Goedemorgen
Tallechie: slecht geslapen, en fijn dat je hulp achter de hand hebt voor het lezen
Frensie: mooie samenvatting. Hoezo zijn we hier een ramp met de aanspanningen? Lijkt me dat dit bij andere districten toch gewoon hetzelfde is?
Lanouska: als je tijd hebt graag, maar ik ben bang dat je druk genoeg bent. Die 3e bak is toch geen 20x40? Die is toch heel klein?
Aks: nog steeds in de lappenmand
Parkeren in Tolbert zal ook wel lastig zijn, zoveel ruimte is er nu ook weer niet. Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen. Maar ik verwacht er dressuurmatig bar weinig van. Had zo gehoopt buiten los te kunnen rijden, maar dat gaat hem niet worden. Bodem is nu al bevroren en er komen nog een paar nachten met heel flinke vorst.
Ik probeer me maar niet te druk te maken over die vaardigheid op aanmelding, maar vrees dat dat een puinhoop wordt. Maar goed, we zien wel. Heb er geen invloed op.
Moet naar buiten, mennen in de kou, heb er zoooo geen zin in. Betekent weer heel erg zere vingers. De roekls zijn besteld, maar nog niet ontvangen, hoop echt dat die goed werken.