[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 22:57

leuke foto hierboven.

Vanavond weer half uurtje prive les.Punten op de i voor de wedstrijd van zaterdag.Meneer krijgt wel praatjes.Wordt echt een puber.

Ik wil ook geen sneeuw meer,maar ja we hebben niks te willen ben ik bang....

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 23:32

Baudy: ook al een puber. Ennuh, die rit in Annen, wat is daar de starttijd, of mag je gewoon zelf bepalen hoe laat je vertrekt? Mijn groom kan pas smiddags
Aks: wat heb je toch heerlijke dieren. En je weet toch dat ie hapt als je hem zit te pesten }:0 Die 2e foto, <3

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 23:37

hihi, baudy een puberpaard :))

@tine; ja, voelde me ook even heel erg rijk in het bos vanmiddag! :)
Werd ook heel raar aangekeken, een dalk van een hond bij, en een superbraaf paard :)) Die combi zie je niet vaak :)) Ook een hoop oudere mensen die langsfietsten die het erover hadden, haha :)

Pfft, nog bezig om m'n plan af te ronden :o
Planning en begroting nog..
Daarna gauw naar bed. Morgen om kwart over 7 deur uit. Morgen beoordeling voor stage :)

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 00:04

Leuk foto's aks!

Mij is het gelukt ff lekker te mennen! Nadat ik eerst langs de weg heb gestaan met de scooter zonder benzine :P
Sil begon wat sloom, maar na wat overdreven overgangen ging het veel beter. Begon nou wel ineens met zn tong over t bit gooien, Hopelijk een eenmalig trucje

Slaaplekker allemaal!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 08:45

Goedemorgen !
koudachtig windje hier..zoontje moet naar school, paardjes dan naar buiten...schoonmaken en nog boodschapje halen en hondenvoer regelen..

Aks, succes vandaag.
Laatst bijgewerkt door Biancacoo op 07-03-13 08:46, in het totaal 1 keer bewerkt

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 08:45

Goedemorgen

Vandaag weer in de turbostand. Hopelijk nog wel even tijd om met Rembrand te mennen. Vanavond dan toch maar met Thabor naar les. Nu maar hopen dat het goed gaat.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 09:39

Gaat goedkomen Tine :j
Hier meer een 'hoe verzamel ik moed' stand voor vandaag. Auto moet naar garage voor APK en grote beurt, is in Dordrecht (speciale Alfa meneer, moet ik heen van manlief want dat schijnt goed te zijn voor auto... tja) maar goed, zie dan maar weer eens terug te komen (moet met trein). Dan moet ik zonder auto bij poown zien te komen, wordt dus fietsen (niets tegen fietsen maar ik heb 0 conditie fiets-technisch gezien). Dan nog boodschappen enz. Dan zoonlief naar muziekschool ook op de fiets natuurlijk. En eigenlijk moet ik ook nog bij school langs maar daar heb ik maar belafspraak van gemaakt want weet niet hoe daar te komen.
Dus.
Was ik maar een man dan werkte ik gewoon en besteedde ik alles uit }:0 of was ik maar blond en rijk dan liet ik alles doen... maar helaas.

DB aan het puberen ... <<) . Ook succes met de les vanavond dan! Biancocoo ook in soort turbo en Jenkins uiteindelijk aan het mennen geweest, zag je foto van kansloze scooter op fb, jeetje zeg hoe ver moest je nog naar stal?

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 11:11

@tine,geen idee tussen hoe laat je kan starten.Ga ik nog ff uitzoeken.

En daar weten jullie vast antwoord op.Als de wedstrijd om 12 uur begint en ik ben nummer 15.Hoe laat ben ik dan aan de beurt.afwel hoeveel zitten er in 't uur.( 5 L en 1M en de rest B zit ervoor)
oh ja volgens mij een 20 x 60 bak.
Laatst bijgewerkt door baudyh op 07-03-13 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 11:14

Een 7,1!! Ondanks alle tegenslagen en gedoe bij start stage!

Ik kan t wel! Gebak gehaald voor thuis en vriendje thuis :)
En hopelijk vanavond zicht op leuk cadeau! :)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 11:21

mooi punt naald!!

proficiat!

