[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Jenkins

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 20:54

mijn instructeur neemt ook exames af en geeft ook theorie les :P heet Jan Tuin :)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 21:07

bah wordt er niet goed van die vriend van mn vriend.. bah.. door hem hebben we alleen maar ruzie en hij woont al 4 maanden daar..
ik kan dit echt niet volhouden meer!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 21:18

@Rivaldo, laat hem maar lekker (even) in zijn sop gaarkoken dan. Wie is nu belangrijker, jij of zijn vriend }>

Ik zie overal gras groeien maar dat gras bij ons groeit maar niet / nauwelijks. Alleen prachtige bossen boterbloemen :+ die moet ik er nog uit zien te krijgen. 't Ziet er zeer idyllisch uit...

Mijn nieuwe project heeft elke keer net vergaderingen op de tijden dat ik mijn menlessen heb gepland. Maar goed, moet natuurlijk wel geld verdienen om alles kunnen betalen enz. dus tja, project is zeer welkom. Is altijd heel gedoe in zo'n opstartfase. Als je eenmaal van start bent, kun je de werktijden ook wat beter inschatten.

Volgen jullie (de Nederlandse mensen dan) de verkiezingen een beetje? Ik dus amper, wordt er helemaal gek van van al die debatten op televisie...dan maar weer achter de laptop :+ Vanmiddag trouwens wezen kijken bij een pasgeboren baby'tje (een dag oud <3 <3 ) van een vriendin van me. Was niet echt gepland, maar zo ontzettend lief zo'n klein proppie. En zo leuk om te zien hoe de grote kinderen (8, 12 en 14) het vinden, echt heel lief.
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 27-05-10 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 21:21

Jenkins: ik heb ook niets tegen jouw instructeur hoor :D Helemaal niet zelfs :+ Maar dat was op de vraag van Popkjen, zij woont hier vrijwel in de buurt, dus het zou kunnen dat ze hem kent, vandaar dat ik wat extra informatie gaf. ;)
Ik denk dat iedere instructeur hier wel een andere mening over heeft(over de afstand pony-wagen), maar de verklaring die mijn instructeur me gaf, leek me vrij logisch. Ik ben benieuwd wat jouw instructeur vindt over de afstand tussen jouw wagen-pony. (en andere bokkers uiteraard)

Laura: kan je niet met je vriend praten? Wat vindt hij hiervan? Die vriend van je vriend was toch al ouder geloof ik, niet? Kan je met hem niet praten?
Veel sterkte in ieder geval, laat je relatie niet kapot maken door zo iemand!(hoewel ik kan begrijpen dat het verschrikkelijk is)

@ VHU: Hier zijn ook volop verkiezingen hoor, en mij kan het geen **** schelen :D Het interesseert me echt niets, inderdaad verschrikkelijk om zulke debatten te moeten aanhoren/zien!

PopkjenJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 21:29

sander_lotte schreef:
@ Popkjen: Gebruik die afkorting maar ja, niets op tegen ;)
Mijn meninstructeur heet Marc, achternaam weet ik niet :D Ik heb ooit wel geweten waar hij woont, maar ik ben het vergeten. :o Zijn vrouw schijnt haar friezen ooit verkocht te hebben aan de koningin van Nederland (heb ik gehoord). Er zijn toch wel wat mensen die hem kennen, hij is een erkend meninstructeur, hij geeft dus ook theorieles en hij neemt ook examens af.

Ik dacht al dat ik hem herkende, daarom dat ik het vroeg :) Marc is ook de instructeur van mijn vriend. En zijn vrouw Jenny is mijn instructrice. Heb je regelmatig les?

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 21:51

Zo ben er weer :)

Wat fijn dat je oma naar huis mag SL!
En ik lees hier vanalles over ijzers, ik betaal 85 euro voor de kleine en 90 voor de grote.
Dus duur grapje :P

Ik zie ook dat lacuna opgeknapt is van het lopen met de hond, gelukkig maar.

Marianne, balen dat je gezakt bent!!

Verder nog een leuk karretje waarvan lamoen zeker ingekort moet worden :D

Zie nog leuke foto's van hele mooie kruising lizzy

Ik heb mijn transportbeschermers binnen :):) Bedankt Buck, ze zijn super.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 21:53

ahhh jullie gaan echt veels te snel.

Ik heb ook geen problemen met galloperen op gras met ijzers. Rechtdoor en flauwe bochten dan.
Anders draai ik kalkoenen in.

Heb vanavond nog even met robijn geoefend op de wei met robijn voor de dressuur/vaardigheid die
we zaterdag hebben. Morgen tuigen poetsen kar wassen en pony's wassen en vlechten.

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 22:02

goeieavond.

-Buckje, wat een geweldig beestje heb jij zeg! :9
-maisie, succes dit weekend!
-jenkins, lijkt mij duidelijk dat er een heeeeel eind van dat lamoen af!
-naaltje, waar had jij die schaar vandaan?
-VHU, ik volg ook wel de verkiezingen, waar neig jij naar?

zo ik ben net nog even met een vriendin naar een trailer wezen kijken, jemig wat een prachtig ding,maar wat kosten die dingen een hoop geld :o

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 22:16

Goed samengevat Marianne :+
Tja, waar neig ik naar. Ben eigenlijk altijd een 'links' stemmer geweest. Manlief is echt een VVD'er (balletje, hahaha). Als ik dan lees dat het CPB heeft doorberekend dat de VVD de beste oplossingen heeft voor 'de' crisis, dan weet ik het niet meer. Om nou VVD te gaan stemmen, dat moet ik nog jaren horen tijdens de Sinterklaasgedichten -O-

En inderdaad trailers kosten erg veel geld....huur ze altijd bij Vollebregt in Berkel, goede service, altijd goede trailer achter je auto.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-10 22:28

ik volg de verkiezingen redelijk omdat mijn vriend eigenlijk kijkt.

verger ga ik mee met bovengenoemde samenvattingen.

ben net bij veale geweest, hij loopt niet kreupel, maar is duidelijk geirriteerd, wil het nog even aankijken

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 22:32

He Tallechie zit je ook niet op te wachten zeg. Is het ook dik of is het 'gewoon' gevoelig? Heb totaal geen ervaring met blessures aan de schoft/schouder (dat was het toch?). Hoe is het met je de pijn in je hand is dat al wat minder geworden?

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 22:35

ik ben stiekum aan t kijken voor een pony voor remko.
Wat vinden jullie van deze:

Afbeelding

of deze

Afbeelding

Zijn allebei van de juiste hoogte en leeftijd (1e is 6 2e is 3) en de vraagprijs id ook goed.

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 22:40

beide leuke dieren!

Vervelend vaele geblesseerd..

Ik weet het echt niet hoor, stemmen :S

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 22:40

Wat lief van je!
Zo op de foto vind ik nr 1 (de palomino) prachtig maar meer een meidenpaard zeg maar :o
Die 2e lijkt op de foto lekker stoer, voor voor de wagen zou ik daarvoor kiezen (voor een man).
Maar ik weet natuurlijk niet wat voor man jouw man is :))

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-10 22:41

vhu het zit nanaf de schoft schuin links naar de schouder. De spier is niet dik, je voelt wel een bobbel, als hij loopt gaat de spier omhoog, beetje lastig uitleggen

maisie wat een gave dieren, ik vind de bovenste echt leuk.
jullie nemen geen haflinger meer dan?

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 22:42

Buckje: mooie pony
Jenkins: mag er inderdaad korter op
Maisie: veel succes. Moet jij trouwens niet aan het genieten zijn van je wittbroodswekenipv wedstrijden te gaan rijden? ;-)
Maisie: vooral die eerste is mijn smaak. Als je die niet neemt, mag je mij altijd PB'en.

Hoefsmid is bij mij 20 voor het kappen.

Popkjen schreef:
Ik dacht al dat ik hem herkende, daarom dat ik het vroeg :) Marc is ook de instructeur van mijn vriend. En zijn vrouw Jenny is mijn instructrice. Heb je regelmatig les?

Tiens, nu je het zegt herken ik het petje ook. :-) Hier nog een lesklant van Marc. Hoewel de laatste keer van de winter was.
Nu heb ik een nieuwe lesgever, die al evenveel te laat komt als de vorige.

Hier in Belgie ook binnenkort verkiezingen. pffff

Vandaag de pony gelongeerd, gelangelijnt en laten springen aan de longe. En heb eens een paar foto's getrokken.

Afbeelding

Kwaliteit is niet super (longe en zweep in 1 hand, en dan met de andere hand foto's nemen) maar ze doet het zo graag en zo goed.

