[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

L_Rivaldo

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 12:09

stoer buck!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 12:50

Zijn er mensen die unox rookworsten hier eten?
Er is namelijk nu een actie dat je servies kan sparen, nu vind ik het zelf erg leuk servies voor mijn uitzet. Zijn er mensen die niets met die kaarten doen die in de verpakking zitten? Dan wil ik ze graag overnemen voor een postzegel zodat ik kan sparen voor een hele set.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 12:52

Ja, gister nog. Vriendje heeft gekookt, dus geen idee waar de kaart is (moet ik vanmiddag ff kijken). Heb wel nog een 2e verpakking liggen.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 12:57

Oeh zou heel fijn zijn :D
Wij eten zo af en toe rookworst, maar ben bang niet te vaak voor de hele set. Ga eens kijken op de site hoeveel ik er nodig heb :)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 13:17

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 17:09

meld me hier ook maar even !
Had shetjes voor de wagen, Missy en Breezer, en ben nu sinds heeul kort overgestapt op een D-pony, volgens knhs een C-pony :P
Lees hier wel vaak, maar post eigenlijk nooit iets, .......hier ben ik dus ook !

Geen unox rookworst hier, gewoon die goedkope , dus rivaldo, ik kan je niet helpen .....

Buck,..............da's wel heeeul roze, ga je buckje omtoveren tot pennymenshet ???

Wel errug roze hoor. 8-)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 17:30

Nou, tuig en kar zijn schoon en ingepakt. Nu wachten op de pizza (ja, mijn nieuwe over werkt!! eindelijk iets anders dan magnetron maaltijden) en dan wassen en vlechten.

Ik zal zo nog even proberen een foto van de nieuwe keuken te plaatsen. Het is nog niet helemaal klaar. Tegels moeten nog gevoegd en we zijn nog op zoek naar lampen, maar dan hebben jullie een idee waarop ik zo lang heb gewacht. ;)

Afbeelding

Ik snap er niets van. Eerst waren mijn foto's steeds te groot, nu wel erg klein. Weet even niet hoe ik hem groter moet krijgen. Da's jammer, nu kunnen jullie er nog niet veel van zien. ;(

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 17:41

hij ziet er zo in ieder geval mooi uit! ;)

eet smakelijk!
ik heb 'm net op, dus ik ga zo richting stal!

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 17:53

Yeh tine heeft haar keuken(nu nog een keukenprins erbij ha ha )
roze kar bij buck, staat leuk
(sun en tiamo hebbek een roze deken,tja wel hetzelfde,wilde bordeaux rood, maar kan geen 2de van hh vinden, dus dan maar roze met grijze bies)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 18:11

Marjo, heb je breezer & Missy niet meer?

voor de rest sorry dat ik even niet bijlees.
voel me niet zo heel erg lekker op het moment.
sorry

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 18:35

Zo gisteren heeeeeel vroeg naar bed gegaan (half 8, samen met zoonlief), had gistermiddag ook al geslapen en vanochtend dacht ik nou..... het voelt nog niet 100% maar wie weet komt het in de loop van de dag nog goed. En het kwam goed, gelukkig.
Het was een enorme drukte op stal, drie trouwerijen geloof ik, allerlei tijden, bijna alle koetsen erop uit, het zag er allemaal prachtig uit. Wel nog regen gehad maar gelukkig niet gigantisch.

Citaat:
kan ze dan nog zonder deken op stal en in de paddock?
deden wij wel altijd. ALs je op een stal staat met heel veel van die dressuurprikkers vinden ze het vaak zielig ;) maar het gaat prima hoor. Een 300 grs deken vind ik echt veel te warm hoor, 200 grs is zat volgens mij. Zeker als ze loopstal hebben, ze lopen zich dan toch wel wat warm.

Tine, klein plaatje maar een werkelijk prachtige keuken zo te zien! Mooi landelijk, past vast goed bij jullie huis. En heel heel heel veel succes morgen!

@Lacuna, leuk om weer van je te horen, sterkte verder.
@Marjo2009, was me al opgevallen dat je met iets nieuws bezig was gezien je topics ;) hoor graag hoe het je vergaat met je nieuwe pony!
@buck, ik ben zelf absoluut niet van roze maar van harde kleuren rood, groen, geel zeg maar maar als je het niet laten kan moet je het zeker niet laten!
Nou ga koken, doei!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 20:30

IvysToeter schreef:
Marjo, heb je breezer & Missy niet meer?

voor de rest sorry dat ik even niet bijlees.
voel me niet zo heel erg lekker op het moment.
sorry

Ja wel hoor, maar Breezer gaat weer naar zijn vorige baasje, je kunt niet alles houden, Missy gaat nergens heen die is voor ons zoontje ! die vind mennen ook erg leuk.

Mooie keuken tine, geweldige kleur !

