[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 10:45

Ava wij zitten nu in toverland :')

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 10:57

BI zit je nu vanuit Toverland te bokten? Dan ben je wel verslaafd hoor ;)

Tine slecht geslapen, wat waardeloos!

Aks lekker sportief doen!

Hier vanochtend met de honden in het bos gelopen en daarna door naar stal. Gwin buiten gezet, stalletje gedaan en mest uit de paddock gehaald. Nu lekker bakkie koffie thuis en ik ga niet veel doen vandaag :') We zouden werkoverleg hebben, maar dat gaat niet door. Helemaal niet erg :D

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 11:03

Nou zwangere mogen nergens in -O- zoonlief zit in toestel en mams heeft internet op toon en wordfeud ook zeer spannend

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 11:06

Net heerlijk nog 2 uur kunnen slapen. Ga nu een schrik/springparcourtje uitzetten voor zoonlief. Als het goed is komt vriendinnetje ook weer rijden. Moet toch maar eens met haar gaan praten. Als ze alleen nog komt als ze kan rijden, moeten we denk ik toch maar gaan stoppen ermee.

Moet eigenlijk ook nog uitmesten, gisteren ook al overgeslagen, maar denk dat ik toch nog maar rustig aan blijf doen de rest van de dag..

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 11:53

@HT: heel veel sterkte voor jou :(:)

Kon het tijdens vakantie niet laten om hier even op te reageren, nu weer snel weg. Het is hier FANTASTISCH!!! We hebben al bijna een rechte Mick... :D

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 12:31

Super PrinsjeH!! Genieten daar en heerlijk weer!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 12:34

er wordt mij een telefoon aangesmeerd :=
nieuw abbo

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 14:10

Goedemiddag!

Vandaag tot 12.30 uur uitgehouden op school (vanaf 07.30 uur). Ik was voor de files aangereden om drama van vorige week te voorkomen. Tussendoor 2x rustruimte opgezocht :z was eigenlijk redelijk goed te doen. Maar naar huis gegaan voordat ik rug niet meer onder controle kreeg. Wel 2 aspirines maar dat is voor wat ik heb gedaan echt heel netjes.

Morgen gaat stalgenootje groomen, kan ik weer met Bente de weg op. Zullen we wel meer groot verkeer tegenkomen vind het op zich erg spannend maar ja de enige manier om haar daar beter op te krijgen is veel doen dus we gaan er maar voor. Levert rug toch nog iets goeds op.

Iedereen fijne dag verder op pony/paardenkamp, toverland, sportstadion, stage, werk of thuis *\o/*

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 14:49

Ik heb mezelf getrakteerd op een nieuwe rijbroek en een nieuw shabrakje :D
Ik rijd graag met zadelvormige shabrakjes, vooral op langere afstanden want het wordt zo warm onder een vierkant shabrakje. Maarja, dat is natuurlijk wel enorm ouderwets en ze zijn niet veel meer te kopen. Net een witte gekocht en daarna bij de hobbywinkel een zakje textielverf dus zit nu in de wasmachine om geel te worden :D

Straks met Bubbles naar de dierenarts. Ze is paar maanden geleden gesteriliseerd en het is nu al 3 keer gebeurd dat ze 's avonds, terwijl ze ligt te slapen, urine verliest. En niet een klein beetje, maar een hele plas. Lijkt erop dat ze dus na de operatie incontinent is geworden. Door een andere hormoonhuishouding wordt de kringspier van de blaas slapper. Eens kijken wat we er aan kunnen doen. En ook heeft ze (weer) een onstoken oor dus even zalfje halen.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 15:10

pff het is echt vies warm.. Niks voor mij..ben nog op stal. Moet nog terug fietsen...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 15:16

Geldt hier ook Frensie. Ik heb van die vierkante schabrakjes (van die dikke) voor 'gewoon' maar als ik langere ritten doe doe ik er de zadelvorm onder, met bontje dan ook nog omdat ze zo gevoelig is met alles }:0 Heb die zadelvormige laatst nieuwe gekocht, lekkere dunne, bij paardendrogist, anders kun je ze inderdaad haast nergens meer krijgen.

