OK Maisie dan snap ik het. Spannend zeg! Leuk dat je dat doet trouwens.
Biancocoo take care

@Ollie jij hebt een fantastische wagen....maar jij wilt natuurlijk een echte tweespanwagen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lanouska schreef:@ vhu je maakt het voor jezelf zo gevaarlijk als je wilt... we hadden ook een hindernis op een heuvel (bij het landhuis van dirk scheringa) die erg steil was waar we telkens om bomen heen moesten draaien en die hindernis hebben wij helemaal in draf gedaan maar sommige mensen die doen dat dus ook in galop en daar wordt z'n hindernis dan al weer heel anders van... zo hadden we ook een hindernis met prieeltjes zo 1 bv http://www.paardendagen.nl/data/include ... js&obj=upl daar kan je in draf over heen maar ook in galop en met galop wordt het weer wat gevaarlijker
Ik vind dan dat een jury moet ingrijpen en moet zeggen dat de betreffende hindernis alleen in draf mag worden genomen of zoiets. En als dat niet gebeurt, vind ik dat dus wel een slechte reclame voor de SGW, net als bijv bij eventing. Ter bescherming van mens maar vooral paard/pony zou de jury dan in moeten grijpen. Mensen zijn toch altijd veel te competief en er zijn altijd van die idioten die de risico's niet goed in kunnen schatten. Dat hindernissen vast zijn geeft inderdaad meer kans op 'schade' en juist daarom moet een jury alert zijn en zo nodig ingrijpen. Dat is dat lijntje waarop je balanceert, als menner en organisatie, hoe ver kan je gaan voor een snelle tijd, maar soms moet je mens & dier tegen de competetie beschermen, denk ik dan.Citaat:Dat je als menner zelf het risico neemt, vind ik het geen slechte reclame voor de SGW, maar een fout van de menner