog niet zo verdrietig als bij de echte uitvaart. sterkte ermee , hopelijk kan je nog lekker naar je paardjes.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 08:22

Goedemorgen

Eindelijk een zonnetje hier. Jeetje Naaltje, een dun jasje aan..... ik loop al in mijn winterjas. Afgelopen dagen had ik lange waxjas, muckboots en hoed op/aan om een beetje droog en warm te blijven.

VHU: :(:)

Bah, we hebben op zolder lekkage. Niet leuk, want de nok zit heul erg hoog. De klusjesman die bezig is met de verbouwing, zodat we straks op de verdieping ook kamers hebben, ontdekte het gisteren.

Nou, ik ga snel verder met paardengebeuren.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 08:38

cyclo86 schreef:
maar zowel pony als man luisterde goed ;) .

wat was een grotere uitdaging ? :D

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:04

Mogge,

Zo allebei de pony's net voor de wagen gehad ondanks de miezer regen. Ik mag zo weer gaan werken....

@VHU, beterschap :(:) pas wel op met het weer want ze geven de gehele dag regen op heb ik vernomen.
@Frensie, succes bij de arbo-arts.

Ik ben benieuwd of ik morgen met de pony's het erf af kan, want ze zijn druk de stoep voor ons huis aan het ophogen en morgen zitten ze precies voor de in-uitrit :7

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:08

Mogguh!
VHU :(:) Goed waterdicht aankleden bij de paardjes !!!
Frensie Succes en ben benieuwd hoe ze het nu afhandelen... en dan vizier op de nieuwe baan toch?!
Ollie al lekker de paadenbeesten gedaan in de miezer
Tine bezig met paardendingen /3

Was al paar dagen beetje duizelig, beetje zwarte vlekken voor de ogen bij opstaan, dacht net 'laat ik bloeddruk eens meten'... is die maar 90 over 60... nog paar keer gemeten, vriendlief gemeten, gewoon keurig... ik dus erg lage bloeddruk... vandaar die vermoeidheid waarschijnlijk !

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:11

Gewoon overeen Ollie, natuurlijke hindernis :+

Prinsje: Zorg je wel goed voor jezelf?

Mag ik deze met jullie delen:

Ik vind hem zoooooooo gaaf!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:14

@cylo ...dankjewel :D

vind het maar pokke-weer....bleghh....

@prinsje,.....altijd al lage bloeddruk?
of misschien naweeen van de afgelopen tijd :(:)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:17

Evelli schreef:
Gewoon overeen Ollie, natuurlijke hindernis :+

Prinsje: Zorg je wel goed voor jezelf?

Mag ik deze met jullie delen:

Ik vind hem zoooooooo gaaf!

dies vet he?
kwam hem al tegen op de hyes van gijs staverman :))
zoooo cool !!!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:18

Wat doe je op de hyves van Gijs Staverman? :+

Vraag me af wie hier bij gebouwbeheer heeft bedacht om een dispenser voor wcbrilbedekking op de muur te hangen :x volgens mij zit er een deuk in mijn schedel, zo hard knalde ik ertegenaan :x AUW!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:19

oei, bult op je bol?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:19

Ñee :n een deuk erin :\

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:21

nou.....als je dan bult krijgt...
word je bol weer vlak..hahaahah

bult+deuk=vlak :))

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:21

ik ben net pas weer thuis...

vriendin belde me op, compleet in paniek.. Dr auto was in de fik gevlogen.. Ben haar mams gaan ophalen en we zijn naar haar gereden, niet zo ver allemaal gelukkig dus we waren er vrij gauw..
Ben eigenlijk best wel geschrokken :=
Ze heeft zelf niks gelukkig!
Mensen zullen om mij wel hebben moeten lachen.. M'n haar niet gekamd ofzo (nog in m'n nachtelijke uitgeplozen knot) trainingsbroekje aan, hemdje aan.. (geen bh ofzo :') ) op slippertjes..
mensenkinderen.. ik wist niet dat auto's dat gewoon deden...

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:24

jeemig naaldje toch....

was de brand te blussen ?
of is auto verloren nu?

fijn dat ze niks heeft uiteraard...

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:28

auto is verloren, wel geblust maar de motor euh
sja :=