Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

denk destijds dat bij Bente bijv niets meer werkte omdat ze 'gewoon' die ataxie had, ja dan kan je erin stoppen wat je wil maar als de zenuwverbindingen niet goed werken krijg je het ook niet opgelost...
**
.
.
Verder beetje laag in energie. Maar lees wel alles bij hoor. baudyh schreef:Ik wil iets anders proberen wat niet op basis van magnesium is. Db sluit zich van dingen af heb ik het idee. En is weer heel schrikkerig op dit moment. Maar ja werkt het denk ik altijd
. janouk schreef:baudyh schreef:Ik wil iets anders proberen wat niet op basis van magnesium is. Db sluit zich van dingen af heb ik het idee. En is weer heel schrikkerig op dit moment. Maar ja werkt het denk ik altijd
Wat voor een voer krijgt hij? Toen Janouk care 4 life krreeg, was ze ook hyper de pieper. Janouk die nooit ergens bang voor was, zag overal spoken. Ik weetniet wat er in zit, maar ze was mega nerveus.
Nu krijgt ze Gastro plus en ze is de coolheid zelve weer.
Ik zou eerst kijken naar hetvoer wat DB krijgt, misschien zit er iets in, wat hem ook nerveus maakt.
eerst zo'n stuk of 10, 12 rondjes linksom, daarna rechtsom en na zo'n kwartiertje of zoiets is ze er wel klaar mee maakt dan wat kleinere rondjes en komt ze bij je staan. 
veel sterkte.