[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bicci

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:16

zo, kletsers!!

naald, sterkte met leven naar t punt van afscheid...hoe eerlijk tegenover de woef het ook is, blijft erg vervelend..

in rijsbergen komen powns erbij :)
vlakbij mn ouwe stal.

zelf moet ik gaan oefenen voor behendigheid met mn stippie..haha
dat kunnen we helemaal niet, maar als we maar lol hebben toch?

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:17

Avond

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:20

@tallechie; wat vies? Bammetje-visstick? nee joh dat is best lekker :P met een beetje mayo erop :')
ben student he, mag ranzige snel-klaar-dingen eten ;)

@bic; vind het nu nog niet ''pijnlijk'' zegmaar, maar dat zal dinsdag wel veranderen, die bekende allerlaatste keer enzo :) maar 't is nou eenmaal zo.
''t leven is een treinreis, verschillende stations. Sommige met blijde ontmoetingen, sommigen met verdrietig afscheid''

pff, ik ben helemaal gebroken door iets, moet mezelf inhouden niet nu al gewoon onder de wol te kruipen en te gaan slapen :?

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:22

Naaltje schreef:
''t leven is een treinreis, verschillende stations. Sommige met blijde ontmoetingen, sommigen met verdrietig afscheid''

En dit vind ik nou echt een mooie zin!

Sterkte naaltje (K)

Ik val ook bijna hier in slaap en denk dat ik er zo toch maar inga :P

Morgen gaat tum op ijzers (naja als de hoefsmid dat ook vind) en riv gaat lekker wat vijlen.
Heb mijn hooizak binnen. Ben er voor de grap in gaat staan (op mijn hurken) en ik pas er helemaal in :P
Mijn mams heeft een foto gemaakt zal hem zo proberen te uploaden want nu doet hij het nie..
Laatst bijgewerkt door L_Rivaldo op 20-01-11 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:22

ik snap je naald :))

zal aan je denken dinsdag...

en als je wil gaan slapen,moet je dat lekker doen, dan kan je t vast goed gebruiken....
neem boek mee, lekker relaxed :)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:24

ben een ramp met boeken.. vind boeken niet mooi meer voor grote mensen :')
zou 'n moord doen voor van die carry slee boeken en van die thea beckmann boeken :P
maar boeketreekjes word ik niet happy van :))

lig wel al op bed, maa rnog met laptop en met tv aan O:)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:26

owww...toch al beetje kalmpies aan aan t doen dan...goesow..

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:35

Naaltje goede advies opvolgen. Als je onder de wol wilt moet je dat lekker doen. Ik volg jullie adviezen ook op ;-)

En alvast succes dinsdag.
Ik vind vissticks normaal wel lekker, maar wel gewoon met aardappelen en groente. Alleen kan ik ze sinds mijn zwangerschap niet meer eten.

Avond patrick. Alles goed?

Ik ga nog even aan de studie... engels

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:36

grrr zit me al 2 weken op te eten.. wordt van het kastje naar de muur gestuurd.. over de remblokken voor mijn menwagen,, de een zegt het zijn motorremblokken de andere voor de auto, wagendealers hebben ze niet en waar mijn wagen vandaan komt levert ze ook niet.. pfff ik kan nu al meer als 2 a 3 weken niet mennen of trainen.. grrrr.. sorry moest er even uit!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:37

Ik weet dat iemand die marathons rijdt er autoremblokken er op heeft. Maakt de grote uit dan? Of wat zou het verschil zijn?

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:47

L_Rivaldo schreef:
grrr zit me al 2 weken op te eten.. wordt van het kastje naar de muur gestuurd.. over de remblokken voor mijn menwagen,, de een zegt het zijn motorremblokken de andere voor de auto, wagendealers hebben ze niet en waar mijn wagen vandaan komt levert ze ook niet.. pfff ik kan nu al meer als 2 a 3 weken niet mennen of trainen.. grrrr.. sorry moest er even uit!

wil je foto maken van je remsysteem?
en eventuele nummers die op de klauwen staan opschrijven?
Als 't autoklauwen zijn kan mijn vriend haast zeker aan blokjes komen, die kan ik dan wel opsturen voor je?

@tallechie; you're right :o
studeerze :(:)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:35

Lief aangeboden...

Het lijkt veel op deze de breedte en lengte kloppen precies!
Afbeelding

Tallechie: succes met studeren

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:36

Zal morgen ochtend even kijken of er iets op de remklauwen staat :)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:36

je moet op je klauw kijken
daar staat een nummer op volgens mij :)

alle remblokken zien er zo uit, maar vergis je niet, afstand van gaatjes etc verschilt veel :+

edit; je post gelezen erna, had ik nog niet gezien ;)

probeer er ook fotos van te maken? :) ga ik er mijn ventje mee lastigvallen ;) ''schat weer van de paardensite'' :')

