Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
verveelt toch wel erg snel!
weet eigenlijk niet eens of het heel veel zou uitmaken, de week voor de wedstrijd alleen ben altijd zo'n perfectionist met trainen, dan voel ik me niet zeker op wedstrijd als het niet zo is gegaan als ik me had voorgesteld (en ben dan altijd bang om tempo te rijden wat ik dan dus ook niet doe) omdat ik dan bang ben voor blessuresverzuring of zoiets). Maar ja als je in endurance beetje voor in wil meerijden of toch iets van wedstrijdidee is het wel handig als je wel wat tempo kunt doen (anders heb ik altijd zoiets van kan net zo goed rondje bos doen thuis).
even zwaaien naar annemie, hopelijk snel weer lekkerder in je vel.
even zwaaien naar annemie, hopelijk snel weer lekkerder in je vel.
hoop dat je snel weer beter in je vel zit.
je gaat je zo hechten aan die paarden.....ik snap wat je bedoelt....maar weet je..soms treffen paarden het zo enorm goed bij nieuwe eigenaren, en hero zou het in de endurance ook supergoed kunnen doen..heel veelzijdig paardje !! topper, dat komt vast goed, maar t'is niet leuk..
want als ik mijn pony's optuig doe ik ook alles zelf en staan ze gewoon stil, zelfs Hero nu ook al (maar ook al het andere spul wat ik heb gehad). Maar ja op vreemd terrein is nog anders wat.