Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! Sowieso nog 1 keer in de L en daarna even kijken of ze in Grave overgaat naar de M of in de L blijven en in Prinsenbeek een poging doen om een Hippiade-ticket te verdienen.
?
. En het vertrouwen moet inderdaad gewoon groeien. Ik moet die spookbeelden dan wel kwijt kunnen raken. Maar dat kost gewoon tijd. tine10 schreef:Met Amerigo red ik me prima met zoonlief samen, maar met Sam heb ik wel hulp van manlief nodig. Nu maar hopen dat hij het op tijd kan redden met zijn werk.
) kan omgaan
. 
assie schreef:tine10 schreef:Met Amerigo red ik me prima met zoonlief samen, maar met Sam heb ik wel hulp van manlief nodig. Nu maar hopen dat hij het op tijd kan redden met zijn werk.
Hoi Martine,
Als je (back-up)hulp nodig hebt in Veenhuizen en onze starttijden liggen ver genoeg uit elkaar, dan wil ik je wel helpen hoor. Ik ben er toch en ik heb een uiterste stoïcijnse vriend, die heel goed met zenuwachtige mensen (=zoals ik) kan omgaan
.
Als je er liever geen 'vreemden' bij hebt, ook prima hoor. Dat kan ik me goed voorstellen, maar ik wilde het iig even voorstellen
Groetjes,
Astrid
. Maar als je al een week van tevoren zó stikzenuwachtig bent omdat er mógelijk iets zou kunnen gebeuren door of met Sam, dan zou de lol er voor mij toch wel af gaan.
, nee.
Maar goed, ben het toen toch gaan doen op zijn advies, maar ik bleef met dat ene paard (al vanaf het beleren) het niet prettig vinden. Dat paard is later meerdere keren (niet met mij!!) aan de kletter gegaan. Blijkbaar had ik dat gevoel dus niet helemaal voor niets. Het gevoel dat ik nu heb is wel anders, hier is overheen te komen
, het vertrouwen moet gewoon groeien.
. Die is nu 7 en pas sinds de winter rij ik er met vertrouwen mee. Ruim een jaar geleden reed ik hem zelfs thuis nog aan de longe in het enkelspan. Maar had hem wel (naast zijn jongere zusje) voor in het 4span lopen in de minimarathons
.
.
. Komt volgende keer vast goed!
.
) dan dat ik aan netjes rondsturen toekwam. Niet héél fijn gereden dus en mijn protocollen staan vol met 'let op X', 'slingerend' en 'bewaar rust', maar toch 183 in de eerste en 175 in de tweede proef. Lang niet gek voor mijn L-debuut. Als ik Tentsi d'r 'raceknopje' weer uit kan zetten en zelf wat netter op de letter ga rijden, dan moeten die winstpunten wel gaan komen hoor
), waarmee ik toch nog 4e (van de 12) was
. Het tweede rondje ging fantastisch! Foutloos (de enige bij de paarden vandaag) en een eerste plek.
ik zal straks eens op de uitslagenlijst kijken.
) . Mijn vriend heeft de vaardigheid allebei opgenomen en dat was mooi te zien.

.
. Eerst mag zoonlief dressuur met Amerigo, paar combinaties later mag ik met Amerigo, dan omspannen voor de dressuur met Sam en dan weer omspannen voor de vaardigheid met Amerigo. Aan de ene kant veel zin in, aan de andere kant flink zenuwachtig.
.