Anke schreef:Dit is mijn huidig wagentje:
met pony van 95 cm ervoor:
ook geschikt voor 2-span
Maar ik wil dus een andere die 1.25/1.27 breed is en zwaarder
Dit vind ik ook echt een mooie wagen,
wat weegt deze?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lizzzzz schreef:Haha vandaar dat er dan geen meerprijs voor is gerekend??![]()
Bedankt Fenny! En de kleuren zaten bij de prijs in.. Maar die stangen? Dan bedoel je die achterop..
Start je toevallig ook in Annapaulowna?Mag ik dan even bij je kijken?
Lizzzzz schreef:Haha, fenny, zat niet echt op te lettenStart je de sgmw in Oenkerk wel
![]()
Lizzzzz schreef:Hee manda, waarom zie je af van dat dubbele bokkussen?? (oohh wacht dat zijn er natuurlijk 2 losse..))
nataschja schreef:![]()
Hij is binnen !!!!!!!!! Vorige week donderdag binnen gekomen. Met dubbele bok. Pas afg. zaterdag en zondag gereden, want mijn man ik allebij ziek !! Lang wachten, maar dan heb je ook wat. Hij rijd heerlijk !!!!! Ik heb mn fototoestel hier naast me liggen en ik wilde foto's plaatsen maar ik zie nu (zit op mn werk pauze) dat ik dan ook een kabeltje moet hebben dus dat volgt vanavond of morgen.
2 aanmerkingen: 1. er zat 0 komma 0 vet in de nippeltjes van de luchtvering en van de molenkrans. Heel slecht je zou het zo kapot rijden. Ga ik even over bellen nog. Want hij begon halverwege de rit ineens te piepen aan de wielen vandaar dat we er achter kwamen.
2 ik ben niet al te dun (maat 40) en ik zit toch goed opgesloten in dat bokkussen. (dikke jas) Eigenlijk precies goed. Ik ben ook maar 1.65 dus het bokkussen is voor mij goed op hoogte. Mijn man is 1.80 en die vind het net aan, de breedte van de stoel en de hoogte maar als je langer bent of dikker moet zowiezo die stoel hoger en dikker dan ook breeder.
Ik hoor sommige hier op de site dat de bomen te breed zijn dat is niet zo bij ons. We hebben hem nog wel korter op de kar gezet dan op de 1e foto's (volgen) .
De kar is zo licht als beloofd en alles is goed afgewerkt, mijn pony liep als een zonnetje.
Wij hebben best vaak gebeld konden dhr Bakker altijd bereiken en je krijgt nog certificaat voor 2 jaar garantie.
Dus al met al top wagentje hoor. Foto's volgen.