Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dennis schreef:Ik vond het donderdag avond juist jammer dat er zo veel onderdelen in gepropt werden waardoor ze eigenlijk nergens echt goed op in konden gaan.
Wel leuk dus, maar had gehoopt op meer.
Ik heb wel wat manege lessen gehad, maar ben echt menner. Van de zomer poging gedaan er toch op te gaan, setje gebroken ribben rijker, dus die ambitie voorlopig maar weer laten varen.
Jonkie komt mogen weer naar huis na een logeerpartij in Zeewolde. Ze doet het super goed, maar het is even wennen als je van een Fiat Panda naar een Ferrari ga. Dus blij dat ik het dit keer uit handen gegeven heb.
Tenno7 schreef:Elisa2 : Ja ik heb hem zelf beleerd inderdaad. Gewoon in alle rust alles erop gezet wat ik belangerijk vindt. Uiteindelijk +- een jaartje erover gedaan voordat ik hem echt ingespannen heb voor de wagen.
Uiteindelijk eerst alleen met hulp erbij gereden, maar hij heeft echt nog nooit een stap verkeerd gezet.
Met buitenritjes in het begin wel elke keer iemand mee. Maar nu hoeft dat eigenlijk niet meer en kan ik ook heel fijn alleen.
In de bak reed ik al heel snel alleen eigenlijk. Vooral de HO er goed opzetten. Met inspannen heb ik hem aan een halsband staan. Uitspannen staat hij gewoon los stil.
Het rijden doet hier eigenlijk zoveel lichamelijk pijn. Dat ik het makkelijk nu wel los kan laten dat dat er niet meer in zit. Op een enkele ritje na op mn opa paardje Tenno.. heb heeel lang gewoon doorgereden. Moest en zou tot de Z2 komen. Maar elke keer huilend van je paard komen neemt het plezier wel echt weg ook. Nu met mennen merk ik pas weer dat je plezier er mee kan hebben ondanks je lichamelijke struggles. Daarnaast door ziekte ook wat aan de "ronde" kant geworden en wil dus ook niet meer vanwege die reden rijden.
Ohh klinkt als een fijne en leerzame avond zeg! Altijd jammer dat Ermelo nog best een eindje rijden is vanaf het hoge noorden.
pjer schreef: