[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tallechie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 23:26

Maisie ze is helaas wel van veale gevallen en hij is op haar terecht gekomen vanmiddag bij haar geweest maar ze is er wel een paar week uit

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 05:43

@ VHU: Goed dat je het toch de voormiddag hebt uitgehouden!
Veel plezier als je vandaag met Bente op pad gaat!

@ Frensie: jezelf trakteren mag ook wel eens hé?! :Y)
Vreemd dat Bubbles urine verliest... Wist niet dat dat kon na sterilisatie, moet ik Zhora ook maar eens in de gaten gaan houden! Kan het eigenlijk kwaad?

@ Akshay: Dan moet je naar hier komen als je niet graag de warmte hebt :D Hier is er nachtvorst, maar overdag stijgt het kwik tot ongeveer 15 graden. Niet koud dus, maar ook niet warm genoeg om in T-shirt rond te lopen. Voor mij is het net te koud, geef mij maar het heerlijk warme zomerweer! :Y)

@ tallechie: vervelend dat je groom van Veale is gevallen, maar gelukkig niets ernstigs aan de hand.

@ tine: geweldig dat je zoontje zo goed heeft gesprongen! Super dat de pony gelijk stil gaat staan als je zoontje er bijna naast ligt, dat geeft je zoontje ook meer vertrouwen denk ik.

@ Lanouska: Super foto!

@ Kiss: stage goed afgerond, gefeliciteerd!

Hier is het weer woensdag namiddag, nog 1,5 uur en mijn dag zit er weer op... Ik kan nog steeds niet geloven hoe snel het gaat! Over 25 dagen moeten we het vliegtuig weer nemen! :oo

Ik heb gisteren nog eens met mijn moeder geskypet, mijn vader heeft bewezen dat je een externe harde schijf dus wél eenvoudig kunt vernietigen. Toen ik vertrok, hadden ze deze pas gekocht (1 Terabyte), ik zei ze dat ze hier niets verkeerd mee konden doen, gewoon in de computer steken, mapje openen en gewoon alles kopiëren en plakken. Nu heeft mijn vader de externe harde schijf met een verkeerde kabel aangesloten en heeft er dus even 220 volt op gezet... Ding begon plots verbrand te ruiken en is nu dus buiten gebruik :o Mijn les die ik geleerd heb: "Zeg NOOIT dat je niets verkeerd kunt doen" :D (ik snap eigenlijk nog steeds niet hoe je een andere kabel in dat ding kunt krijgen, die aansluiting is meestal nooit hetzelfde)

Met de dieren gaat nog steeds alles prima, Zoë geniet van de lente (ze haat de winter echt :D ), Zhora is nog steeds even zot als 3 maanden geleden, de kat is nog steeds even lui, Romeo is braaf IN de wei gebleven, dus ik ben weer gerust! :o

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 07:32

Goedemorgen

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 07:35

@SL; jaaa! Dat is ideale akshay-temperatuur!
Knap, van die harde schijf... >;)

@tallechie; goh, das ook rot dat ze zo naar van veale afgevallen is.. ongelukje of dwarsheid?

:wave:
heb de was al gedaan en de afwas. Moet over een uur vertrekken richting de tandarts.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 07:58

@ Kiss; waarom gaat je wedstrijd niet door? Gefeliciteerd dat je nu allround-jury bent!!! *\o/* Kleuren van het shabrakje is niet gelukt -O- Heb het 2x geprobeerd maar helaas...

@ Tallechie; oei wat is er gebeurd dat je bijrijdster onder Veale terecht is gekomen?

@ SL; incontinentie kan een enkele keer voorkomen, maar lang niet altijd. Onze ridgeback is ook gesteriliseerd en heeft nergens last van. Het is vooral voor de baasjes lastig ;) Zo'n grote plas in huis... op de stoffen bank...

@ Tine; goedemorgen!

@ Aks succes bij de tandarts!

