Hier ook bedrijfsgezeur
. Brief gehad van CBS, moeten voor een bepaalde datum een online enquête invullen op straffe van een boete. Zoek je de link op, werkt hij niet
. Ze zoeken het maar uit. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
).
haar ogen vielen zowat uit haar hoofd. Als Ollie schrikt staat ze stokstijf stil en is werkelijk met geen mogelijkheid meer in beweging te zetten (veilig, maar zeer onhandig). Dus ik moest eraf en haar voorbij het vreselijke enge object sleuren.
heerlijk dus, wist niet dat het nog bestond
hoop dat deze trend zich door gaat zetten.
Zit midden in de tentamenweek en moet nog een essay afronden. Maar motivatie is ver te zoeken, zit al vanaf 7 uur naar mijn schermpje te staren. Zo er even tussenuit om een lesje te geven.
. Hier valt niks te woggen, dan vaart het schip niet meer, oftewel, om 05.30 uur stond ik alweer buiten.
.
.
.

wat een geweldige samenvatting knal je er weer uit, maar voel je aub niet verplicht dat te doen....
nu al zin in.
) en gedraafd (was af en toe beetje
). Maar hij bleef erg braaf.
maar moet nu echt onder de douche want anders wil mijn man niet naast me op de bank
.
, even met dochter proefje geoefend, was wel al erg lang geleden. Ging heel netjes, maar niet lang gereden, ze heeft afgelopen zondag met voltige een spier in haar rug verrekt, dus dat doet natuurlijk zeer.