Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
assie schreef:Ja maar daar was dus iets fout gegaan. Daar heeft de voorzitter van het district gisteren iets over op facebook gezet incl excuses. Je mag je lintje zelfs inruilen geloof ik. Kan gebeuren denk ik dan maar. Zo'n wedstrijd organiseren is al stress genoeg.
Qua prijzen... als je hippiadekampioen wordt krijg je 50 euro. Als je "maar" districtskampioen wordt vind ik een prijs ter waarde van 25 euro prima acceptabel. Maar dat is persoonlijk. Net als de lintjes vs bekers.
Ben benieuwd wat er tijdens de districtsvergadering nog over gemeld gaat worden.
Grainey schreef:Het verhaal van Ito gaat over de kampioenslinten, ipv de kampioenslinten zaten er linten van van de noordercup in de doos die hij in Onstwedde van de ex secretaris had gekregen, de noordercup is een minimarathon competitie, grappige is dat het vrijdagavond de organisatie ook niet opgevallen was, dus Ito had zelf ook een noordercuplint, volgens mij zag hij dat ook pas toen hij thuis was.
Die Noordercuplinten kunnen dus omgewisseld worden voor gewone kampioenslinten, over reservekampioenslinten is niet gesproken, waren er ook niet en denk dat die ook niet omgeruild gaan worden.
Ir1ne schreef:Even een kalender technische vraag: op de kalender van district Noord staat 9 april oudega, maar op startlijsten of knhs nog niets te zien... zou die niet doorgaan of zijn zij doorgaans laat met plaatsen?
Flurk schreef:Ik heb net de stoute schoenen aangedaan en een startpas aangevraagd voor een groene pony en ook maar direct ingeschreven voor een eerste wedstrijd. Nu nog even meetbrief regelen want vanaf 1 april is dat verplicht.
Linsey1998 schreef:Gefeliciteerd dames! Mijn startpas is rond, dus ik kan 1 april mijn eerste wedstrijd met startpas rijden met mijn pony's
Fenny schreef:Ir1ne schreef:Even een kalender technische vraag: op de kalender van district Noord staat 9 april oudega, maar op startlijsten of knhs nog niets te zien... zou die niet doorgaan of zijn zij doorgaans laat met plaatsen?
Een tijdje geleden stond een wedstrijd van Oudega ook pas een paar dagen voor de tijd aangemeld bij de KNHS, dus misschien is dat nu ook het geval. Ze zijn vaak wel op tijd met de wedstrijd op Startlijsten te zetten. Anders even bellen?