Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Ik snap het helemaal Dierenfan, klinkt heftig! Nog een geluk dat het uiteindelijk wel redelijk goed gekomen is. Juist zo'n trekpaard houdt je natuurlijk helemaal niks aan als hij eenmaal gaat.
Sterkte Belker!
Ik ga helaas niet naar Ermelo maar het lijkt me wel echt heel erg interessant!
Muronia schreef:Ivy_power gefeliciteerd!!
Ik vind dat soms nog best moeilijk als ik eerlijk mag zijn. Accepteren dat dit het nu is. Ik ben wel enthousiast over het mennen,maar ik mis het rijden nog wel echt soms. En er komt ook meer planning bij kijken. Als ik wou rijden, gooide ik het zadel erop en dan ging ik. Mennen doe ik niet alleen dus moet er altijd iemand bij zijn en die moet maar net kunnen als ik kan en als het weer oke is enz.
Hoe was het gisteren aan degenen die zijn geweest?
Muronia schreef:Ivy_power gefeliciteerd!!
Ik vind dat soms nog best moeilijk als ik eerlijk mag zijn. Accepteren dat dit het nu is. Ik ben wel enthousiast over het mennen,maar ik mis het rijden nog wel echt soms. En er komt ook meer planning bij kijken. Als ik wou rijden, gooide ik het zadel erop en dan ging ik. Mennen doe ik niet alleen dus moet er altijd iemand bij zijn en die moet maar net kunnen als ik kan en als het weer oke is enz.
Hoe was het gisteren aan degenen die zijn geweest?