Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Hier is er nachtvorst, maar overdag stijgt het kwik tot ongeveer 15 graden. Niet koud dus, maar ook niet warm genoeg om in T-shirt rond te lopen. Voor mij is het net te koud, geef mij maar het heerlijk warme zomerweer!
Mijn les die ik geleerd heb: "Zeg NOOIT dat je niets verkeerd kunt doen"
(ik snap eigenlijk nog steeds niet hoe je een andere kabel in dat ding kunt krijgen, die aansluiting is meestal nooit hetzelfde)
), Zhora is nog steeds even zot als 3 maanden geleden, de kat is nog steeds even lui, Romeo is braaf IN de wei gebleven, dus ik ben weer gerust!

Kleuren van het shabrakje is niet gelukt
Heb het 2x geprobeerd maar helaas...
Zo'n grote plas in huis... op de stoffen bank...
... super lekker gesprongen met Gwinn
volgens mij moet jij écht een stapje terug gaan doen met alles daar het allemaal even niet zo meezit
ben écht zo blij met Brutus
... op de waterbak en de vaardigheid (hindernis 1) wat tijd verloren... maar toch super tevreden.
:
2x 1e (én 5x winst) en ook de vaardigheid had ik in het Z-gewonnen dus ook weer 2 wp's rijker
zo leuk dat je nu ook zo'n plezier hebt met de hindernissen rijden en dat die poown van jou het dan ook zo mooi oppakt (en dat jij zo snel begrijpt hoe je het moet doen
)
ze loopt zo heerlijk en is zo fijn te mennen. Vrolijk koppie erop, dansende manen, prachtige kont
. Ook nog groot verkeer getrotseerd
ik met samengeknepen billen op de bok maar ze gaf bijna geen krimp
toen kwamen we nog een enorme tractor plus aanhanger tegen en toen vond ik het gelukkig zelf ook eindelijk wat minder eng
Daarbij hield mijn rug het beter vol dan afgelopen zondag dus da's ook mooi.
. Wel Ziggo-verbinding, maar als ik dan de startpagina aanklik, zegt hij dat hij geen verbinding kan maken.
. Stagiaire heeft als het goed is, nog een mooie foto waarop Ster te zien en de stier van de kudde
. Het laatste stukje brak de zon door, werd het direct warm en heb ik Ster onder de douche gezet. Voor het eerst de vliegendeken weer op gedaan, dus hopelijk blijft haar paddockgenootje er vanaf
.
Citaat:De marathon bestaat uit 6 hindernissen en een wegparcours. Bij elkaar is een marathon ongeveer 15 km, waarvan 1 km stap en de rest draf. In het wegparcours moet je een vastgestelde snelheid aannemen, ben je te laat of te vroeg, krijg je strafpunten.
De hindernissen moeten natuurlijk zo snel mogelijk en tellen hard mee in het klassement.
.
)
. Hij is ook gewoon superbraaf natuurlijk, ik ben gewoon een muts) Zoonlief ligt samen met een van de honden in het zwembadje. Ding is toch al lek, dus honden mogen er ook in. Water moet toch iedere dag ververst, dus maakt niet uit dat het vies wordt.
Voor de honden wel lekker, want de Leonberger heeft natuurlijk wel een dikke vacht.
.
. Ik heb de staleigenaren (tevens instructeur) al hard genoeg nodig doordeweeks, wil ze dus op hun eigen wedstrijden niet ook nog eens tot last zijn. Maisie schreef:mijn instructeur heeft er een keer een powerpoint presentatie over gegeven kan eens vragen of ze die nog hebben die was ook handig met veel uitleg.
. Heel triest voor de organisatie.
maar met de aanspanning ga je opeens een stuk harder, dus moet je heel goed weten waar je heen wilt.
! Wat een neutrale zone is ga ik vast in de reglementen lezen
. En kalkoenen, zijn die persé nodig op hobby-niveau?
. Ik wil het graag eens ervaren hebben hoe het is om eens een marathon gedaan te hebben. Noem het midlife-crisis
. En inderdaad.... ik zou ook geen beginner meenemen als ik op een bepaald niveau ben waarin seconden het verschil kunnen maken tussen winst en verlies. Buiten de wedstrijden mag iedereen me van alles vragen, maar tijdens de wedstrijd gaat het knopje "concentratie" om.
.