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 11:30

Akshay schreef:
Een 7,1!! Ondanks alle tegenslagen en gedoe bij start stage!

Ik kan t wel! Gebak gehaald voor thuis en vriendje thuis :)
En hopelijk vanavond zicht op leuk cadeau! :)

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* gefeliciteerd *\o/* *\o/* *\o/*

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 11:43

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 11:55

Dat is een mooie prestatie Aks, super gedaan mooi cijfer een 7,1 ! *\o/*

Hier boodschapjes gedaan..helft van het hondenvoer geregeld..
op de een of ander manier last van mijn nek..lastig met je hoofd draaien. :=

Vhu..succes zo zonder auto vandaag...lijkt me erg rot.. :(:)
Tine drukdruk..succes met de paardjes en de les gaat hopelijk helemaal goed !! +:)+

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 12:02

baudyh schreef:
@tine,geen idee tussen hoe laat je kan starten.Ga ik nog ff uitzoeken.

En daar weten jullie vast antwoord op.Als de wedstrijd om 12 uur begint en ik ben nummer 15.Hoe laat ben ik dan aan de beurt.afwel hoeveel zitten er in 't uur.( 5 L en 1M en de rest B zit ervoor)
oh ja volgens mij een 20 x 60 bak.

Daarom laten wij dus al jaren op tijd starten, dan weten mensen tenminste waar ze aan toe zijn.
Want bij op volgorde moet je dus ook nog in de gaten houden of er uitvallers zijn.

Wij houden indoor in 20x60 10 minuten per proef aan, maar denk dat met 9 het ook wel lukt. Hangt ook af of er veel kleine ponys of juist veel paarden zijn.

Net vast eten gekookt voor vanavond, vispannetje :9
Nu even slapen en straks hopelijk even mennen.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 12:04

Aks gefeliciteerd!
Baudy bij dressuur ohz reken je 8 in het uur, dus als je nummer 15 bent, dan zou ik zeggen rond 14.50 uur. Maar weet niet of het met mennen erg afwijkt.
VHU autoloze donderdag, succes ;)
Biancacoo sterkte met je nek!
Tine gister nog op buitenrit geweest met zoon?

Hier eerst maar even ruimen thuis en dan protocollen printen voor a.s. zaterdag. Doe zelf ook mee aan de wedstrijd, heb er reuze veel zin in!
Net al met alle drie de hondjes op stal geweest dus die liggen nu te pitten, haha, ideaal!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 12:05

Ow Tine heeft ook al gerekend en die rekent ruimer dan ik, ik had 7,5 minuut per proef gerekend, maar dat is dus voor ohz.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 12:05

:wave:

Hier even wat minder online. Gaat slecht met beide oma's.
Ene oma heeft twee tia's gehad en die heb ik maandag twee keer gevonden op de grond.
Andere oma is maandag met de ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis en ligt daar nu nog, omdat ze helemaal in de war is en ze de koorts niet naar beneden krijgen.

Lees af en toe wel wat mee! Gem, gefeliciteerd met je nieuwe paard. *\o/*

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 12:11

@Poeltje; jemig 2 oma's in de ziekenboeg. Dikke knuffel

@aks gefeliciteerd!!! _/-\o_

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 12:15

Poeltje.. :(:) :(:) dat is vreselijk balen 2 oma's in ziekenboeg.....sterkte. :(:)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 12:22

Zo eerste autoloze gedeelte is gelukt ik ben weer in Rotterdam dankzij trein en vouwfiets. Had Wiske meegenomen, leek me wel goed voor haar een keer in de trein. Ze vond het gezellig :)

*\o/* Aks *\o/* een mooi cijfer. Nu is de stage dus echt klaar begrijp ik helemaal 100%? Dat moet toch wel een heel fijn gevoel zijn.