Volgens mij gaat het hier weer WARM worden... vanochtend om 7 uur met de honden gelopen en ik had het toen al warm. Straks met Gwin ohz in de dressuurles rijden.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 09:39

Mogge,

Hier ook even een teken van leven *\o/*

@PrinsjeH, super dat je het zo naar je zin hebt in Ermelo... lekker genieten en super dat je zo veel leert :j
@VHU, lekker genieten vandaag van je diertjes :D
@Frensie, heerlijk jezelf verwend ... mag ook wel eens,....je werkt er hard voor , alleen jammer dat het kleuren niet gelukt is -O- ... super lekker gesprongen met Gwinn :):)
@Tallechie, wat vervelend dat je groom van Vaele afgevallen is... beterschap voor haar :(:)
@Tine, :(:) volgens mij moet jij écht een stapje terug gaan doen met alles daar het allemaal even niet zo meezit :7
@Lanouska, Gave actiefoto *-:)
@Maisie, lekker gelesd met knappe Robijn <3
@SL_lekker genoten met zijn tweetjes... en dan mag het wel wat kosten :$ :$
@Kiss, gefeliciteerd met je allround jury opleiding diploma -:)

Hier ook een TOP-weekend gehad *\o/* ben écht zo blij met Brutus *\o/* <3

In Oosterland écht heerlijk gereden en 6e geworden... had even gekeken maar op 3 hindernissen had ik dezelfde tijden als nr. 1 :D ... op de waterbak en de vaardigheid (hindernis 1) wat tijd verloren... maar toch super tevreden.

Bij deze wat filmpjes, helaas met watermerk en sommigen wat bewogen daar ik ze moest omzetten van video naar avi bestand :o :

Hindernis 2:
http://www.youtube.com/watch?v=3lyT_HQ3Bfk

Hindernis 3, waterbak...wat bewogen :o
http://www.youtube.com/watch?v=xpBibruZfcI

Hindernis 5, met een kleine hapering... even de weg kwijt :o
http://www.youtube.com/watch?v=2NP6fPUCmsE

Hindernis 6:
http://www.youtube.com/watch?v=M4156lZIXlY

Toen ik zaterdagmiddag thuiskwam mocht ik mijn kar en tuig weer schoonmaken om vervolgens zondag dressuur/vaardigheid te gaan rijden... en de oefenmarathon bleek een goede warming-up te zijn want in het ZZ had ik 247 en 225 punten :):) 2x 1e (én 5x winst) en ook de vaardigheid had ik in het Z-gewonnen dus ook weer 2 wp's rijker :D
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 23-05-12 09:48, in het totaal 1 keer bewerkt

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 09:47

@Ollie: wauw, wauw *\o/* *\o/* *\o/* , hartstikke goed, gefeliciteerd! Filmpjes zijn ook echt super, jullie worden echt allround onverslaanbaar :j *\o/*

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 11:45

Wat een leuke filmpjes Ollie!! Die laatste keer dat je door de waterbak gaat moet Brutus er flink aan trekken om de kar er weer uit te krijgen, knappe poown! En dan de dag erop zulke enorm hoge punten halen, echt heel gaaf! Gefeliciteerd!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 12:16

Ja de waterbak was erg zwaar. Is jammer dat ferro niet gefilmd is die trok hem er gewoon in
een behoorlijke galop door !!!

Ik had ook nog wel betere tijden kunnen halen maar was onzeker of ik de hindernissen wel goed uit mijn hoofd wist. Maar goed je moet wat te verbeteren hebben he !!!

S_L fijn dat alles goed gaat met de beestjes thuis. En lekker er van genieten daar hoor !!!

Kiss heb jou wel een paar hindernissen zien rijden zag er goed uit !!!!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 14:48

Ollie en Brutus de toppers *\o/* zo leuk dat je nu ook zo'n plezier hebt met de hindernissen rijden en dat die poown van jou het dan ook zo mooi oppakt (en dat jij zo snel begrijpt hoe je het moet doen -:) ) *\o/*

Bijrijdster van Veale afgestapt....ai....hopenlijk wil ze er straks wel weer op...

Vandaag dankzij groomend stalgenootje heerlijk tochtje kunnen toeren met Bente, net weer iets andere route genomen zodat ze steeds wat anders te zien krijgt. En ze deed het zo goed, mijn stoere peerdje <3 ze loopt zo heerlijk en is zo fijn te mennen. Vrolijk koppie erop, dansende manen, prachtige kont :P . Ook nog groot verkeer getrotseerd :D ik met samengeknepen billen op de bok maar ze gaf bijna geen krimp 8-) toen kwamen we nog een enorme tractor plus aanhanger tegen en toen vond ik het gelukkig zelf ook eindelijk wat minder eng := Daarbij hield mijn rug het beter vol dan afgelopen zondag dus da's ook mooi.
Ben hier echt zo blij mee!

