Dit heeft 2 knappe merries opgeleverd die zo een twee span in kunnen qua gelijkenis.

en 2 knappe bonte hengsten.

(wordt dit jaar alweer 2 jaar oud)(voor de hengsten zoeken we nog een koper
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

(wordt dit jaar alweer 2 jaar oud)
) Naaltje schreef:@poeltje; daarom moet ik ook bij lacuun gaan invetten... ze vloekt namelijk altijd op mijn tuig (en als ze het nu ziet helemaaler zitten groenwitte haartjes op
![]()
)
Nou ik ga de afwas doen...
Ik heb het gelukkig laatst gedaan, maar misschien dit weekend mijn andere tuig even doen.
En ff een fles lederdressing, baal zo van dat tweespanleidsel, ga het achterste deel in de dressing zetten en dan voelen of dat heel smerig aan gaat voelen en anders gaat het deel wat ik vast heb toch ook in de dressing want zo stug als het nu is vind ik het helemaal niks.
Jelleee schreef:cobiie, wat voor ras zijn die bonte paardjes? en welke afstamming?
) Didly do:

het is met doorlopende strengen vandaar dat
Heb wel interesse hoor, maar nu gaat het wel heel snel met de paarden. Als er nu 2 groningers bijkomen, en evt nog een Welshje (heb iemand aangeboden diertje over te nemen als het niet meer lukt bij huidige eigenaar), en dan nog deze bonte... Dan moet ik eerst nog stallen bijbouwen.
, maar ik moet dus iets nieuws bedenken om het schriktraining te kunnen noemen
. Parasol ook geopend en gesloten terwijl hij naast me stond. Dood saai. Pony reageert nog wel een beetje, maar wel heel controleerbaar.
daar draait diddle helemaal van door 

b485 schreef:Plastieken flessen in een bak waar ze dan doorheen moeten stappen
Witte plastieken zakjes
En anders een paar bakkabouters inhuren
Maar ach, er zijn ergere dingen hihi 
Heb er zo'n pesthekel aan!
*