[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 17:44

komt toch nog eens vanonder de dikste steen van drenthe vandaan.. :wave:
ollie...supergaaf zoals je met Brutus bezig bent !! geweldige films, wat worden jullie al snel, super om te zien !! mooie combi...wanneer komt je nieuwe wagen ??
VHU met Bente een team aan het worden, geweldig goed van je !!
Kiss, gefeliciteerd met je allround jury diploma, da's iets om trots op te zijn ! +:)+
SL kreeg een super berichtje...en is voor ze het weet weer thuis, geniet er nog maar even van.
Jenkins...vreselijk geschrokken....jee wat een verhaal, gelukkig alles goed afgelopen.
Lanouska kan een dikke :(:) gebruiken...ik weet helaas hoe je je voelt..
Ook HT..veeeeeeeel sterkte....was een dapper besluit van je.. :(:)
Janouk onder handen genomen door steffi van der laarse....super !!!!

verder ben ik vreselijk achterop geraakt, heb even niet meegelezen....en wie facebook heeft weet waarom ^)
Ik wil graag verder met mijn leven....dat is nu even in een dip, weet nog niet of ik mee blijf lezen, of blijf posten..

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 17:54

Hey lieve Biancao, wat ontzettend fijn om weer even van je te horen, ik heb geen facebook dus heb werkelijk geen idee, maar volgens mij heb je meer dan 1 knuffel nodig :(:) :(:) :(:) :(:) , ik schrik er van, wens je iig heel veel sterkte :* .

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 17:54

Biancacoo heel veel sterkte! Heb geen facebook dus weet niet waarom :?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 18:04

word tijd voor facebook dame's... :Y)
Zal het hier uitleggen, zullen er meer zijn die langer meeposten en geen facebook hebben..
Melody is weer bij de kliniek geweest na mijn laatste bericht...mijn gevoel was juist, het was niet simpel spat....na een periode van behandelen hebben we in uitgebreid overleg met de DA toch moeten besluiten om afgelopen woensdag afscheid van haar te moeten nemen, pijnvrij leven had ze nooit meer gekund....
dan stort de wereld wel even in.....en in de weide....geen Melody doet nog wel erg zeer.... |(

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 18:06

Och arme Biancacoo wat vreselijk!!! :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) Heel veel sterkte met dit gemis!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 18:18

Biancacoo schreef:
word tijd voor facebook dame's... :Y)
Zal het hier uitleggen, zullen er meer zijn die langer meeposten en geen facebook hebben..
Melody is weer bij de kliniek geweest na mijn laatste bericht...mijn gevoel was juist, het was niet simpel spat....na een periode van behandelen hebben we in uitgebreid overleg met de DA toch moeten besluiten om afgelopen woensdag afscheid van haar te moeten nemen, pijnvrij leven had ze nooit meer gekund....
dan stort de wereld wel even in.....en in de weide....geen Melody doet nog wel erg zeer.... |(

Oh, wat erg..., ik was er al bang voor, ook gezien je reacties op Lanoeska en HT..., oh, ik kan me voorstellen dat je haar verschrikkelijk mist en dat het verschrikkelijk is om haar te laten gaan, ookal weet je dat een pijnvrij leven echt niet kan... :(:) :(:) .
Je hebt er alles aan gedaan, helaas heeft het niet zo mogen zijn :(:) :(:) :(:) ;( .

*Achter elke traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering... Y;( *

Ik kan me ook voorstellen dat het nu lastig is om hier wat over koetjes en kalfjes te lezen en andere paarden-/menverhalen :(:) , hoop wel dat je niet echt weg blijft, want ik en met mij zeker meerderen zullen je echt missen en zich afvragen hoe het met je gaat, met je zoontje, de honden, hoe ze zich ontwikkelen etc.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 18:20

ik typ nu met 1 hand, andere zit in bak soda ivm splinters. grrrr

hier ook geen facebook, dus ik vind het heel fijn dat je ons op de hoogte brengt. Wat vreselijk voor je!! Heel veel sterkte! Pb staat altijd voor je open!

Blijft iets vreselijks om zo afscheid te moeten nemen van je paard/pony.

Heb je wel een beetje afleiding met je honden?