Afbeelding

En dan nu samen met haar vriendinnetje

Afbeelding

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 22:43

Ik ben erg weg van die eerste :D..

Ja klopt die oudere vriend die zo aan het jennen is.. en het niet kan hebben wat wij hebben.. misselijke gast!.. van het weekend weer drama geweest toen ik daar was en sliep toen ook pas om 4 uur.. ik heb me altijd ingehouden maar die dag ben ik zo boos geworden op hem.. bah.. waarom kan ik niet gewoon na 2 weken hard werken voor school een dagje alleen zijn met mijn vriend.. als hij daar elke dag slaapt.. het lijkt wel of hij michiel leuk vind ofzo of ze een relatie hebben.. bah wordt er niet goed van.. Heb dus nu ook weer hard opgetreden (was laatst ook zo) en het uitgemaakt met de hoop dat hij het in zal zien.. ben bang van niet.. hij zegt van wel en dat er dingen gaan veranderen.. maar in die tijd niet gezien!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 22:46

leuke foto's !! Ik heb geen flauw idee of mijn pony's kunnen springen.

@ tallechie nee het hoeft niet persee een haflinger te zijn hij moet er gewoon een klik mee hebben en het moet een grote D pony zijn.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-10 22:46

leuke foto's :-)

vhu pijn was bijna weg, maar heb vandaag teveel gedaan, nu wel weer pijn

Laura wat vervelend, misschien wel het beste

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 22:49

@ laura als ik het zo hoor is er maar 1 oplossing :evaw: en op zoek naar een andere leukere vriend
zonder irritant aanhangsel !!!

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 23:12

laura, ik zou knettergek worden van zo'n vriend :|

maisie, ik vind de 2e leuker :j

vhu, ik neig zelf ook erg naar de vvd, al is cda de enige die de stufi erin wil houden

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 23:34

geweldig dat laatste stukje Lees: zonder irritant aanhangsel :P

Ja ik ook.. terwijl er verder aan onze relatie niet iets mankeerd.. ik ben stapelgek op hem en hij ook echt van mij (daar ga ik maar vanuit)
Ik voel me altijd een prinsesje bij hem.. en nu is het ineens weg.. dat vind ik erg moeilijk hopelijk gaat hij het nog inzien!

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 01:11

sander_lotte schreef:
Jenkins: ik heb ook niets tegen jouw instructeur hoor :D Helemaal niet zelfs :+ Maar dat was op de vraag van Popkjen, zij woont hier vrijwel in de buurt, dus het zou kunnen dat ze hem kent, vandaar dat ik wat extra informatie gaf. ;)
Ik denk dat iedere instructeur hier wel een andere mening over heeft(over de afstand pony-wagen), maar de verklaring die mijn instructeur me gaf, leek me vrij logisch. Ik ben benieuwd wat jouw instructeur vindt over de afstand tussen jouw wagen-pony.

Oow maar dacht ook niet dat je wat tegen me instructeur had hoor :P
Dacht jij vermeld jouwe, dan vermeld ik mijne ook even :D haha

Ik ben inderdaad ook benieuwd wat hij ervan gaat zeggen.
Met de kar ga ik geen vaardigheid doen natuurlijk, dus hoef hij niet te dicht op de kar.
Ik wacht het maar gewoon af :P Volgende week bel ik mn instructeur wel even op.
Vind het zo spannend :D

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 01:26

trouwens op deze foto's staat de pony toch ong even ver weg al sil nu?
(Deze pony kwam ik tegen op de WPCV en dacht echt even dat ik mijn eigen sil zag staan :D )
http://i228.photobucket.com/albums/ee34 ... C01714.jpg
http://i228.photobucket.com/albums/ee34 ... C01712.jpg

Jammer Laura van die vriend van je vriend, maar wel goed dat je duidelijk laat weten hoe je erover denkt!

Maisie, moeilijk keuze :D
de 2de van 3 jaar spreekt mij het meest aan, lief koppie heeft het. En lekker jong! (niet dat 6 oud is) Al lijkt het op de foto wel alsof hij korte voor pootjes heeft haha :P

Nou ga maar eens slapen :P

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 06:55

goedemorgen :D Ben beetje grboken, beetje kort nachtje haha.
Maar ga straks lekker naar mijn pony's :D