Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Napie schreef:Wat vinden jullie de beste procedure bij de trajectfinish:
a) je paard wordt geheel aangespannen gekeurd en een half uur later bloot nakeuring of start nieuw traject
b) je kan kiezen om binnen het kwartier na de finish aangespannen dan wel bloot aan te bieden voor hartslagmeting. Half uur erna bloot aanbieden voor nakeuring of binnen het half uur voor keuring voor nieuwe traject maar wel bloot
c) een andere manier.....roep maar iets
LinSa schreef:Oh dat herken ik Blingh. En als je dan aankomt staan ze zo schijnheilig te kijken verschrikkelijk gewoon. Geen tips helaas, hier is alles inmiddels hout of gaas, maar dan nog duwt Akira het met dr dikke shetlander derriere het hek gewoon om.
Momenteel zijn ze zo puberig bij mij. Ze kunnen elkaar niet luchten of zien, tot het moment dat ik er eentje meeneem ,dan is de wereld te klein. zucht.
Blingh schreef:LinSa schreef:Oh dat herken ik Blingh. En als je dan aankomt staan ze zo schijnheilig te kijken verschrikkelijk gewoon. Geen tips helaas, hier is alles inmiddels hout of gaas, maar dan nog duwt Akira het met dr dikke shetlander derriere het hek gewoon om.
Ik zat al te denken aan schapengaas idd. Vind het niet erg als ze op het erf rondloopt maar ze gaat al richting de weg. Grrrr