mijn leidsels kan ik niet helemaal invetten, want het is niet geheel leer, waar ik ze vasthoudt, zijn ze met speciaal gripspul en daar gaat geen vet over!

nou mensen ik heb het overleefd vandaag! met losrijden waren ze superbraaf, alleen als mr magic de bel hoorde spande hij zich meteen aan, ik had lekker lang losgereden, en dat liep dus echt superfijn. los door het lijf fijne aanleuning super echt super, toen was ik al heel trots op mijn kinders! naja toen moest ik er toch echt aan geloven! mijn laadsel heel goed op maat gemaakt en de baan in, rustig gegroet en ja toen ging de bel, magic die springt dan al een meter naar voren pff, maar ik hield hem gelukkig wel. toen door de start en het eerste rondje heel goed gedacht aan wat ik allemaal in ermelo heb geleerd en dat hielp, eerste rondje lekker in een flinke draf rond gestuurd, en netjes foutloos, erggg belangrijk! dus ik was al trots! 2e en het derde rondje ietsje meer opgevoerd, maar ze nog niet laten gaan hoor!, maar wel drie rondjes foutloos gereden en met een superfijn gevoel naar huis gegaan, jammer dat er file was! wie weet rij ik nu volgend jaar wel betuwecup!
nu gaan we lekker naar nijkerk toewerken, daar heb ik echt al heel veel zin in!