@ tine: wauw je zoon eerste en derde geworden! Wat is hij super bezig!
@ PrinsjeH: wat goed dat het ponykamp zo goed is meegevallen!
@ tallechie: gefeliciteerd met je winstpunt!
@ Lanouska: ook jij gefeliciteerd met je resultaat!
@ Gem: een echte warhoofddag

De tegenslagen blijven zich inderdaad ophopen. Maar goed, schoonbroer zijn oma had een mooie leeftijd, het is wel plots heel snel gegaan dus dat is nooit leuk, en Ludo Philippaerts zijn vader was erg aan het dementeren. Een paar maanden geleden heeft hij zijn dochter en vrouw opgesloten in zijn huis en wou hij het huis in brand steken, hij zei dat zijn vrouw en dochter hem dood wilden dus kon hij hen beter voor zijn. Moet erg pijn doen als je vader/man zoiets tegen je zegt, ookal wisten ze dat hij helemaal weg was in zijn hoofd. Gelukkig kon de dochter haar zus bellen en die is hen komen redden. (uiteraard met de hulp van stevige mannen, de arme man is toen opgenomen in het ziekenhuis)
Het blijft erg dat we zo veel mensen ineens moeten afgeven, maar voor de meesten was het wel beter zo. Wel jammer dat ik geen afscheid kan nemen, ik moet zo dadelijk nog een lijstje gaan maken van wie allemaal gestorven is, ik hou het niet meer bij!
Gisteren avond (het is nu maandagochtend) nog geskypet met mijn grootouders, ze moesten gaan eten bij mijn ouders en zo hadden ze mij nog eens gezien. Het blijft toch vreemd hoor, slechts 3 grootouders zien zitten, maar 1 oma... Ongelofelijk dat het al precies een half jaar geleden is!
Mijn opa is eergisteren gevallen toen hij zijn broek wou aandoen, gelukkig had hij het alarmknopje rond zijn hals hangen en kon hij erop duwen. Mijn ouders werden onmiddellijk gebeld door die alarmdienst en toen zijn ze hem gaan helpen. De arme man was helemaal overstuur

Maar ik heb gisteren de beestjes weer kunnen zien, ik kon ze nu beter zien omdat het licht was (de dag ervoor was het al donker), wat mis ik ze toch

Ook weer met mijn vriend zijn petekindje geskypet, wat maken kinderen toch zo veel vooruitgang op korte tijd!!! Als je ze niet regelmatig ziet, valt dat nog zo veel meer op! Het meisje is nu 1,5 jaar en ze begint aardig te praten en zelfs liedjes te zingen! Toen we vertrokken, kon ze de naam van mijn vriend zeggen maar voor de rest niets (buiten mama en papa en wat gebrabbel). Nu begint ze op skype "Lotteeee" te schreeuwen, en ook Romééé (de o blijft nog even achter