Vind het echt heerlijk weer zo, zon met zo'n zacht briesje erbij, :D
Maar zit nu alweer binnen, net hondjes uitgelaten. Moet eigenlijk natuurlijk gewoon nog werken, want dat kan best wel dus ga zo even e-mail checken en nog wat nakijkwerk :list:

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 16:19

Hier ook zadelvormig dekje..
Alleen dan meteen met inlages. Dus die van mij zijn, buiten niet in leuke kleuren, ook nog eens stervensduur _O-

Zo! 9,81 km heen met een gemiddelde snelheid van 21,8 km/h (en dat is dus incl die tig stoplichten, dus rijsnelheid ligt dan een stuk hoger :P )
Op stal lekker pony uit zijn deken gehesen en in de wei op het gras gelaten. Na een half uurtje mee naar voor genomen. Was even spannend.. Er staat een paardenvretend paard halverwege, heeft grootheidswaanzin. Maargoed, ik moet toch met m'n paard bij de poetsplaats komen, dus even flink gebruld tegen het ding.. >;) Gelukkig gaat ie binnenkort in een hoekje waar niemand erlangs hoeft..
Ponylief gepoetst en ge-leemd. Die pukkel, en hij heeft een snee op zijn been, kwam wat vocht uit, allemaal vliegen erop >;) Nu dus grote laag leem overheen :P pech vliegjes!

En nog terug gefietst, 9,81 km met gemiddeld 21,2 km/h :P

En nu ben ik moe >;)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 17:00

Ik baal, groom is gisteren van paard gevallen. Vanmiddag naar het ziekenhuis geweest. Flink gekneust, niets gebroken. Maar kan dus aankomend weekend niet mee. Vader maar weer lief aan kijken en anders afzeggen.

Alwyn heeft een wond bij zijn borst, die dus niet gemend, veale zijn les ging goed.

Ga even onder de douche, dan aan de studie

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 17:33

Tallechie: wat jammer van je groom.
Aks: is aan het trainen voor de OS
VHU: hier is het wel errug warm hoor. Op het heetst van de dag 32 graden (voelstemperatuur 30). Ietsjes minder mag best van mij :D
Frensie: heb ik hier ook met een teef gehad. Was met dagelijkse pilletjes goed op te lossen.
Prinsje: je hebt er heerlijk weer bij zo. Lekkere bosritten, ben wel jaloers :j

HIer weer een baaldag. Auto is nog lang niet klaar, dus maar weer allerlei afspraken afgezegd (hij is donderdag misschien klaar -:(- ), grasmaaier wil het ook maar niet doen, de poort (om ons erf op te kunnen komen) doet het af en toe niet meer. Dan moet ik de stop omzetten even wachten en weer aanzetten, dan doet hij het weer. De hoefsmid is nog steeds niet langs geweest. Er kan hier allang gemaaid worden voor de eerste snee, maar ze komen maar niet. Maar verder gaat het goed hoor :D

Zoonlief heeft weer heerlijk gesprongen, zelfs wel 30 cm hoog. Een keer lag hij er bijna naast, helemaal op hals van de pony, die gelukkig gelijk stil ging staan. <3

Nou, ik moet maar eens eten gaan klaarmaken...helemaal geen zin in met die hitte, maar goed.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 17:55

@ Tine ik heb inderdaad pilletjes meegekregen voor Bubbles, even paar dagen uitproberen. Kan ook vanzelf weer overgaan. Is vriendinnetje ook nog wezen rijden?
@ Tallechie vervelend voor je groom!
@ Aks dat je zo hard gaat fietsen met die warmte, pfff...

Hier ook zo koken, manlief komt pas laat thuis... blegh

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 18:00

Vriendinnetje is ook nog gekomen, maar om dat rijden te noemen.... pfff... erg vermoeiend, ze let niet op, kletst alleen maar. Hield zelfs aan het eind de teugels weer helemaal verkeerd vast :x 8)7 en ze rijdt toch al 2 jaar ofzo

Trouwens, in het lijstje van ellende hoort ook nog een loodgieter die maar op zich laat wachten. Ik heb een lekkende waterleiding in de stallen. Nu staan ze gelukkig niet op stal (voor de paar uur dat ze er staan als ik ga rijden ploeter ik nu met emmers) Is dezelfde man die de intercom (wachten we al maanden op) zou repareren. Blijkbaar gaat het heel goed met de economie en hebben ze meer dan voldoende klanten dat ze ons zo kunnen laten wachten.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 19:38

Frensie schreef:
@ Aks dat je zo hard gaat fietsen met die warmte, pfff...