Heb nu echt wel het gevoel dat we als we nog vaker de grotere objecten hebben gehad (= grotere vrachtwagens en tractoren met van alles erachter) dat ik me net zo zeker ga voelen als met Snuit of met Rizanta. Heb er nu eindelijk wat vertrouwen in :7

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 15:00

Goeiemiddag!

Kiss: gefeliciteerd met je allround - diploma!!

SL: knap van je vader dat hij een harde schijf kan vernietigen! Volgens mij ben ik net zo knap..... ik krijg de laptop niet aan de praat :( . Wel Ziggo-verbinding, maar als ik dan de startpagina aanklik, zegt hij dat hij geen verbinding kan maken.

Straks Ollie-filmpjes kijken.... eerst boodschappen doen.

Ik heb vanmorgen ook lekker een rondje gemaakt met de koets. Het was hier net wel / niet mistig en dus helemaal nog niet warm. Lekker kunnen rijden en een beetje gekletst met de stagiaire die vandaag bij me groomde. Een kudde Schotse Hooglanders met kalveren tegen gekomen; dan knijp ik hem wel een beetje hoor := . Stagiaire heeft als het goed is, nog een mooie foto waarop Ster te zien en de stier van de kudde :D . Het laatste stukje brak de zon door, werd het direct warm en heb ik Ster onder de douche gezet. Voor het eerst de vliegendeken weer op gedaan, dus hopelijk blijft haar paddockgenootje er vanaf := .

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 15:04

Oja Kiss nog gefeliciteerd!
En S_L inderdaad ongelovelijk hoe dingen toch stuk kunnen terwijl dat haast niet zou kunnen... helaas ben ik zelf ook een enorme sloperd dus soms maar ik ook dingen stuk en ga er dan mee naar een of andere expert zie ik ze echt denken van :?

Nou de was erin, boodschappen doen, etc dan zoonlief ophalen, mezelf optutten en dan vanavond afscheidsetentje van collega.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 15:21

Okee..... heb een mail gekregen waar ik uit op maak dat ik "haast" moet maken als ik mee wil doen met de marathon in Schinveld. Ik heb werkelijk nog geen flauw idee waar ik aan zou ga beginnen als recreant, dus wie kan me middels links of zelf vertellen wat het van begin tot het eind precies inhoudt?
Wat weet ik wel: het bestaat uit een dressuurproef, vaardigheidsproef en marathon. Dressuur en vaardigheid is (door schade en schande) bekend, maar de marathon?

Dit schrijft de FAQ nog over de marathon:
Citaat:
De marathon bestaat uit 6 hindernissen en een wegparcours. Bij elkaar is een marathon ongeveer 15 km, waarvan 1 km stap en de rest draf. In het wegparcours moet je een vastgestelde snelheid aannemen, ben je te laat of te vroeg, krijg je strafpunten.
De hindernissen moeten natuurlijk zo snel mogelijk en tellen hard mee in het klassement.

Je hebt een wegtraject en 6 hindernissen, die je qua route foutloos en zo snel mogelijk moet rijden. Voorbeelden van de hindernissen kan ik vinden op YouTube. Maar verder..... het wegparcours, in stap en draf? Wat is de vastgestelde snelheid en wanneer ben je te vroeg en wanneer te laat? Stopwatches om tijd op te nemen, stop te zetten..... wat wanneer waarom hoe? Hier op stal wordt het verteld alsof het de normaalste zaak van de wereld is, maar ik snap er weinig van en kan me er ook niks bij voorstellen. Schema'tje dat aan de koets zit, ziet er uit als abracadabra....

Ik zag dat er op 11 / 12 augustus in Ysselsteyn een marathon is. Bij wie zou ik eens mogen groomen om te zien wat nou de bedoeling is?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 15:27

Ik denk dat er van alles verteld kan worden .... maar dat het handigste is gewoon eens mee te gaan. Moet zeggen dat wij onze eerste dus gewoon maar 'gedaan' hebben (weet dan wel hoe je een hindernis in principe zou moeten rijden maar daar houdt het wel mee op). Geen stopwatches of wat dan ook hoor. We gingen ervanuit dat we toch gewoon buiten de tijd zouden gaan (vwb de hindernissen, wegparcours sanp ik dan wel) en gingen alleen voor de ervaring. En die was goed & voor herhaling vatbaar.

Dus als ze er op stal van alles van weten, lekker meegaan en eens kijken hoe dat gaat. En dan terugschakelen naar wat je zelf denkt te kunnen en te durven.... en dan lekker mee gaan doen (als het je dan nog wat lijkt).

