neee... tijdje terug zat je voor een welshje te kijken toch rhine??
of ik koekoek lekker mee frensie
@maisie; heb je al wat verlichting op stal of niet? Bij ons is het pikkedonker (800 meter van stal af.. ) dus dan ben je met elk lichtpuntje gelukkig zaklamp en hooi vullen zijn alleen geen vriendjes, ivm vasthouden zaklamp.. dus koplamp lijkt me tof
Rhine_
Geplaatst: 10-10-11 22:15
Naaltje schreef:
Frensie schreef:
Nou dan ben ik helemaal door de war...
neee... tijdje terug zat je voor een welshje te kijken toch rhine??
Ja maar dat is hem niet geworden, ik vind wel wat anders geen haast.
VanHuisUit
Geplaatst: 10-10-11 22:18
Citaat:
kind moest ook meestal mee, in de vrieskou in de maxi-cosi, hahaha.
Nou dan was jij ook erg .... beetje afharden moet kunnen he. Die van ons is een keer 'verdwenen' tussen de schapen die op stal stonden om af te lammeren.... dat vond ik dan weer wat minder, mannetje, toen 3 geloof ik, had de grootste lol, was verstoppertje aan het spelen.
Nou ik haak nu echt af .
Nouvel
Geplaatst: 10-10-11 22:22
avaluna, dat zou ik dus ook hebben, ik zou alles zelf willen doen, zowel paard als met kind...
Ben gelukkig niet helemaal koekkoek, Rhine was wel paardje kijken maar uiteindelijk niet gekocht.
Ollie1
Geplaatst: 10-10-11 23:06
Zo , ik kreeg even visite vanavond en tussendoor nog even cupcakes bakken voor mijn collega's morgen hebben jullie er gewoon weer een paar pagina's bijgeklets...
Ollie heeft lekker cupcakes gebakken! Ook nog versierd enzo?? Ik deed dat altijd graag, cupcakes en taarten decoreren, maar heb het al een tijd niet meer gedaan vanwege mijn polsen. Je moet dat fondant altijd enorm kneden.
Ik zit even te wachten tot het nog iets lichter wordt buiten en dan ga ik met de honden wandelen. Daarna nog even ontbijten en dan naar het paardje. Lekker even rijden.
Hier in Barneveld is deze week een concours hippique; het Gouden Ei. Wij zijn al jaren sponsor met de zaak, zelfs al toen de zaak nog van mijn schoonouders was. Dus ook dit jaar weer. Vanavond is een 1m40 rubriek en een ronde Z/ZZ. Dus vanavond lekker hele avond daarheen paardensport kijken. Morgenavond is de finale van de pony's. Dat is eigenlijk altijd het leukst, vooral die B en C'tjes, die gaan zo hard! Donderdag is een aangespannen avond, maar daar ga ik denk ik niet heen. En vrijdag is de finale om het Gouden Ei (best Z en ZZ combinaties) met puissance springen over een muur. Vroeger ging die echt zo hoog mogelijk tot er een winnaar over was en toen werd er weleens 2m10 gesprongen, tegenwoordig stoppen ze eerder. En op zaterdag is de finale om het zilveren Ei (best L en M combinaties).
Nou, het begint ondertussen al lichter te worden en de honden worden ongeduldig, fijne dag allemaal!
Frensie ook vroeg, ik ook en ga zo ook met doggie lopen
vandaag drukke dag met allerlei klusjes waarvoor je naar 10 verschillende zaken moet, dat spaar ik altijd maar op en doe het dan in 1 keer. Ook nog naar ziekenhuis strakjes en naar de ukkies.
Frensie en Ingrid gaan lekker met hondje wandelen en dan drukke dagplanning allebei. Frensie, moet je voor jezelf naar ziekenhuis??? Succes Ingrid moet naar heel veel zaken, stel ik ook altijd uit (ons huis is ook nog altijd niet af ) Naaltje naar school, veel leerplezier
Heb besloten vandaag niet te gaan werken, voel me er niet toe in staat, ze zullen erg van me balen daar maar is niet anders...
IngridM
Geplaatst: 11-10-11 07:53
Lekker belangrijk PrinsjeH dat ze daar van balen. Wat niet gaat, dat gaat niet!!
