**gaat nu toch ook echt buienradar checken**
Zou zo jammer zijn als het toch nog zo gaat sneeuwen / zulk slecht weer wordt. Even ego maar we zitten in perfecte opbouw naar rustige 22 km van Kootwijkerbroek de 23e maart. Zou precies kunnen als Ollie zich zo blijft houden als nu maar dan moet ik wel goed weer hebben. Ik heb nog vier ritten nodig waarbij we rustig km's kunnen maken, wilde morgen, maandag, dan donderdag en de laatste rit van plm 18 km de 17e of 18e maart....die moet ik echt nog wel maken anders heeft ze gewoon te weinig km's gemaakt. Als ze die 17e of 18e een goede rit 18 km doet kan ze ook wel de 22 km aan van KWB op rustig tempo natuurlijk (lees 8 km/uur). We doen het echt voor de ervaring van naar wedstrijd, trailerrit, tussen andere paarden etc. Zie het dus meer als georganiseerde buitenrit
Naja we zien wel. KWB is altijd een lastige qua voorbereiding wat het weer betreft.
Da's niet fijn als je dan zo'n stuk moet rijden, alleen en met zulk slecht weer Tine.... 
**buienradar gecheckt**
http://www.buienradar.nl/weerbericht-ne ... ot-9-dagen ... nou da's inderdaad weinig hoopvol...
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 07-03-13 16:58, in het totaal 1 keer bewerkt