**moet nu echt actie ondernemen**

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 15:35

VHU: meegaan met stalgenoten ga ik niet doen, ga ik niet eens vrágen... zij hebben een heel vast ritueel; zijn een goed op elkaar ingespeeld team, hebben echt geen behoefte om tijdens de wedstrijddagen inmenging van anderen te krijgen of om dan als stageplek te dienen. Supporters vinden ze uiteraard leuk, maar verder doen ze hun eigen ding.

Hmmm, bokt-Wiki http://www.bokt.nl/wiki/Mensport , best een handig ding *is weer wat wijzer geworden* :').
Hoe weet je waar een staptraject begint of eindigt? Hoe staat dat aangegeven?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 16:35

Gem: als je de reglementen doorleest, wordt er ook al veel duidelijk (zijn te vinden op de site van de knhs). Snelheid van wegtraject is in klasse 1 13 km per uur, in het traject met de hindernissen 12 km per uur. Ik ben nu paar keer wezen kijken bij marathonwedstrijd, leer je ook veel van; heb laatst een clinic gedaan en volgend weekend springen wij gewoon in het diepe. Er zal van alles misgaan, maar lol is het doel.
Van die spectaculaire filmpjes als van Ollie zul je bij mij niet krijgen, wij gaan in een rustig drafje of misschien zelfs wel in stap. (ik vond de meeste hindernissen in de filmpjes trouwens erg ruim lijken vergeleken met de hindernissen die ik hier nu gezien heb, maar dat zal wel gezichtsbedrog zijn :D )

Kiss: gefeliciteerd
VHu: drukdrukdruk; en heerlijk gereden met Bente
SL: knappe pa die dat voor elkaar weet te krijgen.
Ollie: stapje terug is soms wat lastig als je er alleen voor staat. Heb nu de motoren van de poort maar ontmanteld, want kon vanmorgen het erf niet meer af. Grasmaaier krijg ik nog steeds neit aan de praat, kan niet vinden waarom hij niet wil starten. En wat een superfilmpjes. Ben helemaal jaloers, want zo zullen wij niet gaan over 1,5 week. En wat een resultaten in de dressuur!!! Wow!

Hier is het op dit moment weer ruim 32 graden, pfffff. Denk dat Amerigo vrij krijgt, want is veel te warm om iets met hem te doen. En vanavond wil ik vroeg naar bed.
Vanmorgen heb ik wel Rembrand gemend en Thabor ohz gereden (heb zelfs flinke stukken gedraafd en was niet meer bang *\o/* . Hij is ook gewoon superbraaf natuurlijk, ik ben gewoon een muts) Zoonlief ligt samen met een van de honden in het zwembadje. Ding is toch al lek, dus honden mogen er ook in. Water moet toch iedere dag ververst, dus maakt niet uit dat het vies wordt. ;) Voor de honden wel lekker, want de Leonberger heeft natuurlijk wel een dikke vacht.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 16:41

Da's jammer Gem en ik moet eerlijk zeggen dat niet zo aardig vindt ben blij dat ze bij mijn stal anders zijn. Is ook team dat heel goed op elkaar ingespeeld is enz maar altijd bereid je te helpen en je vragen te beantwoorden. Bij die marathon die ik heb gedaan heeft mijn instructeur me alles gewoon uitgelegd, is met me meegelopen, maar ook de anderen van het team hebben me gewoon geholpen hoor. Ook op de dag zelf, door bij de hindernissen te staan, als supporters (en voor mij als steun in de rug want ik wist dat ze in de buurt waren voor het geval dat).

Aantal hindernissen kan verschillen per marathon. Volgens mij krijg je trouwens een uitgebreid boekje met instructies (tenminste die zie ik altijd en toen wij meededen ook), je gaat het terrein over, ziet alles klaarstaan en dan kun je je plan trekken. Bij hindernissen is rood rechts passeren, wit links. En bij de trajecten staan elke keer meters aangegeven, weet je waar je bent.

