Hier is het eindelijk een beetje afgekoeld. Is nog maar 24 graden. Heeft net heel hard gewaaid en het rommelt een beetje op de achtergrond. MOet de paarden nog voeren, dus even kijken of het onweer door komt of dat ik veilig naar achteren kan.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
, en júist vanwege mijn leeftijd ben ik gaan mennen, omdat ik er vanuit ga dat ik dát nog 30 jaar kan doen
. Maar ja.... dressuurmiep slaat weer een beetje door
, maar vindt dat helemaal niet erg
. Reglementen, eerst mijn zoon en dochter naar bed bonjouren, dan ga ik de kleine lettertjes lezen
.
Je hebt of had, ook zo'n reclame van Centraal beheer. Een dressuurpaard tussen de racepaarden. Bel klinkt, alles schiet uit de starthokjes, behalve dat dressuurpaard die keurig in piaffe loopt.
)
Wel jammer, want zo een harde schijf van 1 Terabyte is niet zo goedkoop...
Het komt zeker goed met het vertrouwen bij grotere objecten!
!

sander_lotte schreef:Over wedstrijden weet ik helaas niets, dus ik ga hier wijselijk mijn mond houden

) weet nu alles, maaaaarrrr kan helaas mn paardmans niet handelen, dus na een zwaar spectaculaire vaardigheid met een beresterke en megahete mickmans die met zijn oortjes naar voren zijn eigen parcours ging lopen met spectaculaire keertwendingen in galop (waar ik helaas niet op zat te wachten), werd ons aangeraden nog even geen ,marathon te oefenen
hahaha, je verlegt hier wel je grenzen... Uiteindelijk hadden we denk ik ongeveer zes kegels omver gedenderd van de 23, maar dat kwam natuurlijk doordat ik mee ging denken en Mick het zelf wilde form
Met dubbelgebroken trensje werd ik hem even niet de baas met dit spelletje, dus hij krijgt een Liverpool
Citaat:ik zou ook geen beginner meenemen als ik op een bepaald niveau ben waarin seconden het verschil kunnen maken tussen winst en verlies
zou niet durven! Gaat zo knetterhard en dan kunnen er ook nog de grootste ongelukken gebeuren als je niet weet wat je moet doen. Ik bedoelde meer door een dagje mee te gaan met een wedstrijd, of een paar onderdelen, of een paar keer kijken en luisteren en zien wat ze doen, programmaboekjes doorlezen, hindernissen meelopen, leer je ontzettend veel van. Dat was meer wat ik bedoelde.
denk stiekem had ik nu toch ook maar omgelopen.
Mijn gras wil ook drinken!
en heeft er nog iemand jou de groetjes gedaan van mij
!)
want toen wist niemand eigenlijk hoe het werkte