[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 09:55

@S_L ja die Simmetje dat was toch zo'n leukerd. Aan hem denk ik ook nog regelmatig, had het laatst nog over hem met mijn groom, dat je met zo'n ukkie zo'n plezier kunt hebben. Bij Sim moet ik altijd glimlachen als ik aan hem terugdenk. Was wel heftig allemaal want Sim was in augustus en het jaar erop binnen een jaar Rizanta terwijl ik nog nooit in heel de tijd dat we paarden hebben een paard hebben moeten afgeven....pffff.

Hoop het ook echt de komende jaren niet meer te hoeven doen.

Heb erge last van mijn rug moet zwaar boeten voor gisteren en dat met dat mooie weer. Wilden naar het strand maar ik moet nu echt even niets doen bah.

Akshay

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 11:19

foei vhu! En mij maar zeggen dat ik rustig moet doen.. Ga lekker met boekje in de zon liggen?

Mijn rug doet ook flink auw. Velgenreiniger is op dus moet telkens op mn hurken om te schrobben

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 11:36

Goeiemorgen!

Een :(:) voor de auw'ers :\ . Het weer nodigt dan ook zo uit om toch stiekem door de pijn heen te bijten :o .
Hier ook een auw, maar wel een rare :? . Ik heb donderdag tijdens de les op mijn sokken op de koets gezeten. Blijkbaar is de afstand naar de remmen en de schulp net te ver om je voet ontspannen neer te kunnen zetten (mijn schoenen hebben dikke zolen ;) ), daarbij opgeteld de redelijk lange autoritten die ik over stoplichten-trajecten moet afleggen (= veel vuldig remmen en koppeling indrukken), dus nu heb ik toch een spierpijn in mijn linkerbovenbeen! Het trilt bij tijd en wijlen gewoon. :(

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 13:45

Even heel kort. Zoonlief heeft een wisselbeker gewonnen, voor doorzetter van het jaar.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 13:47

Tine: das misschien wel de mooiste prijs die je als kind kunt krijgen +:)+ ! Met zo'n instelling kom je er wel :) .

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 14:14

tine10 schreef:
Even heel kort. Zoonlief heeft een wisselbeker gewonnen, voor doorzetter van het jaar.

*\o/* <3

@Biancao: oh, wat een prachtige hond <3 , fijn zo'n ervaren kracht in het span! Heel veel plezier :j .
Prachtig zo met Olifant Melody.
*Connor was ongeveer twee toen wij "haar" hond verloren hebben, die is overreden, heel verhaal, maar Connor heeft daar nog steeds wat mee en ze kijkt ook altijd naar de sterretjes aan de hemel, in haar communieboek mocht ze een vraag stellen aan God, "wil graag weten hoe het met mijn hond is..." stond er ;( <3 <3 . Kinderen zijn echt geweldig!

Pfff, wat hebben we toch al veel lief en leed hier gedeeld :(:) <3 .

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 14:43

Idd, kinderlogica is geweldig!
Neefje zijn "andere" opa was overleden en hij ging oma condoleren: "Oma, gecondoleerd met opa z'n verjaardag". En na de crematie: "En wanneer mag hij nou weer naar huis? Opa hoeft toch niet de rest van zijn leven in een kist te blijven wonen?"

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 16:02

Even vanaf mobiele telefoon, nog niet bijgelezen, doe ik als t slechter weer is, maar

Biancacoo: wat een vreselijk berichtje meid, heel heel heel veel sterkte meid, wat verdrietig.en tegelijkertijd zo dapper om te kiezen voor een einde van de pijn :(:). ;(

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 17:18

Even tijd voor iets vrolijks en luchtigs....
Onze zoon en hond voor het eerst samen in de Kralingse plas, was zo leuk. Wis vond het geweldig is wel 20x het water in en uit gegaan, heeft enorm gespeeld met wat kinderen en andere honden en was zo slim een paar vervelende honden totaal te negeren (vind ik dan zo knap van haar dat ze dat allemaal zo goed begrijpt <3 ). Het is toch zo'n leuk hondje <3 Mies, onze hus, haat water en druk gedoe om haar heen dus die doe ik hier geen plezier mee, die is met dit weer liever thuis in de koele gang.
Afbeelding
Even uitrusten op de badhandoek
Afbeelding

Kralingse plas / dit strandje is op zo'n kwartiertje / 20 minuten lopen bij hons huis vandaan. Dat ging gelukkig rugtechnisch gezien wel. Dus er toch even lekker uitgeweest. En nu zit ik alleen thuis :+ want zoonlief is opgehaald door mijn schoonzus omdat neefje zo graag voor zijn verjaardag (is morgen jarig) wilde dat Han bij hun bleef logeren, toch ook wel weer grappig he. En manlief heeft een vliegwedstrijd.
Moet nog boodschappen doen :7

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 18:10

Prinsje..dank je !
Tine, wat superleuk voor je zoon !!! dat is toch geweldig leuk zo'n wisselbeker
VHU HAAA wat een gave foto's van Wiske en zoonlief, super genieten daar volgens mij, een waterrat die Wiske !
echt wel lekker weer voor een duik..vrolijke foto's !! daar willen we wel meer van zien !! :))
zoonlief heeft hier ook nog lekker in zwembadje gezeten, de huksy's er los omheen, en ik ben zo blij dat ze er niet in springen !! maar ben erg blij met het 3-tal...

verder druk met hondenopvang...is wel gezellig, en ik moet ook meer bewegen, dus dat komt goed uit. ~~}> ik ben een emotie-eter...dus heb de laatste tijd wel veel te veel gegeten...heeel slecht.. ^)
afgelopen woensdag...was het ook onze trouwdag, die hebben we niet gevierd, omdat het de dag van het afscheid was van Melody...maar ik kreeg vanmorgen van mijn man een mooie nieuwe telefoon +:)+ samsung galaxy...een onmogelijk nieuw model waar ik geen biet van snap.....maar wel geweldig gaaf hoor, ik leer er vast nog wel mee omgaan.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 18:54

Janouk wat aan de lange lijnen 10 minuutjes gegymnastiseerd om te kijken hoe het met de spierpijn is na de behandeling van Chiropractor van donderdag. Rechts stapte ze in de travers mooi onder de massa, links was nog een beetje zuur in de achterhand. Het lijkt me dat ze nog even rust nodig heeft. Dus haar terug gebracht naar de paddock bij de andere paarden.

De vraag was of ze weer aan het werk kon: antwoord: nog even wat rust.

Voor de lol mochten de paarden nog even de wei op. Ze waren vanochtend al een uur geweest en hadden voor de rest van de dag in paddock gestaan.
Toen het weide hek openging, renden ze de wei op alsof het de eerste keer was van het seizoen. Mafkezen. :# :#
Daarna won de gras het van de gekkigheid. :Y) :Y)

Ik zie Image lekker grazen. Janouk stond precies achter haar, dus ik zag haar niet. Ik zeg tegen Paul: waar is Janouk? En voor hij wat kan zeggen, springt mevrouw met 4 benen recht omhoog vanuit het niets achter Image vandaan. "Daar is Janouk". :D :D boven Image uit en die is 1.56m. Dus mevrouw springt vanuit stilstand zeker 1,5 meter omhoog.

Hiermee is de vraag dus meteen wel beantwoord; Kan ze weer aan het werk?? Ja dat kan.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 19:01

mooie fotos van wiske VHU!

@tine; gefeliciteerd voor zoon!!
@bianca; een samsung galaxy Ace?

Janouk speelt springveer :')

Hier grote slooppartij geweest in de wei.. Gisteren verliep het ook al niet helemaal goed.. :\ Morgen maar even op het gemakje observeren..

Net afgewassen en eten gemaakt. En verder vandaag 16 autos gewassen.. Ik ben verdampt :=

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 19:49

>;) Aks...16 auto's gewassen.... _/-\o_ maar eehm...wil je niet van die moeilijke vragen stellen ??? ga even het doosje zoeken...een samsung galaxy Young....wel een groot verschil met mijn alleen bellen samsung uit het jaar nul... -O-

ha die gekke janouk,...die kan dus weer aan het werk.. :#

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 20:50

hahahaha :P sorry voor de moeilijke vraag :P
ik heb een galaxy Ace bij m'n nieuwe abbo namelijk. En dacht, misschien kun jij me vast vertellen hoe die bevalt :P
Ik krijg 'm pas over 2 maanden namelijk ^) (abbo gaat ook pas over 4 maanden in :P )

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 20:59

Hallo :wave:

VHU lekker aan het water met zoon en hond, heerlijke plaatjes!
Janouk met springveren, hahaha, ik reed vroeger een haflinger en die deed dat ook weleens, alleen dan met mij erop!
Biancacoo nieuwe telefoon, ik heb de Samsung Galaxy mini (?). Bevalt prima! Wat super leuk dat jullie een ervaren husky erbij hebben!!
Aks 16 auto's gewassen, pffff, jij liever dan ik...
Tine leuk voor je zoontje dat hij een beker gewonnen heeft!

