[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 22:03

Maisie: lekkere vlotte pony'tjes :D ! Ze doen het goed, en jij hebt er zo te zien veel lol in!
Biancacoo: ik doe het je niet na, prachtig!
HT: jij kent mijn vriendin Mariek d. O. :D ! Ik vertelde jou op stal toch dat ik vrienden in Hoofddorp heb wonen :P ? NL is klein, heel klein!
Aks: auw rug is nie fijn nie.....
BaudyH, trekauto's mogen je gewoon niet in de steek laten :n . Het lastige van leenauto's vind ik altijd weer het inschatten hoeveel ruimte je nodig hebt bij draaien ^)
Frensies Bieb heeft nieuwe schoenen: voorjaarsschoenen of winterstappers O:) :P ?
Verder weet ik het ff niet meer op te rakelen...

Moosfoto's van vandaag:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb een heerlijk meedenken, zelf longerend paard. Was niets voor nodig om hem in draf te krijgen, keurig rondjes om me heen, en even de wegversperrend, maakt hij een 8'je en gaat over op de andere hand :D

Gepoetst, een wandeling gemaakt over het bosterrein tussen de paddocks en hij vindt niets eng. Ja, een auto, dus ik verwacht dat hij nog voor geen meter verkeersmak is :+

Maisie

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 22:52

Echt een knapperd gem !!! Mooi paard hoop dat je er veel plezier mee gaat krijgen!!

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 23:05

Gem-was gisterenavond ook heel grappig,dat op een verjaardag bij de buren mariek vertelde dat jou pony verkocht was en je net deze week je een paard had gekocht,ik heel nuchter' paardenwereld is heel groot hoor' en toen noemde ze je naam :j
Masie-mooie foto's van je mooie ponys, ferro is echt een <3

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 01:06

Zoo :O oo hier nog even voor slapen gaan online heb weer mijn drukke maandag en dinsdag ....
Prachtige foto's en topics <3
Kreeg via de mail dat Blondie voor het eerst mee was geweest naar de ponyclub :D en de vraag of Bente het misschien nog wel leuk zou vinden af en toe voor de wagen ... nou nee heb ik geantwoord heb haar bewust verkocht als rijpaard ... ben ik toch weer ongerust ... :\ pieker de pieker ...

Vanochtend even heel vroeg Ollebol gezien en morgenochtend vroeg zie ik haar ook even maar dat is het ook deze maandag en dinsdag. Gelukkig laat stalgenootje haar er morgen ook nog uit.

En voor de rest vind ik het errrrrrug :brr:

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 08:29

Goedemorgen.

Frisjes buiten met -7. Zo les in die kou :brr: :brr: :brr: Gelukkig waait het niet hard.

VHU: Blondie mee naar ponyclub en Bente die ze eventueel weer voor de wagen willen doen. Wel fijn dat ze je op de hoogte houden.
HT: merkt dat paardenwereld soms heel klein is.
Gem: zo van de foto's lijkt het me een heel vriendelijk paard. Super hoor.
Maisie: lekkere vrolijke foto's met groene bomen. Heb gelijk nog meer zin in voorjaar.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 09:25

Goeiemorgen in deze witte wereld! :brr: .

VHU, ik zou het loslaten :(:) ..... je hebt haar verkocht en als zij denken dat ze Bente alsnog goed voor de wagen krijgen: lekker laten doen. Je ziet het aan Snuit ;) .

Vanmorgen strijd met mijn 2 zoons over brengen / halen naar school ipv fietsen :( . Vader van vriendje v. oudste wilde wel brengen, of ik dan kon halen. Heb uitgelegd dat IK 2 kinders heb op de middelbare op 2 verschillende locaties en op verschillende tijden uit, en bovendien dus ook 2 vriendjes van beiden. En dan ook nog de oppaskindjes straks en ik weer met autostoelen in en uit de auto slepen..... de heren gaat maar mooi fietsen, worden ze grote jongens van :Y) . Dat gezeur altijd.....

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 09:32

Haha, Gem kweekt echte mannen +:)+

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 09:35

:)) strengggg!! ;)
Moest ik ook altijd (fietste ook 16 km) en ben er niks slechter van geworden :D maar ook geen grote jongen gelukkig :P

@vhu; drukdruk. Fijn dat blondie goed gaat! :)

sterkte in de kou tine!

