Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
voor de auw'ers
. Het weer nodigt dan ook zo uit om toch stiekem door de pijn heen te bijten
.
. Ik heb donderdag tijdens de les op mijn sokken op de koets gezeten. Blijkbaar is de afstand naar de remmen en de schulp net te ver om je voet ontspannen neer te kunnen zetten (mijn schoenen hebben dikke zolen
), daarbij opgeteld de redelijk lange autoritten die ik over stoplichten-trajecten moet afleggen (= veel vuldig remmen en koppeling indrukken), dus nu heb ik toch een spierpijn in mijn linkerbovenbeen! Het trilt bij tijd en wijlen gewoon.
tine10 schreef:Even heel kort. Zoonlief heeft een wisselbeker gewonnen, voor doorzetter van het jaar.
, fijn zo'n ervaren kracht in het span! Heel veel plezier
.
. Kinderen zijn echt geweldig!
.
.
). Het is toch zo'n leuk hondje
Mies, onze hus, haat water en druk gedoe om haar heen dus die doe ik hier geen plezier mee, die is met dit weer liever thuis in de koele gang. 

want zoonlief is opgehaald door mijn schoonzus omdat neefje zo graag voor zijn verjaardag (is morgen jarig) wilde dat Han bij hun bleef logeren, toch ook wel weer grappig he. En manlief heeft een vliegwedstrijd.
ik ben een emotie-eter...dus heb de laatste tijd wel veel te veel gegeten...heeel slecht..
boven Image uit en die is 1.56m. Dus mevrouw springt vanuit stilstand zeker 1,5 meter omhoog. 
Morgen maar even op het gemakje observeren..
sorry voor de moeilijke vraag 

(abbo gaat ook pas over 4 maanden in
) 
Druktemaker
Of zoals floris zou zeggen, papa's auto.
Kan het mij wel heel goed inbeelden hoor, ik deed het vroeger zelf ook altijd als ik iets gewonnen had!
Ik zag het even allemaal niet meer zitten en toen is vriendlief ermee begonnen om me op gang te helpen
Het heeft ontzettend goed geholpen, want de scriptie is al bijna af! Ik ben er zooo blij om, ik zag het echt niet meer zitten!
De poes begon heel snel te ademen en rond te kijken en te miauwen toen ze me hoorde
De hondjes werden ook helemaal gek, zo leuk om te zien! Romeo had niet veel zin, die was al aan het slapen denk ik
(internetverbinding was niet sterk genoeg om tot in de stal te gaan)
Shabrak kleuren is gelukt!!! Had eerst textielverf bij de hobbywinkel gehaald, tot 2 maal toe geprobeerd, maar werkte niet. Nu via internet 'professionele' verf gekocht en shabrak is nu super geel!
is toch erg....ludo philpaerts is bij mij wel een bekende naam..en wat naar voor je schoonbroer..