Vertel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vertel
sterkte Belker en Tine, dat besef is waardeloos he
zeker met in het achterhoofd dat manlief jaren terug legionella heeft gehad en twee jaar heeft rondgelopen met gelijksoortige hoestbuien... en zelfs een half jaar thuis heeft gezeten... HA heeft vast heel het dossier er niet bijgehaald en manlief heeft zich weer beter voorgedaan dan hij is. Ook zo dom. Waardeloos. Ik krijg steeds minder op met de medische stand hier
Straks nog met zoonlief en 2 ponys naar de binnenbak.
er is wel altijd werk in maar ... pffff weet ook niet hoe het zit met ander werk, werk al zo lang in / rond het onderwijs, of het overal zo is... het is een prachtig vak dat maakt het zo jammer...
beterschap
maar ....nu doet hij weer wat hij moet doen....remmen,dus nu weer veel menplezier met de wagen van cavalier !
topservice
deed gewoon alles op de trailer, plassen, mesten, eten etc. Enige wat beetje hielp was heel strak op de trailer zetten dus echt kop-kont tussen de stangen. Maar ik had ook trapbescherming aan de zijkanten, kon elk jaar nieuwe op
en wat is Cathey toch braaf. Lief dier. Zet geen stap verkeerd
nu vraag ik natuurlijk in principe ook niets behalve voorwaarts, rond en balans zoiets. Maar kan nou niet zeggen dat ik haar momenteel echt help en dan vind ik het toch erg knap van haar dat ze zich zo keurig aan 'de opdracht' houdt. Als ze zou gaan kwijleballen was het feest snel over ... is toch puur karakter dan. Rizanta en Nebraska waren net zo.
in de tuin... vooral Patsy is erg te grazen genomen, ze is op haar neus geslagen en in haar hoofd gebeten. Dus vanochtend naar de DA (zit hier bij ons om de hoek dus dat is makkelijk). Die zei dat we het in de gaten moesten houden ivm ademhalen. En nu wordt het helemaal dik
dus straks weer naar DA, ze rochelt helemaal en hoofd wordt dik van het vocht... Vind het zo zielig 
klinkt zielig maar zeer effectief.