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:38

haha :P.. Ga ik doen!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:41

vervelend dat je remmen nog niet ok zijn laura.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:42

mijn remmen zijn overigens ook niet goed..
als ik rem moet ik daarna met een klauwhamer de blokken van de schijven slaan :')
zogauw het warmer wordt moet m'n kar voor APK en dan hoop ik dat vriendje dat kan verhelpen :)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:51

bij mij was het uit het niets zo erg .. dat je de blokken niet van de schijven kreeeg en de wiel blokkeerde ( gevolg= dat al mijn remvloeistof weg liep...)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:54

oh, remvloeistof blijft er bij mij wel in
maar wielen blokkeren idd ook..
bij mij komt 't waarschijnlijk van te weinig gebruiken en moeten ze ff goed schoongemaakt worden, hoop ik :=

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:58

Citaat:
@Melanie, gefeliciteerd met je nieuwe baan
Super! Wat fijn zeg *\o/*
Citaat:
Man wil juist geen wedstrijden meer rijden.
Ben benieuwd Tine, of jullie dat vol gaan houden...ook geen schoonste geheel enzo, vind ik altijd van die geweldige rubrieken 8-)
Citaat:
@VHU; oh ga je lekker met je pony daar mennen dan
yep, wil tweespan gewoon vaker doen, bij ons is het gewoon te druk, moet ik ook met ze naar het bos gaan, kost me al met al met heen en weer rijden net zoveel tijd. Ik zet mijn wagen gewoon bij hun neer voorlopig. Pony's blijven hier hoor, die gaan niet verhuizen ;) Pannenhoef is wel nat maar dat is het toch overal? En met tweespannetje kan ik maar max 3 kwartier/uurtje rijden, dus we doen een stukje weg, stukje zand en dan weer stukje weg plus even in de bak, that's it.
Citaat:
Mijn weekend is begonnen
Zo Ollie, dat is lekker vroeg! Ik moet zaterdag werken dus mijn weekend is slechts een dag :+
Tallechie mooie schommelstoel :D en Rivaldo heeft iets met een remklauw... maar heeft een mega hooizak :')
Naaltje ligt in bed, _Patrick_ kwam even langs :wave:

Zo lekker gewerkt vanavond, goed stuk geproduceerd dus mijn uren weer gemaakt :9k

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:07

Pannehoef is een blubberbende :')
maar dat is vooral op de kleinere paden, vermoed dat je die nog niet op geweest bent :)

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:17

Tallechie, ik denk gezien hij nog een beetje over laat dat hij best genoeg heeft aan deze hoeveelheid voer. Nogmeer minderen kan altijd nog. 
Schommelstoel gister besteld vandaag in huis, dat is nog eens service!

Tine, de basis bij veulens is het lastige als ze dat kennen heb je er weinig omkijken na tot ze aan het werk gaan.. Ik heb gekozen Liz niet in een opfok te doen, zou jij dit wel/niet gaan doen als je het veulen neemt ?

Naaltje, sterkte straks afscheid nemen van beestjes/mensen is nooit leuk..

VHU, is vandaag weer op de feiten gedrukt wat een top paard ze onder haar hoede heeft.. ben wel een beetje jaloers hoor!

Zo ben weer redelijk bij zit niet in een top humeur lijf speelt al maanden op en ben er nu wel een beetje klaar mee. Moe verrot en uitgeput.
Ik ben dan wel niet zwanger zoals Tallechie, maar ik weet hoe ze zich voelt. :')

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:48

Citaat:
Pannehoef is een blubberbende
maar dat is vooral op de kleinere paden, vermoed dat je die nog niet op geweest bent

Nou nee hoor daar waag ik me met deze wagen en dit paard ook niet aan (Peter wees me er wel op, maar het leek hem ook niet verstandig) bleef nu al regelmatig met die enorme zweep in de bomen hangen en kan ook niet zo goed over Rizanta heenkijken :+

@Buckje, Anky heeft Upido, ik heb Rizanta _O-

't Voelt nu trouwens pas, deze week echt als mijn eigen paard, het was nog heel onwerkelijk allemaal, en ze herkende mij niet echt, nu ziet ze mijn auto aankomen en dan spitst ze haar oortjes al. Maar ze hinnikt nog steeds niet (die Fjord wel, die hinnikt inderdaad altijd, bij iedereen }:0 ).

Pony's staan trouwens vandaag en vanavond lekker op de wei. Alwyn was zo grappig vrolijk. Dan springt hij ter plekke in de lucht en gaat dan enorm bokken, dan een sprint, snuiven en weer enorm bokken. Freddy stuiterde er steeds achteraan. En Snuit draafde er af en toe tussendoor zo van he hallo doe eens normaal zeg O:)
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 20-01-11 23:53, in het totaal 1 keer bewerkt

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:48

:') fjorden rules :D

@VHU; 2feb komt om 12u de veearts bij dids. Rest van de dag ben ik vrij tot nu toe? O:)

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 08:43

Nou hij is er hoor! Binnen 5 seconde stond ie in de trailer, dat zal die vast ook nooit meer doen haha!

Hij stond voor gister nog even binnen, hij was helemaal bezweet door de angst in de trailer en het was al middag. Hij ademd al een heel stuk beter, hij stond daar met opgesperde neusgaten te pompen, hier ademd ie alweer bijna normaal!!!! We gaan kuren met de Ventipulmin en wat andere versterkers geven voor zijn weerstand en zijn hoeven, juiste krachtvoer geven en hij komt er denk ik zo bovenop!

Ik zal binnenkort foto's plaatsen.