**gaat weer verder**@Tine ja wat is het warm he! En deel je mening over de hindernissen bij Ollie maar dat kan zeker gezichtsbedrog zijn. En van goed kijken paar keer leer je ook heel veel.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 16:58

trajecten staan idd aangegeven met bordjes. Wegtraject in een vlot drafje voor klasse 1 dan red ik het meestal wel. Staptraject is 1km dan moet ik nogal doorstappen. Je krijgt een formulier mee met de tijden er op je grondtijden tabel. In het E traject (tussen de hindernissen) staan ook de km aangegeven dan kan je een beetje kijken of je op schema ligt.

stopwatch
aan bij start wegparcours. Uit bij einde wegparcours
Neutrale zone (meestal 500 m dan kom je aan bij je staptraject)
aan bij staptraject uit bij einde staptraject.
Dan heb je meestal een minuut of 15 om je te melden bij de start E kalkoenen te draaien en
naar de veterinair te gaan. Dus dan doe je je stopwatch ook weer even aan is wel handig.
Dan zet je hem weer aan bij de start van je E traject.

Zo dat is het volgens mij een beetje (uit mn hoofd).

mijn instructeur heeft er een keer een powerpoint presentatie over gegeven kan eens vragen of ze die nog hebben die was ook handig met veel uitleg.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 17:09

Tine: reglementen lezen, das ook een goeie :)* .

VHU: niet terecht dat je denkt dat dat onaardig is :n . Ik heb de staleigenaren (tevens instructeur) al hard genoeg nodig doordeweeks, wil ze dus op hun eigen wedstrijden niet ook nog eens tot last zijn.
Ze zijn hier super-hulpvaardig; bereid om me te helpen met voorbereidingen die ik aangeef: hoe rijd ik een hindernis, oefenen op lijnen, snelheid, en alle vragen beantwoorden ze. Maar..... wat moet ik vragen? Wat moet ik weten? Het schema'tje is me geprobeerd uit te leggen en, hoewel ik echt niet dom ben, is het alsof ze wiskunde uitleggen aan iemand die nooit heeft leren vermenigvuldigen!

Op die wedstrijd zal ik het toch echt alleen moeten doen. Schinveld is al in september; organisatie (véél werk, dus de laatste dagen is het *druk druk druk*) ligt grotendeels in handen van de staleigenaren. Dan hoef ik niet te verwachten dat ze ook nog tijd vrij maken om parcours te gaan verkennen met iemand die een keer als hobbyrijder mee wil doen.

*schrikt van tijd, gaat gauw dochter uit Venlo halen*

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 17:09

Maisie schreef:
mijn instructeur heeft er een keer een powerpoint presentatie over gegeven kan eens vragen of ze die nog hebben die was ook handig met veel uitleg.

Daar heb ik dan ook wel belangstelling voor. Ik denk dat ik het nu een beetje snap, maar dat zal in de praktijk nog wel moeten blijken :D

Draai je de kalkoenen terwijl hij ingespannen staat? Lijkt me met de achterbenen wel erg lastig (Rembrand heeft een extra breed lamoen, dus dan moet ik er tussenin gaan staan. Lijkt me toch wat link, mocht hij ergens van schrikken of zo. Ik ga voorlopig maar zonder kalkoenen, zal toch geen snelheid hebben in de hindernissen.

Die neutrale zone wordt dus niet geklokt?

Jullie worden vast gek van een dressuurmuts die ineens marathon wil gaan rijden :o

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 17:54

@Gem dan interpreteer ik het wellicht verkeerd, zo komt het op mij over.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 17:56

VHU: ik kan me eigenlijk ook best voorstellen dat je bij een echte wedstrijd en een goedlopend team niet een beginner mee wilt hebben. Kan je zomaar verliespunt opleveren als het mis gaat. Voor een oefenwedstrijd zou het natuurlijk wel moeten kunnen. Maar goed, dat is mijn mening. ;)

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 18:14

Sl: je vader is dus niet de techneut van de familie :')

Frensie: wij zouden naar biddinghuizen gaan, die wedstrijd wordt gehouden op de grootste ijsbaan van Nederland, en nu is deze failliet, en mag de wedstrijd niet worden gehouden op dat terrein van de curator 8)7 . Heel triest voor de organisatie.
Jammer van het shabrak, normaal werkt textielverf wel, zeker een apart stofje.

Ollie is inderdaad een toppertje, ze heeft natuurlijk wel een super pony! *\o/* *\o/*
Maisie: valt soms niet mee om exact te onthouden hoe je wilt rijden, als je die hindernis loopt lijkt het zo simpel, 8-) maar met de aanspanning ga je opeens een stuk harder, dus moet je heel goed weten waar je heen wilt. :+

Gem: ook lekker gereden voor het warm werd.
Als je wilt weten hoe het allemaal werkt, kan ik je dat wel toe mailen, stuur maar een pb met je mailadres, ik heb dat op papier staan.
Ik heb hier wel eens gewoon een echte “oefenwedstrijd” gemaakt voor mijn lesklanten, helemaal uitgezet een wegtraject, met alles erop en eraan, dat werkte best, want dan kan je laten zien wat er fout gaat en waar je op moet letten. Is er niemand in je buurt die je hiermee kan helpen?