Zo, ik ben nogsteeds aan het blaffen.. Maar gga straks wel echt naar stal.. En met de auto :') (zo zie je gem, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst :P ) het waait hier echt ongelooflijk hard, en met mijn fiets zonder versnellingen en al benauwd en hoesten.. naah :))

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 10:48

streng hoor gem.....
Mooie pics van moos!!
Inderdaad tine er is minder wind maar vind het nog steeds erg koud.Gelukkig komt het zonnetje door.
Als ze bente voor de kar willen doen dan doen ze dat toch.Ze moeten toch zelf uitvinden of het wel of niet wat is.Daar kan jij niks aan veranderen.En zeker niet over piekeren.

Gisteren les gehad met db.ppfff dacht dat zijn akties van zaterdag nog een soort van een slechte dag aktie was,maar nee hij ging in de les vrolijk door.Denk toch dat een soort van fase is.Hij wordt sterker krijgt meer conditie en meer praatjes.Ik ben te lang te lief voor hem geweest en moet hem nu aanpakken van allebei mijn instructeurs.Wat resulteerde in af en toe rodeo. Eerst maar eens kijken hoe het woensdag in de les gaat en wat die instructeur zegt.Maar hij moet zich wel wat beter gaan gedragen anders heeft tobert echt geen zin.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 11:15

Daar hebben jullie ook gelijk in. Heb ook besloten het los te laten.
**moet nu weer in vergadering maar was even aan het chillen met bak muesli en kop cappucino**

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 12:25

Gem, mooie foto's van Moos ! Streng maar wel logisch..
Tine. idd..brrrrr..
Vhu...tja...Bente deed het voor de wagen best goed...wel heel ril natuurlijk, maar...ging wel, wie weet gaat het prima..of die mensen vinden er niets aan en is het een eenmalig iets..zal best goedkomen..
Wat gaaf dan Blondie het zo vreselijk goed doet !! mee naar de ponyclub ! super.
Aks...nog steeds hoesten..beterschap..
Baudyh heeft spanning met DB...ik hoop dat hij zich snel goed gaat gedragen :j
Maisie, gave foto's.
HT, grappig hoe klein de wereld dan is he !?

Ik heb vanmorgen al een rondje gefietst om mijn spieren te laten herstellen ^) ...hopen dat het helpt.. :P
Puin geruimd in huis...nu nog schoonmaken.. :r zooooo geen zin in..maar zoontje krijgt vriendje te spelen vanmiddag.. +:)+ dat is wel erg leuk voor hem.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 12:38

Voor iedereen die het nodig heeft een flinke knuffel!

Wat is moos leuk, gem!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 12:49

Ik kijk een beetje angstig naar de weersvoorspellingen voor zaterdag. Eerst zou het pas vanaf zondag erg gaan regenen en flink gaan sneeuwen, dat schuift nu steeds meer naar zaterdag. Dus allemaal duimen svp dat dat goedkomt.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 14:56

Net terug van een rondje bos. Zag tijdens het rijden de sneeuw gewoon verdwijnen :) 't zonnetje schijnt/scheen hier. Het waait wel vreselijk..

Rondje ging goed. Barebackpad en touwhalster waren onze wapens :)) Heerlijk! Alleen de laatste 100 meter ernaast gelopen. Er was iemand een boom aan het omzagen OP het pad waar we overheen moesten :) Laten we de goden maar niet verzoeken :))
Wel die man lekker door laten gaan met de kettingzaag, waar dids dus op 4 meter langs moest. En dat deed ie super :+:

Nu eten en verder voor school :P

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 14:58

BRRR koud he ;) (Lekker origineel)
Gem hier gelukkig geen witte wereld, zonnetje schijnt zelfs!
Aks lekker naar stal EDIT dapper zeg met deze kou buiten rijden! _/-\o_
Baudyh puberende DB.
VHU in vergadering, ik denk ook dat je Bente los moet laten. Snuit doet het ook super.
Biancacoo gefietst en opgeruimd
Tine hoop ook dat de sneeuw weg blijft!!!

Ben benieuwd hoe het met Bicci gaat en BI en alle anderen onder stenen.

