Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
maar naar Snuit hebben we ook lang gezocht incl nog een soort van miskoop
)
).
Ik had alleen les (luxe!) en mijn instructeur had iets leuks voor mij verzonnen, mijn twee lievelingspaarden, Zara en Nolanda samen in span
. Moet zeggen...vond het een gewaagde combi, zijn beide zeer pittige voorwaartse merries die ik dus heerlijk vind om te rijden zowel in enkelspan als onder het zadel maar die twee samen had ik nog nooit meegemaakt. Weet ook niet of het nog een keer gaat gebeuren
Wegrijden ging keurig, eerste draf ook, maar toen kwam Nolanda op stoom
even gepeuterd met leidsels wat korter gezet en hup daar gingen we weer Nolanda kwam nog meer op stoom, Zara gedroeg zich voorbeeldig
ik had dus niets meer te vertellen.... gestopt, bij Nolanda leidsels in onderste gat gezet en toen weer verder. Hield het nog aardig vol maar toen kwamen we in korte tijd tractor (Nolanda vindt tractoren erg eng) tegen en moesten daarna door heel smal gangetje waar ze bijna op haar kont ging zitten
Toen leidsels maar overgegeven aan mijn instructeur. Vroeg nog of dat niet erg zwak van mezelf was, maar volgens hem was het ook wel een errrrug pittig spannetje
Dus liet hij ze nog even flink lopen, zo dat ging hard
en ze werden groot toen hij ze terugnam echt niet normaal om te zien. Ze waren aan het showen en doen, staart erop. Prachtig gezicht maar zwaar boven mijn niveau

En hij heeft al een aardige wintervacht
Echt fijn dat de mannen hier in huis me aangestoken hebben, echt perfecte timing
.
en alle mest opgeruimd / stallen schoon / paddock schoon dus mocht ik echt ziek worden kunnen de heren er even tegenaan en hoeft manlief er alleen hooi en water in te donderen
. Maar hoop dat het weggaat, mag morgen groomen en wil gewoon heel graag lekker paardendagje hebben.is trouwens de slagriemexpertCitaat:_maaike_D
zij is stagiair bij waar ik mijn menlessen volg (en heeft me gisteren dus weg zien gaan en weer vertrekken haha)