Tine10: lekker gereden, ik zou ook weer erop moeten stappen, maar heb steeds iets anders te doen
Moet nog wat moed verzamelen. :o

gem: vind ook wel een beetje raar, ik neem ook wel eens mensen mee. Misschien moet je het eens vragen of je gewoon mee mag lopen, en wat vragen mag stellen. Dit jaar gaat ollie met ons mee, kunnen we samen verkennen, lekker slapen op onze vrachtwagen, gaan serieus rijden, maar ook lol maken! Maar als zij of haar groom vragen hebben dan kunnen we die misschien beantwoorden. Ook je groom moet weten wat wel en niet mag. Zie reglementen van de knhs!

Tine10: neutrale zone wordt niet geklokt, maar je moet wel je tijd in de gaten houden omdat je wel op tijd je volgende traject moet starten.
Schema voorbeeld!

SGMW Texel op 18 en 19 september 2010
MARATHON OVERZICHT Pony Klasse 3

Lengte
in meters Voorgeschreven
gang Snelheid
in km/u Minimum
tijd Toegestane
tijd Maximum
tijd Verplichte
doorgang
A-Traject 7.200 vrij 13 0:31:14 0:33:14 0:39:53 0
Neutrale zone 25 vrij 0:02:00
D-Traject 1.000 stap 5,5 0:10:55 0:21:50 0
Neutrale zone 25 vrij 0:02:00
Verplichte rust 0:10:00
E-Traject 8.100 reglement 12 0:37:30 0:40:30 1:21:00 0
Uitstaptraject 1.000 reglement 0:15:00
Totaal 17.350 1:53:39 0

Ik had in hindernis 3 ook een kleine hapering, poort A was erg blubberig, dus Pink keek eerst voor dat ze doorliep, dat is niet handig, zie filmpje hieronder, met dank aan Ollie! +:)+

Marianne& Bas en Pink , hindernis 3 Oosterland
http://www.youtube.com/watch?v=jjFEv2C5 ... e=youtu.be

vanochtend lekker tweespan gereden, vanavond weer met cursisten op pad.
Was hier ook erg warm, vanmiddag in de tuin gewerkt, moet ook gebeuren!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 19:07

Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik wel een volleerd SGWM-menner in mijn omgeving hebt die bereid is mij te helpen en me met raad en daad bij te staan :j , dat voelt erg fijn Kiss *\o/* ;)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 19:52

*terug uit Venlo*

Dank jullie alvast voor jullie reacties!

Maisie: ik schrijf alles op, en ben zeer geinteresseerd in de powerpoint presentatie _/-\o_ ! Wat een neutrale zone is ga ik vast in de reglementen lezen :o . En kalkoenen, zijn die persé nodig op hobby-niveau?

Tine: hier nog zo'n dressuurmiep :o . Ik wil het graag eens ervaren hebben hoe het is om eens een marathon gedaan te hebben. Noem het midlife-crisis :') . En inderdaad.... ik zou ook geen beginner meenemen als ik op een bepaald niveau ben waarin seconden het verschil kunnen maken tussen winst en verlies. Buiten de wedstrijden mag iedereen me van alles vragen, maar tijdens de wedstrijd gaat het knopje "concentratie" om.

Kiss: er zijn hier in de buurt wel oefenmarathonwedstrijden, maar die passen niet meer in mijn eigen planning. Volgende week gaan we wolfkiesjes trekken en dan hoop ik dat ze op tijd hersteld is voor 3 weekenden wedstrijd. Daarna moet ik 6 weken varen, en dan is het alweer 12 augustus. 19 augustus hoop ik mee te kunnen doen met een wedstrijd in Heesch (kampioenschappen), dan 2 weekenden familie-feesten (o.a. mijn hubby die 50 wordt) en dan lopen we alweer heel hard richting de wedstrijd in Schinveld := .
En nee.... ik pas echt niet in het groepje jongelui (begin twintigers) dat met elkaar op wedstrijd gaat, dus dat is voor mijzelf echt een "no go".