Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
leuk hoor !! Heb alles klasse 1 opgegeven ..
.
. Een 2 voor het (niet) achterwaarts gaan en een 5 voor t hals strekken (kijk nu baas, komt nog een paard de losrij baan in
).
Een strak basistempo is vooral belangrijk en de boel laten "rollen". Ik heb gemerkt dat als ik telkens van een flinke galop naar draf ging schakelen een stuk langzamer was in tijd dan een mooie arbeidsgalop (en bij de krappe stukken draf). Daarnaast moest ik het dressuurmatig rijden iets meer van mij af zetten (ik maakte mooie ronde bochten etc. terwijl je meer in vloeiende lijnen moet denken). Klinkt een beetje zweverig misschien, maar ga thuis lekker oefenen in een hoog draftempo en dan volgt galop vanzelf + binnen de tijd rijden.
).
. De Anda heeft het goed gedaan. Helaas raakten we wederom achter op het tijdschema, dus te weinig losgereden voor de eerste proef. Tweede proef ging dus wel veel beter, resultaten 178 en 193 punt. Nog geen idee hoeveelste plaatsen.
. Na de 8 komt......... néé, niet de 10.
Tingeling.... klaar.
. Vriendinlief start voor het eerst ooit, vdh 2 parcoursjes met Noran. Dus die loopt al lekker te zenuwen hihi.