Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Ollie
@Janouk, hoe is het met Paul ? heeft hij het een beetje naar zijn zin ?
Gem schreef:Avaluna: kun je niet een stel schapen over je landje heen laten gaan? Hier bij ons in de buurt worden de schapen vaak uitgeleend.
Jenkins schreef:Ik heb zojuist een heel raar aanbod gehad, waardoor ik nu met soort van dilemma loop op paardengebied.
Kan het alleen niet zo op internet zetten..
Iemand met ervaring met dilemma's die t uit mn hoofd wilt praten?
tine10 schreef:Hoekletters moeten bij alle soorten en maten bakken op 10 meter staan (zie reglementen). Echter zie je vaak in bakken van 20x40 dat ze op 6 meter staan (zoals ohz), maar volgens de reglementen hoort het op 10.
Gem schreef:tine10 schreef:Hoekletters moeten bij alle soorten en maten bakken op 10 meter staan (zie reglementen). Echter zie je vaak in bakken van 20x40 dat ze op 6 meter staan (zoals ohz), maar volgens de reglementen hoort het op 10.
Ik was weer te vroeg met vragen.... vond het net idd terug in de reglementen! Ik vroeg me nl af of een linksomkeert cq rechtsomkeert op dezelfde manier uitgevoerd moet worden in een 30 x 60 bak als in een 40 x 80 bak. Nee dus denk ik? Bij de 30 x 60 raakt de "bovenkant" de hoefslag niet (- 2,5 meter) en bij de 40 x 80 wel?
Jenkins schreef:ik had aan het einde van zijn halstertouw een lus gemaakt, zodat ik hem makkelijker kon vasthouden. Deze lus word strakker als er druk op staat.