Poeltje dat is wel heel veel tegenslag tegelijk.... wat naar dat je je oma twee keer hebt gevonden aan de andere kant gelukkig dat je haar hebt gevonden natuurlijk :(:) en andere oma zo van slag... :n

Mijn moeder, voor enkelen van jullie zou dat dus je oma kunnen zijn (78) kreeg twee weken geleden opeens last van wel heel weinig zicht... heel eng, na al een aantal weken vage oogklachten. Ze was er ook helemaal beroerd van (ook angst natuurlijk van blind worden). Blijkt het een soort allergie te zijn in combinatie met verkeerd aangemeten glazen van nieuwe bril. Dus gelukkig iets simpels. Ze ziet nu weer redelijk en het gaat langzaam vooruit.

Hier geen verstand van lengte van mendressuurproeven verschilt erg vind ik per paard/pony.
Nou na kop koffie kijken hoe ik bij stal kom :7

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 12:33

Het is ook veel makkelijker als ze gewoon de tijden erbij zetten.
Ik ga maar uit van 9 min. Ook zo handig.Ik ben daar nog nooit geweest.Ik geloof dat ze een 20 x 60 bak hebben maar weet het niet zeker.Dus ik denk ff bellen.Nou neemt nooit iemand op.Lekker handig.

Poeltje sterkte met je oma's. Ik heb geen oma's meer.Ook mijn mama is 78 vhu.Maar die is gelukkig nog heel goed.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 13:18

Gisteravond onverwachts vergadering gehad. Was pas om 2330 thuis, en vandaag moest ik op stage en dus direct naar bed gegaan. was op stal om dekens te wisselen en toen werd ik gebeld waar ik bleef... wist dus niet dat we vergadering hadden

Jenkins lekker gemend en scooter die niet meer wil

VHU vervelend is dat hé. Dinsdag heb ik mijn auto weggebracht, deuk wordt er uit gehaald maar dus ook enkele dagen zonder auto en overal op de fiets heen. Stal is te ver (enkele reis 18 km) dus dan 's avonds heen met de auto van vriendlief. Gelukkig kon ik vanaf de garage wel lopend naar huis (4 km)

Aks super hoor. Gefeliciteerd.

Baudy ik reken altijd 10 in een uur... ben ik meestal te vroeg, maar er gaan tussen de 8 en 10 in een uur. Hangt ook van de ringmeester af en van hoever de mensen moeten van inrijdbak naar wedstrijdbak. Maar inderdaad tijd er bij zetten is makkelijker.

Poeltje... jeetje sterkte

Ik heb nog een opa van 92, die gaat met ups en downs. Woont nog wel zelfstandig. Is ook mijn enige opa nog maar. Mijn vriend heeft zijn opa's en oma's nooit gekend.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 13:44

Tallechie: onverwachts op vergadering, kranige opa
Baudy: met 9 min zou je veilig moeten zitten. Blijft lastig want ringmeester is heel erg belangrijk.
VHU: lekker aan het fietsen vandaag. En wat ellendig van je moeder. Erg dom van de brillenmensen zeg.
AKs: mooi cijfer
Poeltje: dat is wel heel heftig.
Frensie: gister helaas neit op buitenrit geweest. Hij kreeg een vriendje te spelen. Heeft wel in de bak thuis gereden, maar liep te zeuren. Erg irri...

Nu zien dat ik Rembrand kan vangen en even kan trainen.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 13:56

Aks mooi cijfer!!

VHU, hoop dat je het allemaal red zo op de fiets :D

Poeltje, sterkte dat is niet fijn!

Tallechie, bijna vergadering gemist.. heb wel eens gehad dat ik lekker op stal was en door school werd gebeld waar ik bleef :P Had ik mij ingeschreven voor extra dingen, maar weer vergeten haha.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:02

@VHU; grote wereldreis ivm auto bij de garage. Hopelijk is ie gewoon goed door de APK! :)

tallechie vergadering op laatste nippertje := :(:) lange avond dus.

Poeltje heel veel sterkte voor oma's.. :(:) :(:)

@VHU; ja, die stage is nu gewoon helemaal goed :) Is het een opluchting? Nee eigenlijk niet :') Of nouja, ergens wel natuurlijk! :) Maar ik vind het moeilijk blij te zijn met die berg die er nog ligt :)
Maargoed, de berg is in elk geval niet gegroeid! :)