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 18:28

Tuurlijk blijf je meeposten Biancacoo :(:) (ik heb wel facebook)

En je bent altijd welkom om een keer mee te rijden met Janouk op de koets. Je weet zo mooi hoe haar hoofd eruit ziet, kan je ook even genieten van de uitzicht op haar kont.
En wie weet kan dat een beetje het verdriet verzachten van het gemis van Melody. Melody kon zich geen betere baas wensen op deze wereld. Je hebt alles gedaan om haar te helpen. Het mocht helaas niet zo zijn. :(:)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 18:30

ik kom weer even langs voor een kleine... :wave:

ook vanuit hier nog een sterkte wens voor biancacoo, ik heb wel FB en schrok er van...
heel veel sterkte... :(:)

zag verder vooral heel veel voorbij komen, ook leuke foto's! :j
voor wie verder sterkte nodig heeft... :(:)

en verder geniet van het zonnetje en het weekend! *\o/*

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 18:36

nogmaals een :(:) voor biancacoo...

@VHU; lekker ritje gemaakt.
En alweer bijna een jaar joh.. :\
@tine; druk weekend weer!

Ik ben ook nog ''even'' naar stal gefietst. Het stormt zowat zeg :P Maargoed. Totaalteller vandaag staat dus op 28 kilometer gefietst. én dan nog 2uur gesportschoold :P

Nu lekker eten maken :)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 18:42

dank jullie..ik heb veel afleiding aan de honden, gelukkig, en ook geniet ik van wat ik heb en wat er is..ons zoontje die moest ook afscheid nemen voordat hij naar school ging,ik wilde hem niet voorliegen over haar, hij wist al langer dat ze pijn had, maar dat was echt mega mega zwaar....
maar toch, het afscheid was met melody gewoon goed, Melody pastte bij mij, Nu is het wel heel definitief.
Mijn oude arabier die staat er gelukkig, die heb ik al 18 jaar...moet er nog niet aan denken dat die er niet meer zou zijn..en missy de shetlander als gezelschap, dat is wel gezellig.

Blij nieuws heb ik ondertussen ook wel hoor, maar het is een dubbel gevoel omdat we met hemelvaartsdag dus een nieuwe husky op konden halen, een reu van 4 jaar die alles kent voor de slee....waar we erg blij mee zijn, maar het kwam wat kort op elkaar.
Cash hier in actie op het WK in Zuberec op de foto....bruine kop met bles..onder het oranje van de sleezak...helemaal rechts op de foto.
Afbeelding

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 18:46

gelukkig kun je dan toch een mooie afleiding vinden in je nieuwe aanwinst biancacoo....

nogmaals sterkte met je verlies, zal zomaar niet op de achtergrond verdwijnen.... :(:)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 18:52

@Biancacoo, nogmaals heel veel sterkte met het verlies van je 'vertrouwde' Melody :(:) en persoonlijk zou ik het erg fijn vinden als je mee blijft posten..., daar ik jouw posts erg kan waarderen :j

Gedichtje wat ik heel toepasselijk vind... en waarvan ik altijd erg emotioneel van wordt daar het mooie herinneringen naar boven haalt...

Als twee bruine ogen vragen,
Help mij, want ik voel me niet fijn,
Mag je dan, omdat je voelt dit is het einde,
Egoistisch zijn?

Als je van de veearts hoort,
Dit komt nooit meer goed,
En hij krijgt steeds meer pijn,
Mag je dan omdat je hem niet kan missen,
Egoistisch zijn??

Als twee trouwe ogen zich sluiten voorgoed,
En je zonder hem naar huis toe moet,
Met een halster in je hand,
En je hart vol pijn,
Dan probeer je jezelf te overtuigen,
Ik mocht niet egoistisch zijn.

Al die tijd met zijn tweetjes,
Elke dag samen was een feest,
En in al die tijd,
Is hij zelf niet een keer,
Egoistisch geweest.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 18:56

Biancacoo: heel veel sterkte! En je hebt een prachige hond gekocht, daar dan toch weer veel plezier mee gewenst :) .

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 19:33

sterkte meis met het verlies :(:) :(:)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 19:48

Hier ook facebook dus we wisten het al... |(
Vind het dapper dat je een bericht hier plaatst. En het gevoel van dat je verder wilt en het afscheid dat je zoon moest nemen ....zo heftig, dat is ook zo herkenbaar.
Fijn dat Cash erbij is gekomen, geeft afleiding en weer iets nieuws, iets wat je op kunt bouwen en waar je van kunt genieten.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 20:22

Bianca: wat al gezegd is, je was een superbaas voor Melody. Je hebt zoveel geduld gehad, steeds toch weer vertrouwen gehad. Het zal nog wel een poos pijn doen, maar dat betekent ook dat jullie een heel goede band hadden. Je hebt het beste voor haar gedaan!!! En wat een prachtig toepasselijk gedicht.
Tranen schoten hier gelijk in de ogen, is alweer 2 jaar geleden dat ik met Quincy de beslissing moest nemen, dat komt dan ineens vol terug.

