[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 18:30

Mooney welkom!

Hier ook bedrijfsgezeur :( . Brief gehad van CBS, moeten voor een bepaalde datum een online enquête invullen op straffe van een boete. Zoek je de link op, werkt hij niet 8)7 . Ze zoeken het maar uit.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 18:33

Wij zullen dat gezeur ook wel weer gaan krijgen, want ook bedrijf aan huis. Bedrijf wordt gehouden in de woonkamer. Daar zit geen eens water aan- of afvoer.

mooney

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 19:49

tine: stalgenootje hier heeft ook een pagony, die van haar zit lekker zacht. Maar fijn dat het zadel zoeken zo makkelijk ging, kan zo'n gedoe zijn als pony een lastige rug heeft.
Ipsilonka gefeliciteerd met je verjaardag!
happytime: dingen wegdoen is altijd even slikken, maar fijn dat je er een super wagen voor in de plek krijgt
baudyh en Gem: Vervelend, zulk bedrijfsgedoe

Bedankt voor het warme welkom!
Vandaag rondje gemaakt met meneer Arabier, die zag letterlijk een spook onderweg. Mevrouw met regenponcho op de fiets, dat ging hem toch echt even te boven. Maar hij was voor zijn doen heel dapper, met een beetje snurken en wat gehups was het klaar.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 19:54

Ja maar die poncho's zijn ook heel eng hoor Mooney. Welkom trouwens.

Net db lekker gelongeerd. Nog met een heerlijk zonnetje.
Nu ook hier regen.
Ga zo lekker burgerlijk het songfestival kijken.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 20:02

Ik ga ook een klein stukje songfestival kijken. Sinds vorig jaar kijk ik weer. Ben fan van Anouk en van Ilse :D

Ik had wat problemen met zadelzoeken verwacht, aangezien de verkoper er een nietpassend zadel op had liggen. Maar blijkbaar was het toch niet zo moeilijk.

Morgen moeten we zelf met pony aan de slag, geen van de 3 instructrices heeft tijd. Donderdagavond heeft hij weer dressuurles en vrijdag zijn eerste springles (ik hoop dat dat lukt op het pinokkiozadeltje)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 09:02

Ik vond dat Ilse en Waylon het geweldig hebben gedaan, en vind het stiekem ook een erg mooi lekker langzaam en lief liedje (neuriet zo lekker weg als je bijv relaxed aan het rijden / mennen bent :)ddd ).

Over regenponcho's gesproken, onze Ollie is zich een keer drie slagen in het rond geschrokken van een mevrouw met een burka bij een bushalte, da's ook een enorme poncho _O- haar ogen vielen zowat uit haar hoofd. Als Ollie schrikt staat ze stokstijf stil en is werkelijk met geen mogelijkheid meer in beweging te zetten (veilig, maar zeer onhandig). Dus ik moest eraf en haar voorbij het vreselijke enge object sleuren.

Vanacht ouderwets vast geslapen :O heerlijk dus, wist niet dat het nog bestond :) hoop dat deze trend zich door gaat zetten.

Nu hond uitlaten en dan naar stal, eerst Hero even flinke poetsbeurt geven, kereltje heeft wat weinig aandacht van me gehad door de vakantie en dan Ollie inladen en lekker trainingsrondje rijden met Crazymel.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 09:06

Goedemorgen.
vhu !! heerlijk geslapen..wat een genot !! en veel plezier bij je paardjes vandaag !! :j
ik heb songfestival niet gezien, maar erg leuk dat ilse en waylon door zijn...ik vind ze allebei super !! dat liedje is erg mooi !!
tine veel plezier en succes met de paardjes vandaag..

ik moet van alles doen.....maar weinig zin....haha.. ~~}> ~~}>

fijne dag vandaag..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 09:10

Goedemorgen
VHU: wat fijn dat je zo goed hebt geslapen en lekkere rit maken met Ollie en Hero knuffelen
Bianca: geen zin.... herkenbaar. Ik moet zo huishouden gaan doen :r

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 09:17

VHU: fijn dat je goed hebt geslapen, veel plezier bij de paardjes.

Ik sluit me ook aan bij de mensen zonder zin :') Zit midden in de tentamenweek en moet nog een essay afronden. Maar motivatie is ver te zoeken, zit al vanaf 7 uur naar mijn schermpje te staren. Zo er even tussenuit om een lesje te geven.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 09:33

Goedemorgen!

Mooney is aan het SOGgen en Tine neigt naar WOGgen :') . Hier valt niks te woggen, dan vaart het schip niet meer, oftewel, om 05.30 uur stond ik alweer buiten.
VHU gaat lekker met Ollie en CM op pad.
Biancacoo geeft zichzelf met de zweep :7 .

Poncho's ben ik nog niet tegengekomen met Moos. Kinderwagens is hij niet zo dol op en schaapjes die Bèèèh doen veroorzaakt bij hem een elektrische schok. Hoewel een steeds kleinere schok.

