Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jorex schreef:Ik lees nog steeds wel wat bij.
Fijn dat het met je kat allemaal goed gaat nu Marga!
Leuke resultaten Tenno. Knappe ponies!![]()
Leuk die stippel voor de wagen Wpaard!
Welkom sonjim! Hopelijk krijg je Billy weer goed.![]()
Elisa, ik ken het schrikken en wegrennen voor andere koetsen ook wel van Jorie enkelspan toen hij nog heel jong was. Totdat ik een keer zijn hoofdstel was vergeten en alleen die van Alex nog in de auto had liggen. Ik mende Alex uit vertrouwen al zonder oogkleppen. Toen snapte Jorie zo zonder oogkleppen ineens wel wat de andere koetsen waren. Allen werd het schrikken op zicht wel dingetje, dus hij doet nog regelmatig een hupsje, maar het is nu geen omdraaien en wegrennen meer.
Pfft HT dan komt even alles tegelijk, hopelijk knapt Jane ook snel wat op.![]()
Hier gaat verder alles zijn dingetje. Ik heb eind januari een verlate kerstrit gedaan in Kootwijk, was erg zwaar. Maar mijn mini's hielden heel knap alle grotere shetlanders/mini's/mixen met vierwielers bij. Sterker nog we zijn op een breed zandpad om de pony voor ons gegaan, want die van mij hadden nog wel energie, maar die merrie had alle puf eruit door het mulle zand. Oftewel die trok wel aan op de mijne met hun gas en kwam toch nog achter me aan. Gelukkig zat er ook een pauze inbegrepen en was het daarna wat minder zwaar. Het weer was ook echt perfect die dag met een zonnetje.
Verder rijden de heren 1 keer op zondag tandem en 1 keer op vrijdag tweespan in de les in Tolbert. De andere dagen vliegen ze even een kwartiertje door de paddock voordat ik ze opsluit op stal. Dus ik heb 2 malloten die goed in hun vel zitten momenteel.![]()
Ze hadden ook al de hooivoorraad geplunderd, is ook oud hooi van 2023. Dus nu staan ze voor straf overdag weer achter stroom.
Youri123 schreef:Dierenfan: als ze bijvoorbeeld beide onder het zadel op buitenrit gaan, hebben ze dan wel een ander loop tempo? En in 2 span dus niet? Anders is het misschien nog iets om uit te proberen voor de toekomst.
Vervelend van je grote jongen, soms is het zo lastig om erachter te komen wat er met ze aan de hand is.
janouk schreef:Gezocht
Zilco Classic schoftje, maat cob, compleet met veiligheidsligtogen, binnen – en buitensingel
De kussens kunnen dmv een sterk klittenband aangepast worden aan de breedte van de ruggengraat van het paard.
Aladdin is uit zijn schoftje gegroeid. Op zoek naar Zilco schoftje.
Iemand nog iets ter overname?