Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik moet zeggen dat ik nog naar dat leuke bontje op MP heb gekeken toendertijd voor een vriendin van mij... maar haar kinderen zijn nog net iets te onervaren... Het was helemaal mijn type
. Ene jouw man heeft wel smaak met Alexandro P
. Ik zou het niet meer op wagen vwb die 1e verkoper want als deze niet meer reageert en de advertentie is van de site af dan geloof ik niet meer dat ze iets hoeven te verkopen.
. Vanavond heb ik een heuse vrouwenavond. Eerst gaan we met een hele groep lekker uit eten en daarna naar de Gooische vrouwen film... , echter ben ik zo gaar en alles doet me zeer dus ik hoop niet dat ik halverwege de film in slaap val
Poeltje schreef:Wanneer krijgen we weer foto's van je knappe pony, Ollie? Veel plezier met je vrouwenavondje.
maken. Ik moet zeggen dat Simba qua vacht nog niet op zijn mooist is. Hij is nl. bijna zwart momenteel
Vorig jaar kwam hij geschoren en al van de hengstenkeuring en toen was hij écht niet zo donker. Dus de foto's volgen......
. Is jouw Henkie momenteel ook zo donker ?
Ollie1 schreef:@Cobii, wat een leuke pony's fokt jouw vaderIk moet zeggen dat ik nog naar dat leuke bontje op MP heb gekeken toendertijd voor een vriendin van mij... maar haar kinderen zijn nog net iets te onervaren... Het was helemaal mijn type
. Ene jouw man heeft wel smaak met Alexandro P
![]()
Nou ik heb beide pony's vanochtend heerlijk gereden. Simba gaat echt lekker lopen en wordt steeds breder. Vanavond heb ik een heuse vrouwenavond. Eerst gaan we met een hele groep lekker uit eten en daarna naar de Gooische vrouwen film... , echter ben ik zo gaar en alles doet me zeer dus ik hoop niet dat ik halverwege de film in slaap val

maar wel een hele zielige blik hoor

Dat duurt weer even voor ik dat vergeten ben en dat dus weer ga doen
Was wel nodig, en alles ziet er wel geweldig uit weer nu 

* wij hebben ook de kant en klare versie hoor...
is dat voor alle zwangeren?
oooohooooh

sommige kant en klaar maaltijden zijn echt niet lekker 

) kwijt is ben ik ook weer paar weekjes verder.
Heerlijke pony's gezien van pa van Cobii (we hebben er weer een adresje bij als iemand wat zoekt
) en Askazita met een zere kies
Alles is heel goed gegaan, we hebben stukje proefgereden met de wagen (die ik eerst helemaal niet goed vond, vond lamoen te klein, ander lamoen, paste eerst ook niet, ik
maar uiteindelijk werd ik gelukkig weer
en dankzij rustige Rizanta en geduldige groom is het wel goed is gekomen
). Rizanta heeft wedstrijd ervaring (onder de man weliswaar) en ze heeft vroeger ook koetsentochten gedaan in tweespan en dat merkten we vandaag echt. Super relaxed op vreemde stal, goed stilstaan met inspannen, ondanks allemaal andere paarden / wagens die heen en weer rijden / trailers op en aan etc. In de vreemde bak echt prima te rijden, langs de weg en over het zandpad ook goed.
En ook zeiden we tegen elkaar: wat heerlijk dat we dit vandaag hebben kunnen doen, wagen testen (was als we dat gisteren hadden moeten doen een ramp geweest, zijn er bijna een uur mee bezig geweest), proefritje, peerd lekker op de stal etc.

Waar heb je m nou vandaan als ik vragen mag?
heb hem 2e hands gekocht van Rhine.