Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gisteren middag met zoontje samen in het bos een rondje gestept, ... zijn we allebei met onze voeten Door het ijs gezakt, ... brrrrrr koud... haha met steppen waren we zo weer warm...maar wat wel echt koud...schoenen vol ijswater. .
waren er gisteren al tijd mee bezig en vanochtend 1e wat ze doen (ze zitten 's nachts in de keuken opgesloten, mogen er 's ochtends dan uit) is naar dat ding toe
maar ben er nog steeds blij mee hoor
kan nu in allerlei variaties van 100 - 600 gram gaan
dat ik het zelf nog steeds echt niet langer dan 30 minuten volhoud maar goed. Hoop dat het toch beter gaat ooit. Ben eerder met mijn lijf zo slecht geweest / nog wel slechter en toen ben ik ook weer overeind gekrabbeld. Maar wat is ze toch een vreselijk braaf dier, wat heb ik daar een geluk mee. Zoekt heerlijk mijn hand op, is attent maar niet kijkerig of schrikkerig (meer) en vliegt er gewoon niet (meer) vandoor (daar heb ik zo'n hekel aan), bokt niet (meer), stuitert niet (meer), gewoon lekker werken 
Ipsilonka schreef:Klinkt als een goede ruil. Naar hoeveel paardjes wil je uiteindelijk terug?
). Als gebruiker boeit het natuurlijk minder dat ze precies volgens het fok-model staan. Zou zo'n Iantha als ik menner was graag voor de wagen hebben wat een plaatje met die mooie blonde manen.
en er komen 'gewoon' ook weer gasten uiteraard dus boel moet gewoon ook netjes
VanHuisUit schreef:Ja absoluut prachtig dier (allebei trouwens als je die koppies ziet). Als gebruiker boeit het natuurlijk minder dat ze precies volgens het fok-model staan. Zou zo'n Iantha als ik menner was graag voor de wagen hebben wat een plaatje met die mooie blonde manen.
Zo hier lekker aan de poets, wil B&B in kerstsfeer zien te krijgenen er komen 'gewoon' ook weer gasten uiteraard dus boel moet gewoon ook netjes
ze liep superfijn. Ook overgangen gaan steeds mooier dat ze door haar lijf blijft bewegen en niet verkrampt (wat ze eerst zo erg had in van alles).
), heb dan zo'n last van mijn rug/bekken.

. Daarna heeft hij nog op Amerigo gereden om af te sluiten met een heel fijne les op Sam.