ja hier is het ook echt super mistig. ik haalde wobbe uit de molen en er lag een heel klein laagje mist op hem.
Susanne
Geplaatst: 21-09-10 12:59
Hier geen mist geweest, misschien vanmorgen vroeg
Jelle deed goed zn best, het was wel enorm warm hier dus maar een half uurtje gereden, daarna heeft ie lekker een douche gehad
sander_lotte
Geplaatst: 21-09-10 22:26
Hallo allemaal, ik kom weer eens piepen!
Ik heb braafjes bij gelezen, maar het is wat veel om te reageren Een (late) gelukkige verjaardag voor marrianne, een dikke proficiat voor diegenen die goede resultaten hadden afgelopen weekend, dan heb ik nog een netjes geschoren Hawaii-paardje gezien , een zeer mooie Buck (ik ga hem steeds liever zien, prachtige pony is het!), verder ook nog verschillende mooie foto's gezien, en ik denk dat ik de rest vergeten ben
Ik ben weer naar school aan het gaan (schooljaar is gisteren begonnen), ik heb op maandag, dinsdag én woensdag tot half 6 les, dus jullie zullen je wel kunnen inbeelden hoe veel tijd ik heb voor bokt... Zondag heb ik een koetsentocht gepland, net zoals de zondag erna(3 oktober). Romeo mankt gelukkig niet meer, het is vanzelf weggetrokken. Hij durft zich wel nog niet uit te leven in de weide (galopperen of bokken), maar hij mankt in ieder geval niet meer. Misschien dat ik hem morgen eens aan de longe ga zetten om te kijken hoe het lukt. Als het niet goed gaat, blaas ik de tocht zondag af. Ik wil Romeo niet overbelasten, zijn hoef moet volledig genezen zijn voordat ik hem echt ga laten werken.
Zhora (pup van 6 maanden) is min of meer genezen. Ze heeft afgelopen zaterdag een vaccinatie gekregen bovenop de antibiotica. Normaalgezien is dit ongebruikelijk, maar bij sommige honden kan het ervoor zorgen dat de hond weerstand opbouwt en dus geneest. Helaas worden ook veel honden nog véél zieker als de vaccinatie samen met antibiotica gegeven wordt. Maar voor een keertje stond het geluk aan onze zijde en is onze Zhora er beter van geworden. Ze had vandaag wel nog een heel klein beetje koorts (39° ipv de gewenste 38,7°), maar ze is bijlange niet ziek. Het hoesten is bijna weg en ze heeft ook geen snot meer.
Buckje
Geplaatst: 21-09-10 22:32
sander_lotte schreef:
een zeer mooie Buck (ik ga hem steeds liever zien, prachtige pony is het!),
Dankje.
Fijn dat het hondje weer is opgeknapt, en veel plezier zondag bij de koetsenrit!
mag ik terugkomen...? Heb even wat gesputter in m'n hoofd gehad.. Diddle gaat verhuizen, naar een heel mooie stal met uitrijmogelijkheden waarvoor je 'n moord doet Dus hoop dat dat weer gaat goedkomen! heb de laatste 2 blz globaal gelezen. jenkins op sil gezien, napie mendurance met succes georganiseerd en 5 balletjes omdat ze parcours vaardigheid vergat te verkennen, mariannne kreeg prijzen op d'r verjaardag, nouvel is naar d'r zwarte ?spook? geweest hij is leuk, lipje
ik wou dat ik gebruik kon maken van het mooie weer... maar zit nu op school te wachten tot t 2 uur is, want dan heb ik een teammeeting.. en dat duurt ook wel een uur of 2.. dus ben nog lang niet thuis..
Poeltje
Geplaatst: 22-09-10 11:31
Ah, dat klinkt niet leuk.
Gisteren moest vriendjelief tegen Vitesse voetballen, werden dik ingemaakt, hihi. Was wel grappig om te zien.
Ik zal vanavond even helpen met dubbelspan. Eigenaar van de pony's en zijn vriendin ruilen aankomend weekend van span. Hij gaat met de haflinger en zij met dubbelspan pony (tandem is nog iets teveel van het goede )
illegaal is t niet er is niet gezegd dat het niet mag namelijk
Zit hier in een prachtig bos/heidegebied... en dan met 't zonnetje, en dan zit ik binnen.. grr ik ga koekjes snoepen en muziekje aanzetten, en dan keihard verder aan 't werk
b485
Geplaatst: 22-09-10 11:48
Ik ga er ook maar beperkt van genieten. Moet werken tot 17u en zit nog steeds met een platte band op men koets. Misschien dat ik met men oude koets ga, ofwel een beetje in de weide werken.
Bokken op het werk doe ik ook (wel enkel rijtuigje topic) . Foruminstellingen op Bokt Office zetten en heel erg valt het dan niet op.
mwa, vind office nog best opvallend? heb 'm er ook op staan nu maar die banners zijn bij mij regelmatig gewoon in kleur
happytime
Geplaatst: 22-09-10 12:19
wat een weertje vandaag,ponys lekker op de wei (gisteren zag ik ze gewoon niet staan, zo mistig) vandaag is de speurtocht naar jonge poesjes begonnen,we nemen er toch maar weer 1 (2 dus) dus als iemand wat weet: zwart met weinig wit en muis grijze (geen cyperse) en....liefst rond regio haarlemmermeer lotte : fijn dat de pup weer beter is. naaltje gaat verhuizen naar een ander stal, leuk joh, per wanneer?
Ik ga proberen zo snel mogelijk Maar wil even een ontnuchterend gesprek met mijn ouders voeren over het hoe en wat Of ik hem voor de kar span, en de 14 kilometer zo ga overbruggen. (moeten helaas wel midden door Breda ) en de rest van de spullen met bus van pa's werk overbrengen. Of een trailer regelen, en dan met de vrachtwagen van pa's werk moeten pendelen, ivm de kar die dan ''los'' mee moet
papa en mama zitten nu in de auto terug uit Tsjechie die hebben dit hele verhaal ook enkel meegekregen via sms maar gaven me wel gelijk
ik ga maar weer 'ns hard aan de slag. Wil straks graag wat eerder naar huis, kan ik 'n laptop gaan kopen nou is er hier niemand die me tegenhoudt, maargoed, moet wel m'n werk doen uiteraard
Ik moet straks weer naar het werk, bah. Geen zin. En dat na 4 weken vakantie. Maar het is zo druk op het werk en zo lekker weer. Maar goed, aankomende 4 dagen dan weer vrij.