Hallo daar!
't Was vanochtend weer erg vroeg, morgen gelukkig niet naar mijn werk, dan donderdag nog erg vroeg en dan is het even afgelopen met die 'vroege' diensten gelukkig.
PrinsjeH niet naar het werk, lijkt me zeer logisch en daarbij ook beter want denk dat als je op je werk bent je je toch niet kunt concentreren en eerder fout doet dan goed
Citaat:
Wie van jullie mist wel eens een binnenbak als t weer zo slecht is???
Totaal niet. En dat meen ik
Ben cara patient in de meeste binnenbakken en ook op de meeste stallen vliegt mijn energie niveau naar beneden dus ik heb helemaal niets met binnenbakken. Daarbij krijg ik altijd de zenuwen als het zo hard waait en alles rammelt en doet. Dus laat mij maar lekker buiten door weer en wind. Plus dat je paard als ze vaker in de binnenbak dan buiten komen in de winter op een gegeven moment zo'n bommetje wordt als hij dan weer een keer naar buiten mag, dus mij vind je absoluut niet in een binnenbak, of ik moet er wedstrijd hebben (en dat is ook een van de redenen dat ik in de winter vrijwel geen wedstrijden reed / zal rijden).
Vind het juist wel lekker (beetje) regen, wind, wat kouder, en dan bij voorkeur lekker de bossen in, op tempo draven en galopperen (als je erop zit). Met voor de wagen vind ik regen (beetje ook he niet van die striemende regen
) ook niet zo'n ramp, gewoon goed inpakken, kou kun je je ook goed tegen wapenen maar als het heel koud is dan stap ik erop of ga longeren hoor. En in een binnenbak met de wagen vind ik dus echt totaal helemaal maar dan ook noppes aan.