bij mij betekend erin is er niet meer uit tenzij het door omstandigheden anders zou lopen maar niet omdat een pony niet genoeg aan mijn eisen voldoet of ziek is oid.
2 pony's heb ik al dat is zat er komt er geen meer bij.
longeren moeten wij hier op gras dat maakt het momenteel een beetje lastig nu alles zo zeiknat is.en naast de fiets doen we al maar heb niet het idee dat hij daar zijn energie nou echt in kwijt kan vandaar dat we verder aan het zoeken zijn.
orrienteren ben ik al aan het doen ik koop geen tuigje van 100€ en gooi hem direct voor de kar dat had ik ook kunnen doen zonder alle meningen van iedereen hier te hoeven krijgen maar ik wil graag verder uitzoeken wat de mogelijkheden zijn met die kleine pony's.
dat een paard groot of klein geld kost dat weet ik en dat heb ik er graag voor over hobby's kosten nou eenmaal geld

maar goed ik hoef niet meer te weten wat iedereen ervan denkt heb nu al verschillende meningen gehoord....de ene zegt ja leuk mijne is ook klein en dat gaat prima en de ander zegt nee aaaahhhh zielig niet doen.....
wil graag alleen nog antwoord op mijn vraag want die welles nietes discussies op forums komt alleen maar ruzie van,ieder zijn eigen mening.en mijn motto is toch wel niet geschoten is altijd mis.
maar mijn vraag was dus;
wie heeft er een hca in rotterdam met 16 inch wielen en zou ik daarbij mogen kijken of hij er voor past?