VHU, ik zal af en toe wel eens wat laten weten hoe het ons vergaat ! hoop goed ! *D

Iedereen nogmaals succes die morgen gaat rijden in Ermelo !!! 8-)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 20:41

Fijn is dat dat Breezer terug kon naar vorige baas.
Als ik iets een ramp vind is het pony's / paarden verkopen -O-

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 21:04

Breezer is een leuke pony ja, fijn dat hij weer terug gaat naar Christa hoorde ik al van der. Kan ze weer op zoek naar een nieuw geschikt iemand voor hem. Maar dat gaat vast lukken het is een leuk dier. :)

Buck is vanmiddag geschoren
Exuses Buck is GOOR! Hij gaat als eerste liggen rollen in de bak altijd haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Laura ging hem ff longeren
Afbeelding
Spelen in het water
Afbeelding

en rijden
Afbeelding

Zijn favoriete kunstje!
Afbeelding

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 21:09

buck is cool <3

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 21:14

Ik dacht dat de pony dan terug ging naar de eigenaar (niet voor weer verder verkopen).
Denk trouwens dat we vorig jaar ook een keer achter Breezer aan zijn geweest (gewoon wat mailcontact), hij was net te groot om met Simba in tweespan te gaan lopen of ik durfde het nog niet aan of zoiets, weet niet meer. Vond het een erg leuke pony moet een liefhebber voor te vinden zijn.

Die Buck is toch zo'n superpoown!

Nadjaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 23:06

@VanHuisUit: Ik ben de vorige eigenaar van Breezer en ga idd breezer zondag weer ophalen.. Ik heb idd toendertijd met jou contact gehad over Breezer. Lees in je profiel dat simba er inmiddels niet meer is.. Wat triest allemaal zeg.. sterkte
Zondag ga ik breezz dus weer ophalen.
Het is wel de bedoeling dat ik rustig aan weer op zoek ga naar een goed passend huisje voor hem..
Wil niet dat ik hem uit het oog verlies en wil namelijk precies weten waar hij komt te staan en wil hem dan ook af en toe eens komen bekijken hoe het met hem gaat..

Hij is echt super lief en doet alles zo super dat ik m dus ook echt niet uit het oog wil raken.
Hij komt nu eerst tijdelijk weer bij mij op stal te staan en vanuit hier gaan we rustig verder met mennen en zoeken we rustig een lief blijvend huisje voor hem waar ze ook lekker verder gaan met mennen..

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 00:00

Coole foto's van Buck!! En gave kar ook :D
Ik zou m wel in bordeaux rood willen met zwart :D
Wat voor zadel heb je voor buck? :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 08:34

Citaat:
Wat triest allemaal zeg.. sterkte
Dank je Nadjaforever. We zijn er nog steeds niet echt overheen, van Sim. Weet niet hoe lang zoiets duurt maar ik mis hem echt nog. Ik wilde van de week zijn sulky passen achter Freddy maar kon het gewoon nog niet in mijn handen hebben. Vind het echt vreselijk dat hij er niet meer is, het was zo'n scheet van een pony. Het lukt nog niet ;(

Fijn dat je het zo doet met Breezer.
Citaat:
Wil niet dat ik hem uit het oog verlies en wil namelijk precies weten waar hij komt te staan
zoiets heb/ had ik ook altijd met de paarden als er een wegging.

Alle hippiade gangers: paraplu's op, laarzen aan en heel veel plezier!

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 09:16

Hè mijn meelezer is ook gearriveerd zie ik. :D

Over pony's verkopen tja met de ene had ik totaal geen moeite daar zou ik bij wijze van de vlag hebben uitgehangen met de andere wel veel moeite maar was helaas finacieel niet mogelijk te houden.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 10:17

Pony's verkopen is nooit makkelijk, maar ik vind het ook niks om Breezer hier moddervet te laten worden in het weiland, dan kan hij veel beter op zoek naar een nieuw baasje.
Hij is zoo leuk, dat er voor hem vast weer een goede baas te vinden is.

Valt hier mee met het weer, hopelijk in Ermelo ook lekker zonnig weer !!!!

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 10:18

Wow, Buckje is leuk! Lekkere waterbak bij jullie, zeg! :D

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 10:20

Buckje je slaat me vraag over :P

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 12:21

Leuke foto's buck!

ik heb misschien een meisje gevonden die met mij samen wilt gaan mennen :D.. bandje is weer oke :D.. maar 11,90 voor een binnenband dus dat viel reuze mee :P

Vandaag hebben we spelletjes dag op stal.
2 kids waar ik erg gek op ben die elke week op mijn paardjes rijden doen ook mee. Nu zijn we al weken aan het oefenen voor stoelendans met balkjes (2 benen over de balk en 2 er achter) maar nu kwamen ze gisteren ermee dat het in draf gaat, dit stond nergens vermeld en heb de kids alles in stap laten oefenen (die van 8 kan dat nog niet met rivaldo, wel normaal draven maar niet ook is halthouden) Zit nu dus echt met een dilemma, want ze verheugen zich er zo op en we zijn al lang aan het oefenen. Ik weet niet of ik mag meelopen? want als ik stil sta staat me pony ook stil. Misschien dat ik bij haar achterop spring en dan samen ga. Pfff echt even een dilemma, want het afzeggen voor de meiden is natuurlijk het laatste wat ik wil. Iemand een idee?

Met tum doe ik mee aan teamspelen, op snelheid dingen overgeven :D.. tum is erg snel dus dat is wel leuk :D

Met rivaldo doe ik een schrikparcours en moet je bepaalde enge dingen doen waarvoor je punten krijgt.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 13:00

breezer vind vast heel snel weer een nieuw baasje.