Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
sander_lotte schreef:@ Popkjen: Gebruik die afkorting maar ja, niets op tegen![]()
Mijn meninstructeur heet Marc, achternaam weet ik nietIk heb ooit wel geweten waar hij woont, maar ik ben het vergeten.
Zijn vrouw schijnt haar friezen ooit verkocht te hebben aan de koningin van Nederland (heb ik gehoord). Er zijn toch wel wat mensen die hem kennen, hij is een erkend meninstructeur, hij geeft dus ook theorieles en hij neemt ook examens af.
Popkjen schreef:Ik dacht al dat ik hem herkende, daarom dat ik het vroegMarc is ook de instructeur van mijn vriend. En zijn vrouw Jenny is mijn instructrice. Heb je regelmatig les?
sander_lotte schreef:Jenkins: ik heb ook niets tegen jouw instructeur hoorHelemaal niet zelfs
Maar dat was op de vraag van Popkjen, zij woont hier vrijwel in de buurt, dus het zou kunnen dat ze hem kent, vandaar dat ik wat extra informatie gaf.
![]()
Ik denk dat iedere instructeur hier wel een andere mening over heeft(over de afstand pony-wagen), maar de verklaring die mijn instructeur me gaf, leek me vrij logisch. Ik ben benieuwd wat jouw instructeur vindt over de afstand tussen jouw wagen-pony.