Ik heb vanochtend omgeroepen bij een concours in de buurt. Was niet helemaal goed geregeld. Ik moest er om 08.30 uur zijn en onze ring begon pas om 10.30 uur!!! 8)7
Daarna nog even blijven hangen om kennis te zien springen en toen weer naar huis. Was vanmiddag van plan om rondje te stappen met Gwin in het bos, maar ik kwam niet eens in stap het pad af. We hebben een pad van 250 meter tussen de weilanden om van stal naar de weg te komen. Dat ging grotendeels al dribbelend. Dus eerst maar naar de buitenbak van de vereniging gereden en daar gedressuurd. Daarna nog klein rondje in bos, maar zodra ze door kreeg dat we op de terugweg waren, ging ze weer dribbelen en op de plaats huppelen enzo... :n Druktemaker >;)
Terug op stal eerst laten rollen en daarna afgespoten en toen nog de rest binnen gezet.
Net lekker gebbq'ed met manlief en een vriendinnetje. Haar hondje ook mee, dus drukke boel hier! Vriendinnetje en hond net weg en de boel hier is ingestort :D

Morgen werken, overdag en 's nachts. Niet echt zin in :r

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 21:38

@frensie, druk druk druk zie ik.
@aks, hard aan het werk geweest, ps onze auto heeft daar ook wasbeurten gehad, voordat we gingen verhuizen ;) Of zoals floris zou zeggen, papa's auto.
paardjes blij de wei in.
minder dat de velgenreiniger op was.
@biancaoo, ja geloof goed, blij ze niet bij in het zwembad springen, niet echt goed voor het bad, hier ook blij dat honden en katten er niet inspringen of opklimmen.
toch proficiat ondanks geen fijn trouwdaggevoel. Nieuwe foon leert snel.
Hier heb ik een HTC Sensation.
@vhu, heerlijk zwemweer ook, hond denkt ook prima een handdoek. Gaat het al wat beter met je rug?
@prinsje, bijlezen als het slechter weer is. Denkt duurt even, nu week zekers droog.
@gem, wat je zegt, kinderlogica kan heel grappig zijn. Ook op verkeerde momenten.
al minder spierpijn?
@tine, zoonlief helemaal trots zekers.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 21:53

Hier ook HTC sense, net nieuw van het werk, moet er nog aan wennen :o
Wat leuk Tine van de beker!

Rug wil nog steeds niet :( hoop echt dat het morgen wat beter gaat -O-

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 22:14

ik duim voor je vhu,

hier begin avond, zwembad opgeblazen voor zoonlief, zelf er ook ingekropen. Ik dacht, .... ik doe het gewoon.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 08:13

Goedemorgen

Zoon was inderdaad supertrots. Heeft hem eerst aan Amerigo in de trailer laten zien (wat andere mensen zooooo schattig vonden). Hele weg in de auto werd er gezongen. Eens zien of het vandaag net zo goed gaat.

Starttijden voor volgende week zijn ook bekend, 9.40 dressuur, vh aansluitend en 11.40 marathon. Spannend!!!!!

Wij hadden van de week ook het zwembad opgezet, bleken de luchtkanalen erg lek. Dus maar een nieuwe gekocht. Nu zo'n rond geval met pomp. Wellicht dat ik er vanmiddag ook nog in durf hahah.

Zit te bedenken hoe ik aan die 500 km kom. Gisteren en vandaag met 2 autos naar de wedstrijd. Dacht dinsdag of donderdagmiddag naar de dierentuin te gaan. Sluit dat ding al om 17 uur. (moet eerst nog naar fysio en huisarts, dus kan niet al smorgens bijtijds gaan).

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 08:27

Goedemorgen! Wat een stralende dag :D

@Tine kan manlief er niet gewoon even mee op en neer naar Zeeland? Dan heb je die 500 km direct te pakken. En met dit mooie weer zou ik anders naar zee (of bij jullie Lauwersmeer of zoiets) gaan kun je ook s' avonds doen, kind vliegeren en jij kijken hoe de zon in de zee zakt.