Gelukkig heb je wel weer een heel mooie en lieve uitdaging erbij. Gaat het goed samen met de andere honden?

Aks: wat heb ik een bewondering voor jou!!! Echt ongelooflijk wat jij weet te presteren met een lichaam dat niet goed functioneert.
En hier inderdaad een druk weekend. Morgen en zondag heeft zoonlief wedstrijd (morgen onderlinge en zondag zijn eerste echte bixie. Ben benieuwd hoe jury reageert op het feit dat teugels aan neusriem vast zitten) En maandag "verplicht" winkelen bij Divoza.

Heb vandaag bijna 100 km gereden, dus nog 400 te gaan, liefst voor komende donderdag, zodat ik 's avonds nog naar les kan.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 20:25

Ollie, dat is idd een heeeeel goed gedicht, die zal vaak de spijker op zijn kop slaan denk ik.
vhu, dapper...neej, maar ik vind het niet netjes om zo maar weg te blijven, en wil ook nog niet wegblijven, moest het toch een keer schrijven, facebook was de eerste stap....

het afscheid was bijzonder, en s'middags toen ik weer thuis kwam volgde dit ; onze zoon heeft een knuffel-olifant in de periode gekregen toen wij melody kochten...jaja die knuffel-olifant heet dus; melody, die is nu ziek en is hij volop aan het verzorgen, net als bij de echte melody he mama ?? vraagt hij dan, maar mam, deze word beter en blijft voor altijd bij ons !! je mag haar wel een knuffel geven hoor mam ?!!
Mama nu is melody in de paardenhemel en door mijn melody de olifant is ze toch bij ons.
Kinderlogica is een fantastisch iets....

Aks...respect voor jou op de fiets !! _/-\o_

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 20:47

Wauw bianca! Wat een pracht hus! :9
en een aangrijpend verhaal over de olifant :(:)

tine10 schreef:
Aks: wat heb ik een bewondering voor jou!!! Echt ongelooflijk wat jij weet te presteren met een lichaam dat niet goed functioneert.

Het stomme is.. Het doet pas zeer als ik stilzit :+ of sta :+
Dus ik heb er nu spijt van :7 maargoed.. Volgende week donderdag is dag des oordeels dan zullen we zien hoe of wat :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 21:01

Kinderlogica :* lief hoor.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 23:28

Biancacoo, veel sterkte met het verlies! En wat ontzettend lief van je zoontje!

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 03:41

Biancacoo: ontzettend veel sterkte met het verlies!! Moet verschrikkelijk zijn! Ondanks je pijnlijke verlies toch heel veel succes en veel plezier gewenst met Cash! De uitspraak van je zoontje is trouwens erg lief.

@ tine: wauw is dat met Quincy al 2 jaar geleden?? :oo Wat gaat de tijd snel! Dat herinner ik me nog heel goed!

Eentje die mij ook steeds bij blijft, is Simba van VHU, die schattige stippel. Die teksten van VHU heb ik toen zo vaak gelezen en ik heb gehuild als een klein kind! En Rizanta uiteraard, daar had ik me ook rot verschrokken hoe snel alles gegaan is. Kom ik op Bokt om bij te lezen, lees ik dat Rizanta ziek is, op de volgende pagina stond al het slechte nieuws...

@ Ollie: die tekst heb ik ook al vaak gezien, vind het prachtig! En iedere keer als ik het gedichtje lees, schieten mijn ogen vol tranen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 07:32

Goedemorgen

Heel druk, dus geen tijd om te reageren. Niet teveel kletsen vandaag

Tot later

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 07:51

Bianca heel veel sterkte

tine er is vandaag en morgen marathon in zuidwolde, kom je ook aan je km's.

Ik ga richting stal veale vlechten en dan richting de wedstrijd

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 07:52

smorgens, zitten er weer helemaal in, gisteren hier manlief en zoonlief samen op de tractor begonnen met gras schudden, net oud papier aan straat gedumpd, wasmachine aangezet. Paardjes gevoerd. Zijn een beetje aangekomen tijdens onze vakantie, zo verassend. Elk jaar zo, vorig jaar zei schoonpapa, ze stond te hunkeren, ja ilona ziet je en roept van krijg ik stukje wei bij, wij verzetten de paaltjes de hele tijd namelijk. Tja kan je zeggen, dat gaat harder dat verzetten als schoonpaps er is. Want ze zijn zo zielig :')