of een wip maken?
die plastic flesjes is ook een goeie, dat zou ik diddle ook graag leren dat hij daardoor niet opgevreten wordt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Poeltje schreef:Vuilniszakken vullen met stro, zodat ze daardoor moeten stappen?
Een blauw of oranje zijltje op de grond leggen en daaroverheen stappen?
Lacuna schreef:@Tine:
grote opblaaskrokodil met een touwtje eraan geknoopt proberen door de bak heen te trekken naast je paard, van die goeie ritsel-vuilniszakken aan een prikpaaltje knopen en hopen op flink wind, zo'n anti-vliegen-gordijn van die dikke pluche kattenstaarten ophangen en onderdoor lopen, en intussen iemand met zo'n carnavals-toeter en een koppeltje longeerzwepen door de bak laten lopen
Maisie schreef:Cobii wat een geweldige pony's. Wat is de stokmaat van dat hengstje die te koop is?
Nou mensen ik heb het bruine tuig gekochthet is met doorlopende strengen vandaar dat
de maten niet overeen kwamen.
Ik hoop dat het er morgen is. Morgen gaan we wel om het nieuwe tuig van remko het kunststof
tuig van ideal. Ben heel benieuwd. Zal wel even foto's maken op de haarbal.
tine10 schreef:Wat gaan jullie weer belachelijk snel.
VHU: heeeeeeel veeeeeel plezier, maar dat is natuurlijk overbodig om te zeggen. Ik denk dat er morgen een flink roze bewolking is in Kootwijkerbroek![]()
Cobi: hengst is heul erg knap. Hoe groot wordt hij? Ben bang dat hij voor ons te klein is, maar ooooooHeb wel interesse hoor, maar nu gaat het wel heel snel met de paarden. Als er nu 2 groningers bijkomen, en evt nog een Welshje (heb iemand aangeboden diertje over te nemen als het niet meer lukt bij huidige eigenaar), en dan nog deze bonte... Dan moet ik eerst nog stallen bijbouwen.
Nog steeds niets gehoord van eerste verkoper. Tja, wilde vandaag geld halen bij de bank, maar dat laat ik nog maar even. Zit ik anders met heel veel geld in huis.
Weet niet meer wie het vroeg, maar we gaan zondag bij twee (of een) Groningers kijken. Een van 16 jaar oud en een van 4 jaar oud, eerste ruin, tweede hengst. Eerste paard staat ook op marktplaats te koop, 2e heb ik wel foto's van maar plaats ik liever nog even niet. Stel dat er concurrentie komt hihi.
Heb DAP Bodegraven gebeld, klinkt als goede kliniek, dus daar gaan we de hengst als we hem leuk vinden laten keuren.
Ik heb gisteren heel parcours in de bak uitgezet, met oa schriktraining: 2 staanders met daar dwars overheen een latje met een gordijn van afzet liint, klappert leuk in de wind; parasols; staanders met balken waaroverheen een groot zeil gespannen, zodat je zeg maar dichte wand hebt. Deze staat tegen bakrand aan, dus ze krijgen nauwe doorgang met klapperend plastic aan een kant. Nou, ik moet iets anders gaan bedenken. Rembrand liep te slaapwandelen. Had het gordijn terwijl hij naast me stond met een bezem op de hoge latten gelegd, viel er nog een keer af. Later laag gehangen, zodat hij hoofd echt moest bukken om eronder door te kunnen. NIets, helemaal niets. Natuurlijk helemaal super, maar ik moet dus iets nieuws bedenken om het schriktraining te kunnen noemen
. Parasol ook geopend en gesloten terwijl hij naast me stond. Dood saai. Pony reageert nog wel een beetje, maar wel heel controleerbaar.
Dus: gezocht: spannende hindernissen voor bomproeve paarden.