! Ze doen het goed, en jij hebt er zo te zien veel lol in!Biancacoo: ik doe het je niet na, prachtig!
HT: jij kent mijn vriendin Mariek d. O.
! Ik vertelde jou op stal toch dat ik vrienden in Hoofddorp heb wonen
? NL is klein, heel klein!Aks: auw rug is nie fijn nie.....
BaudyH, trekauto's mogen je gewoon niet in de steek laten
. Het lastige van leenauto's vind ik altijd weer het inschatten hoeveel ruimte je nodig hebt bij draaien
Frensies Bieb heeft nieuwe schoenen: voorjaarsschoenen of winterstappers
?Verder weet ik het ff niet meer op te rakelen...
Moosfoto's van vandaag:

Ik heb een heerlijk meedenken, zelf longerend paard. Was niets voor nodig om hem in draf te krijgen, keurig rondjes om me heen, en even de wegversperrend, maakt hij een 8'je en gaat over op de andere hand
Gepoetst, een wandeling gemaakt over het bosterrein tussen de paddocks en hij vindt niets eng. Ja, een auto, dus ik verwacht dat hij nog voor geen meter verkeersmak is
oo hier nog even voor slapen gaan online heb weer mijn drukke maandag en dinsdag ....
pieker de pieker ...
..... je hebt haar verkocht en als zij denken dat ze Bente alsnog goed voor de wagen krijgen: lekker laten doen. Je ziet het aan Snuit
.
. Vader van vriendje v. oudste wilde wel brengen, of ik dan kon halen. Heb uitgelegd dat IK 2 kinders heb op de middelbare op 2 verschillende locaties en op verschillende tijden uit, en bovendien dus ook 2 vriendjes van beiden. En dan ook nog de oppaskindjes straks en ik weer met autostoelen in en uit de auto slepen..... de heren gaat maar mooi fietsen, worden ze grote jongens van
. Dat gezeur altijd.....
strengggg!! 
(zo zie je gem, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
zooooo geen zin in..maar zoontje krijgt vriendje te spelen vanmiddag.. 
. 
!!!
en ziekenhuis
weer gehad ,straks op de bok voor les en bardienst