Ollie1
Geplaatst: 11-10-11 07:59
Mogge,
@Frensie en IngridM, wandel ze.... @PrinsjeH, trek je het niet aan... je moet eerst goed voor jezelf zorgen , je hebt nog al niet in een emotionele rollercoaster gezeten de afgelopen weken
Ik mag zo ook weer werken
tine10
Geplaatst: 11-10-11 08:06
Goedemorgen
Frensie: gewoon aan jezelf denken. Ik snap best dat je er mee zit, maar alleen jij kunt voor jezelf kiezen. Als je collega's in zo'n situatie zouden zitten, kiezen ze ook voor zichzelf.
Wat een weer buiten, storm en regen. Brrr. Heb Thabor en Rembrand veilig op stal gekregen, nu eerst zoon naar school
straks bij lezen. Daan is net wakker. Ja ja hij kan het wel. Ben er wel 4 keer uit geweest, maar goed. HIj heeft in zijn eigen bed geslapen en nog redelijk goed ook.
Als ik de paarden bij huis had gehad was het wat anders geweest, dan had ik daan op bed kunnen doen, babyfoon en dan longeren of rijden. Maar daan is zo gevoelig dat wanneer ik hem ergens mee heen neem hij niet wil slapen. En ik dus met een chagrijnig kind of jankend kind zit
Hmmm mijn naam wordt verkeerd geplaatst hier. Even 2 dingen rechtzetten
[qoute]Frensie, moet je voor jezelf naar ziekenhuis??? Succes[/quote] Ik hoef niet naar ziekenhuis, dat is IM.
[qoute]Frensie: gewoon aan jezelf denken. Ik snap best dat je er mee zit, maar alleen jij kunt voor jezelf kiezen. Als je collega's in zo'n situatie zouden zitten, kiezen ze ook voor zichzelf.[/quote]
Ik mis enorm een goede binnenbak met dit weer maar ja, de stallen waar ze wel een binnenbak hebben zijn gelijk maneges = beperkt gebruik van de bak voor pensionklanten..... dus moet je meer betalen en kan je er nog weinig mee
@Evelli: dat is ook weer zo, ik ben 'verwend' bij vorige stal in die zin dat ik enige pensionklant was en de stalhoudster overdag haar paarden reed, zo had ik elke avond een hele grote privé binnenbak... beetje jammer dat ik daar heel onverwachts weg moest omdat ze een pensionklant toch wel inbreuk op privacy vonden en het niet lonend genoeg was... verder was het daar echt super...
op school,nog optijd ook. Binnenbak missen, nee. Vind het heerlijk dat er buiten altijd vanalles te zien is. Als het giet rijd ik toch niet..
Biancacoo
Geplaatst: 11-10-11 09:17
zoo, wat gaan we weer snel... Naaltje, gefeliciteerd met je moooooie ghost zadel !! ziet er super uit. Rhine welshje gekeken maar was niet de juiste. namen omgewisseld....logisch als jullie zo hard gaan. vhu vroeg nog hoe dat gaat als ik een oudere leidhusky ga zoeken...tja....aanbod in de sprint/korteafstand husky's is niet zo groot, ze lopen allemaal dit winterseizoen nog mee bij de eigenaren, en dan komende zomer maar eens links en rechts rondvragen waar er wat ter overname vrij komt...meestal komt er wat vrij omdat ze zelf een jonge pup willen gaan inwerken. de fokker van mijn pup's gaf zelf al aan dat komende zomer zij voor 1 of 2 volwassen honden een nieuwe baas zoeken, dus tja....dat hou ik wel warm !! verder zoek ik hetzelfde "type" de afstammingen is voor mij nog behoorlijk abracadabra....
ik heb de paardjes lekker thuis, superverwend dus !! Daan, redelijk geslapen ! lekker, duim dat hij snel helemaal opknapt. Zoontje is hier weer naar school, nog wel wat dromerig, maar toch maar proberen. melody en mijn oude arabier staan s'nachts binnen, melody hoestte,dus die heeft nu een regendeken op.
Kids en paarden combineren is idd soms lastig, maar je legt je er al snel bij neer dat je kind op nr 1 komt ! dan de paardjes maar op een later tijdstip even wat rustiger aan kan geen kwaad. bij mij was het wat makkelijker omdat ik de paardjes thuis heb staan en idd babyfoon aan als zoontje sliep, kon ik gewoon stallen gaan doen. trainen deed ik s'avonds pas als man thuis was. Ollie...cakejes ??? stuur maar een hier heen hoor !! owwww wil afvallen, lukt nooit zo ! Prinsjeh doe rustig aan !!