Ik erger me tegenwoordig wild aan de liedjes tijdens het songfestival. Helaas vinden de kinderen het (net als ik vroeger) erg leuk, dus staat hij aan. Ik vind het liedje van Ilse en Waylon niks, maar iig wél origineel zonder dat daar veel bombarie voor nodig was. Wat zong de Belg in de hoge tonen mooi, maar in de lagere tonen vals %) .

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 10:43

Heb nog niks gezien of gehoord m.b.t. het songfestival, heerlijk, leef hier onder een steen <3.

Fijn, VHU, dat je zo lekker hebt geslapen en een heerlijke dag voor de boeg.

Hier ook niet zo veel zin, maar zal toch moeten gebeuren.
M.b.t. de helmcamera, denk niet dat het er ooit in gaat zitten om zelf nog wedstrijden te gaan rijden, helaas, maar ben blij dat het lukt om af en toe gewoon eens te mennen of óp het paard te zitten.

Flink veel regen gevallen, hier, vannacht, heb gisteren laat ook die van ons maar in de stal met paddock gezet. Nu staan ze weer lekker op de wei. Er wordt nog wat regen verwacht, jammer, want dan kunnen we geen beton laten storten voor de wasplaats en remise..., denk dat de vrachtwagens dan vast komen te zitten.

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 11:04

Goedemorgen.

Mooney, welkom. Leuke pony's heb je.

Baudyh een fijne les gehad. Wat minder leuke dingen op vriendinnengebied. -O-

Ava, ik heb zelf geen verstand van camera's. Wel hebben we eens de Gopro van mijn schoonbroertje aan de koets vastgemaakt tijdens een wedstrijdje. Dat gaf toch wel leuke beelden. Die gebruiken we ook vaak voor het offroaden, zetten we hem vast op de bumper van de auto.

Tine, al snel klaar met zadels passen. Volgende week dus een nieuw zadel voor zoonlief.

Biancacoo, tijdelijk geen airbrushwerkjes i.v.m. verhuizing. Tja, voor opruimen is een verhuizing ideaal, dan kom je er pas achter hoeveel je in de loop der jaren verzameld heb. Dat probleem heb ik in ieder geval.

Ips, te laat maar alsnog gefeliciteerd!!

HT, druk geweest met de wei. En sulky oxer al razendsnel verkocht. Die dingen zijn ook wel populair. Toen ik op zoek was naar de sulky cavelettie moest ik ook steeds razendsnel reageren anders was ie al weg.

Baudyh, niet fijn als ze niet begrijpen dat je vanuit huis werkt en dus geen bedrijfspand hebt. En dan ook nog zo lekker servicegericht "dien maar een bezwaarschrift in". _-:(

VHU, duidelijk signaal inderdaad. Gewoon nog rustig aan doen!

Gem, ook gezeur. Handig als de link dan niet werkt.

Mooney, een poncho voor spook aangezien. Kan ik me iets bij voorstellen. Gelukkig bleef hij braaf bij je.

Songfestival.... helemaal niets van meegekregen.

VHU, Ollie wilde niet langs de mevrouw met de burka. Veel plezier met je rondje samen met Crazymel. Hopelijk houden jullie het droog.

Biancacoo, heeft niet zoveel zin.

Tine, huishouden doen is ook niet het meest leuke natuurlijk. :+

Mooney ook al geen zin.

Ava, balen dat er nu geen beton gestort kan worden.

Hier wel zin maar weinig te doen op het werk. Ga zo maar even opruimen. Vanavond weer naar les met Bubbles. :D

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 13:12

Wat een mooie samenvatting heb je weer claud01

Zo ik heb db weer mooi op de ijzers staan en ted zijn voeten zien er ook weer mooi uit.
Nu maar weer eens aan het werk.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 13:20

Claud: supersamenvatting
Gem: ik zit me suf te piekeren wat Soggen en Woggen is :o?

Net onverwacht bezoek gekregen, vrienden van mijn ouders stonden voor de poort. Erg leuk, alleen schema nu een beetje in de war. Moet zo nog Amerigo wassen en vlechten, want vanmiddag dressuurwedstrijd.

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 13:24

Dat is een mooie samenvatting claud01

tine: SOGgen= studie ontwijkend gedrag vertonen en WOGgen is dus werk ontwijkend gedrag ;)
Planning in de war is minder, succes alvast met de wedstrijd.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 13:35

Ekzektlie :j .

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 13:43

haha....soggen en woggen....ik heb van beide last...ik moet nog zweeds studeren....en het werk...is iets van gedaan maar blijft ook nog veel liggen...hahaha....

Tine, succes met amerigo.
Claud... _/-\o_ _/-\o_ wat een geweldige samenvatting knal je er weer uit, maar voel je aub niet verplicht dat te doen....
ava, beelden zijn ook leuk om terug te zien...gopro is wel goed idd..
leuk offroad beelden van de bumpercam..haha...lijkt me geweldig !
Baudyh, db weer op ijzers..hoe gaat zijn stap ???

ik heb 2 barokke stoelen verkocht..worden vanmiddag opgehaald..aan de ene kant erg jammer...aan de andere kant..willen we al heeeel lang iets nieuws....haha...nu de kans natuurlijk....alles in 1x goed aanpakken...