Vanochtend eerst Gwin en Maheera gedaan en daarna eigenaresse van Bieb opgehaald want die had haar auto bij de garage. Bieb met de trailer naar de binnenbak gebracht en daar les gekregen van eigenaresse. Daarna haar weer thuis gebracht en nu zelf thuis, badje aan het vol laten lopen, even lekker opwarmen.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 15:03

*leeft nog*

alleen erg druk met benefiet en trail2013.
owjah, en met huishouden en werken en knollie, haha

maar ik lees mee,
heb mooie moos-foto's gezien
en dat iedereen t kkkkkoud heeft,
me2 :))

maar ik ben er nog hoor :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 15:45

Heb nu wel weer eens goed kunnen ervaren dat het zitten op de bok echt vele malen kouder is dan rijden in het zadel. Bij dat laatste blijf je namelijk best wel goed warm. Maar dat eerste...

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 16:04

Maar op de koets kan je je vele malen warmer aankleden. Als michelin mannetje op de bok lukt nog aardig, maar als michelin mannetje te paard wordt een stuk lastiger :brr:

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 16:08

Eén van mijn redenen om voor een paard te gaan ipv opnieuw een pony, is dat ik 'swinters ontzettend weinig zin heb om op die koude koets te klimmen. Ik ben altijd al door en door koud van al dat koude staal en tuig, en mijn handen krijg ik echt niet meer warm van een paar handschoenen.
Een paard opzadelen daarentegen, is zo gebeurd, en mijn heerlijke vooruitzicht is dan om met de handen in de jaszakken óf onder de bos manen, een klein rondje te doen en dan weer gauw terug naar de kachel :z .

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 16:09

janouk schreef:
Maar op de koets kan je je vele malen warmer aankleden. Als michelin mannetje op de bok lukt nog aardig, maar als michelin mannetje te paard wordt een stuk lastiger :brr:

naaah! Gaat best! :D
hemd, shirt met lange mouwen. 2 truien, fleecevest. Jas. dikke col-sjaal om
:') :))

En Dids zo:
Afbeelding

Afbeelding

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 16:34

Ik zit net mijn lijst favorieten op sporthorses leeg te halen (paardjes die ik eventueel nog had willen bezichtigen) en ik zie dat er voor een Rhodium - afstammeling elke keer + één cm hoger geadverteerd wordt :+ .
De eerste keer dat ik mailde was hij 1.64 m, later was de adv. aangepast naar 1.66/1.67 (dus toen was mijn interesse al weg), en nu staat hij op 1.68 m :D . Ben benieuwd hoe hoog dat flatgebouw over een jaar is :') _O- !!!

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 16:35

stoere dids!!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:09

Gem..haha..die Rhodium die groeit..
maar moos is echt supergaaf !! ik hoop dat je echt veel plezier met hem gaat beleven.

aks..die 1e foto is geweldig van Diddle !! fantastisch ! <3

Hier koud middagje..kids wilden buiten spelen..brrrrr...maar goed, stalletjes weer schoon, water gedragen naar de grote bak in de stal...hondjes laten spelen, schuur opgeruimt..
productief dagje..nu voel ik me :O en moet vroeg lekker simpel koken..soepje met boterham, want zoonlief heeft nog zwemles.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 18:39

aks....waarom moet jij je warm aankleden? je zit al heerlijk warm in dids haren zonder zadel _O-
hier rondje fysio _-:( en ziekenhuis :list: weer gehad ,straks op de bok voor les en bardienst +:)+

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 18:43

Sterkte met de laatste loodjes van deze dag dan Biancocoo!
Hier de maandag en dinsdag weer overleefd :+ moet morgen en donderdag ook nog naar school, drukke week, maar daar hoef ik niets aan voor te bereiden.

Tja... Bente ik moet het loslaten maar onder het zadel gaat het dus sinds een week of twee niet fijn helaas... dus hoop dat nieuwe baasje door wil zetten anders vrees ik dat ze straks weer op marktplaats staat... -O-

Gave Diddle wat een heerlijke foto's heb je toch altijd Aks.
En Gem die droomt van warme ritten in de winter :7
HT naar les.... zo jij bent dapper!
Vond het vanochtend echt gemeen koud zeg, nu schijnt de zon en is de wind wat aan het liggen dus hoop dat het morgen gewoon wat aangenamer is.... en dat we dan over een weekje ofzo in zo'n heerlijk voorjaar komen dat we deze kou snel vergeten!