Rug gaat gelukkig wat beter. Vandaag niets doen behalve op dakterras hangen en zoonlief ophalen bij verjaardag (wat wel is 1.5 uur heen en terug in de auto).

Veel plezier allemaal 8-)

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 08:46

@ VHU: wat goed dat het al beter gaat met je rug!

@ Tine: Hoe schattig dat je zoontje de beker aan Amerigo ging laten zien! :D Kan het mij wel heel goed inbeelden hoor, ik deed het vroeger zelf ook altijd als ik iets gewonnen had! :o

Hier was het een rotdag (het is hier al zondagavond). Het heeft van 's morgens tot 's avonds geregend. Uiteindelijk heb ik niet te klagen, het is in die 3 maanden tijd de 3e keer dat het hier regent, maar toch... ik hou niet van regen :D

Ik heb vandaag ontzettend goed gewerkt aan mijn scriptie van school. :D Ik zag het even allemaal niet meer zitten en toen is vriendlief ermee begonnen om me op gang te helpen <3 Het heeft ontzettend goed geholpen, want de scriptie is al bijna af! Ik ben er zooo blij om, ik zag het echt niet meer zitten!

Zo dadelijk weer skypen met het thuisfront, mijn ouders gaan mijn oma en opa's halen zodat zij mij ook even kunnen zien.
Oh ja, er zijn weer 2 mensen gestorven in onze nabije omgeving. De vader van Ludo Philippaerts (ik weet niet hoe bekend hij is in Nederland?), Ludo Philippaerts is 2 straten verder opgegroeid, zijn ouders wonen er nog steeds (nu dus nog enkel de moeder) dus we kenden hem wel goed.
Verder is de oma van mijn schoonbroer gestorven.(vriend van mijn zus) Haar kende ik niet goed, maar ik vind het zo jammer dat ik er niet kan zijn voor mijn schoonbroer.

Maar ook goed nieuws: ik heb de beestjes nog eens gezien op Skype <3 De poes begon heel snel te ademen en rond te kijken en te miauwen toen ze me hoorde :D De hondjes werden ook helemaal gek, zo leuk om te zien! Romeo had niet veel zin, die was al aan het slapen denk ik :D (internetverbinding was niet sterk genoeg om tot in de stal te gaan)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 12:03

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Shabrak kleuren is gelukt!!! Had eerst textielverf bij de hobbywinkel gehaald, tot 2 maal toe geprobeerd, maar werkte niet. Nu via internet 'professionele' verf gekocht en shabrak is nu super geel! *\o/* *\o/* *\o/*

Tine hoe is de wedstrijd gegaan?
VHU hoe is het auto rijden gegaan?
PrinsjeH hoe was je ponykamp?

Ik heb nu dienst maar het lijkt gelukkig heel rustig te zijn. :D

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 12:04

Ja, PrinsjeH
kom op met je verslag!! ik ben reuze benieuwd.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 12:07

Jee SL ... :(:) is toch erg....ludo philpaerts is bij mij wel een bekende naam..en wat naar voor je schoonbroer.. :(:)
Frensie rustige dienst..en supergele chabrak *\o/*
VHU rug die niet meewerkt..balen..duim voor je dat het snel beter word..
Aks hoe gaat het met jou lijf ?? kreeg je binnenkort niet nog een uitslag ?
Tine haha..lief dat hij de beker liet zien aan amerigo ! :j
Het is mooi weer hier....ga zo honden uitlaten...even lekker wandelen.. :j

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 13:03

@tine, wat lief, eerst aan amerigo laten zien. Hier ook nieuw zwembad gekocht, niet ivm stukken, maar ivm niet vinden :')
@vhu, rustig dagje, is ook beste met dit weertype
@sander, grote periode droog en dan baaldag van het weer.
skype, goede uitvinding
@frensie, foto van makeover van shabrak

hier vanmorgen kinderkamer opgehaald voor de baby. (waar paardentrailer niet goed voor is) Nu staat floris zijn kamer extra vol. Heeft nu commode en ledikant op zijn kamer staan. Besloten grote kast naar zolder te brengen. Inbouwkast voor van alles te gebruiken, blijkt die niet praktisch, dan toch grote kast naar de kamer. Maar goed, nu opzoek nog naar een kledingkast voor floris zijn nieuwe kamer en vloerbedekking bestellen. O, ja en verwarmingen terug laten hangen op de kinderkamers. Nu niet nodig, maar later wel weer :')