Jullie zijn niet bij te houden vanochtend!
Tine ik zit elke dag toch zeker wel 2 uurtjes op de bank, begin van de middag probeer ik altijd bij te tanken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

touwtjes overigens ook
zelfden een paard/pony gezien wat zo'n hekel heeft aan longeren
maar goed ze moest wel natuurlijk. Daarna ging ze zich ook wel drie keer rollen zo van hehe eindelijk van die zooi om mijn lijf af.

veel zullen we elkaar niet gaan zien dit weekend. Ik ben morgen vrijwilligen, dan morgenavond wel met z'n drietjes mee uit eten met etentje van de stal, dan zondag moet schoonvaders huis leeg worden gemaakt en blijf ik thuis met zoonlief want die heeft zondag een hele leuke muziekvoorstelling (zelf spelen en ook naar voorstelling) in De Doelen. En dan is het alweer maandag
) en ollie gelongeerd 

Ik ben ook heel benieuwd
Ik heb een zadel op het oog wat binnen budget past, en waar mijn billen in passen 

Daarna nog lekker een rondje gedaan door het bos om uit te stappen. Lekker met barebackpad. Geen bodyprotector aan, voelde vertrouwd 
(en daarna een knak in rug waardoor m'n been ermee stopte, maargoed
)
.
! Ga je nog mee met de Oriëntatierit in Windraak? Hier en daar vast nog wel een plekje over op de koets óf onder de man natuurlijk
.
! Of het te zwaar is, moet je eigenlijk ff aan R.V vragen (zie flyer op de website), ik ken Windraak eerlijk gezegd ook alleen van "er een keer doorheen rijden met de auto".
ze is zo'n 4 cm groter dan Mies geworden, en ik dacht nog wel dat we een ukkie hadden aangeschaft
als ik haar naast een jonge Duitse herder zie, die net zo oud is als zij, is ze dus net zo groot. Alleen wel de helft lichter qua bot en lijf. Dan heeft ze nog een vaste vriendin ook van haar leeftijd, een flat coat retriever, is ze ook groter (en dus ook lichter en veel sneller, ze pikt alle balletjes en stokken van zowel herder als flatcoat af
en brengt ze dan trouw naar mij, zo is ze dan ook wel weer
.
).
Maar 't was het waard
VanHuisUit schreef:Hoop dat als het weer meezit binnenkort eens trainingsritje in Pannenhoef te gaan doen, neem ik Wish wel mee. Mooie oefening met trailer rijden en bekend terrein (verlaagd stress bij mij hahaha).
Ik kon gisteren na al dat fietsen nauwelijks meer lopen.... vandaag ging beter maar echt beetje tuttig rustig gefietst
.
. Gátver.... ik moet mijn kinders toch beter opvoeden!!!