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 18:19

Haha janouk wordt beroemd. Paul en Janouk zijn gevraagd om een demonstratie dressuur mennen te geven en kur op muziek tijdens de Ripse paardendagen in rijpwetering

Grappig, nog nooit van gehoord. Maar leuk om het mennen te promoten

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 18:25

Idd leuk janouk!!

Songfestival ook niets van meegekregen. lag al te slapen.

Moos houd niet van schapen. Robijn is nu ook schaapproef die liepen gisteren op de dijk (is schaapskudde) en toen moest ik er dus langs. Maar dan gaat ie echt naar zo'n schaap staren en schaap staart ook gewoon terug. En toen dacht ie nou als jullie niet bang zijn van mij dan ik ook niet van jullie.

Hier waait het echt behoorlijk. Ik ga zo maar even rijden met ferro en dan mijn kar wassen dan blijft ie
wel schoon tot vrijdag denk ik. Morgen caravan inpakken en dan vrijdag pony wassen en op naar uden!

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 18:58

Gisteravond een, hoe kan het ook anders, fjord voor de wagen gehad, even langs de weg. Die schrok even flink van... een andere fjord die we tegenkwamen. Serieus?? :+
Maar verder een superbraaf beest, als iemand nog een leuke fjord zoekt??

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 19:41

Zoooo heerlijk gereden in super tempo met top poowns Ollie en Wish. Nou dat gaat wel goedkomen volgende week in Ermelo *\o/* nu al zin in.

Hero aan de longe gehad, met zadel erop en beugels los rondgestapt (was :z ) en gedraafd (was af en toe beetje :oo :(:) ). Maar hij bleef erg braaf.
En helaas, helaas, hebben we moeten constateren dat onze bink toch echt wel een E pony is geworden/wordt. Heb hem twee weken terug gemeten en hij is met wat fantasie nog 1.48 maar als hij even in- en uitademt is het gewoon een E. Duszzz.
Met manlief over gehad en mocht iemand hem dat ***** sterren huisje kunnen bieden incl leuke sportcarriere, want daar is die pony gewoon uitermate geschikt voor (of mennen of onder de man) dan mag hij naar een ander huis. Want hoe dan ook, ik zal ze nooit in tweespan voor de sport kunnen gebruiken.
Natuurlijk was het een gok vorig jaar maar ik had gehoopt dat hij toch tot zijn 5e / 6e gewoon nog goed ingemeten zou kunnen worden, dat zit er echt niet meer in.
Dus mocht iemand in hem geinteresseerd zijn, meer info per pb verkrijgbaar.

Ondertussen gaan we gewoon met hem verder hoor en komt dat *****-sterren huis niet langs, blijft hij gewoon.

Wel bijgelezen :list: maar moet nu echt onder de douche want anders wil mijn man niet naast me op de bank :+

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 19:52

@VHU; oh, wat jammer, zeg :(:) :(:) .

Hier ook stevige wind, gelukkig was het vanavond mooi droog, dus kom net binnen en zie hoe laat het is :o , even met dochter proefje geoefend, was wel al erg lang geleden. Ging heel netjes, maar niet lang gereden, ze heeft afgelopen zondag met voltige een spier in haar rug verrekt, dus dat doet natuurlijk zeer.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 20:09

Sorry, weer een egopost :o

Net terug van dressuurwedstrijd in Hoogezand. Zoon en Amerigo deden erg hun best en ik zag weer een enorme vooruitgang vergeleken met de vorige wedstrijd. En niet alleen ik zag het. Van de eerste jury kregen ze maar liefst 201 punten!!! en van de tweede jury 187 punten. Daarmee staat de teller nu al op 12 winstpunten.
De vereniging moet blijkbaar nog wat wennen aan het organiseren van wedstrijden, we moesten nogal wachten op de protocollen en de prijsuitreiking. Ook werden de A en C's bij elkaar gestopt, wat reglementair niet mag, maar goed, dat mag allemaal de pret niet drukken. Hopelijk loopt dat de volgende keer al wat soepeler en gaan we ook dan met 2 eerste prijzen naar huis.

Afbeelding

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 20:12

Hey, wat gaaf, zo raakt de prijzenkast wel vol van P *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* en straks ook nóg een pony d'r bij op wedstrijd :D . Gefeliciteerd; echte toppers zijn het +:)+ :)F

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 20:53

Super gave foto van Patrick Tine, echt zo trots <3

Was natuurlijk gok met Hero, maar gezien stokmaat moeder (1.44)/vader (1.48) had ik verwacht dat hij er makkelijker in zou blijven. Heb er ook totaal geen spijt van hoor, heb al erg veel van hem genoten, en denk dat het voor de pony ook beslist tot nu toe niet verkeerd is geweest. Ben er ook nog niet over uit of hij uberhaupt weggaat. Alleen het doel waarvoor we hem hebben gekocht is niet haalbaar. Dat is gewoon wel jammer. Maar dat was wel de gok die we hebben genomen.