:') was ik ook niet van plan
maar ik vind fietsen zooo saai.. Dus ik ga élke keer weer een wedstrijdje met mezelf houden.. Vreselijk := :o

Hopelijk helpen de pilletjes!

en Tine, volgens mij heb jij gewoon een giga baaldag :(:)

Ik ga de fiets op ( :') ) moet naar de sportschool :) (ben overigens al flink bruin aan het worden.. Moet drastisch korte broeken gaan aantrekken, dan worden m'n benen ook 'ns bruin :P )

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-12 21:26

goedeavond.

ik kwam nog een foto tegen van de show van zaterdag

Afbeelding

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 21:35

ubervet!!!!!

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-12 21:37

ja hij is leuk. hier zie je mij met me kont ver buiten boort hangen maar net niet het wiel raken. in de 2de show zat ik net iets te ver buiten boort en raakte ik met me kont de spaken van het wiel. voelde zeg maar niet heel fijn

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 21:59

lanouska gave foto !!!

Tine wat een gedoe allemaal. Snap dat je baalt nu !!! En hier is het helemaal niet zo warm denk maar zo'n 18 graden.

Tallechie balen van je groom ze is toch niet van vaele afgevallen??

Aks is super sportief bezig !!!

Frensie balen van bubles hopelijk is er nog wat aan te doen !!

PrinsjeH ben je op ponykamp nu ?? Veel plezier !!!!

Zo ik heb vanavond heerlijk gelest met Robijn. Hij was wat stijf maar is toch lekker los geworden en heeft flink moeten werken.
Nu ben ik bekaf dus ga ik slapen.

Weltrusten iedereen !!!!

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 22:08

lanouska: gave foto wauw
wat voor dekje..hier een gelpad op mijn zadel van mijn stalen ros....enige zadel waar ik momenteel dagelijks op zit ;) _O-
een hond met incontinentie-problemen
biancailona in toverland,wil je een mooie marathonwagen voor me toveren?
en iedereen bedankt voor de lieve sterkte berichtjes....was ff heel moeilijk,maar wel voor het paard de juiste beslissing

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 22:13

Tine wat een gedoe daar, schiet niet echt op als ze maar niet komen...

Lanouska leuke foto!

Hier in de springles meegereden! *\o/* Viel me reuze mee. Gwin wordt altijd zo heet als ze hout ziet, nu ook, we kwamen de bak in en konden meteen niet meer stappen. Dribbeldribbeldribbel...
Heb alleen vanuit draf gesprongen want ze moet eerst maar eens leren om wat rustiger te worden, maar ging best leuk! Een keertje gestopt, was mijn schuld, toen ik dichterbij de oxer kwam, vond ik hem opeens toch wel breed :n Maar opnieuw toegereden en gewoon gesprongen want het was maar een klein sprongetje en dat kan Gwin makkelijk :j

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 22:23

@lanouska; het ziet er inderdaad uit alsof er welleens achterwerken geschaafd worden aan die wielen := :P wel heel gaaf!

Frensie lekker gesprongen

@HT; hier ook gelzadel op m'n 2wieler :P

Zo ik ben uitgesport voor vandaag! :=

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 23:07

Jenkins: jij druk bezig met je afstudeerproject +:)+

Sl: wat hebben jullie een lekker weekend achter de rug, dat mag dan wel wat kosten!
Je vader heeft nu weer een beetje rust en jullie gaan nog super genieten, ben wel heel erg jaloers dat je dit allemaal mag meemaken ;)

Frensie:
Ik heb vanochtend vroeg al met Bubbles en haar dochter (inderdaad Moosje PrinsjeH) gewandeld in het bos. Ik heb vanochtend vroeg al met Bubbles en haar dochter (inderdaad Moosje PrinsjeH) gewandeld in het bos. Dacht dus dat dit kinderen waren! :o?
Dus frensie vandaag heerlijk met de honden gewandeld, en niet met de kinderen :')
Mooi shabrak aan het maken, gaat dat goed, zo kleuren?

Tine10: moet weer een beetje bijkomen, even bijgeslapen. Dan weer oefenen met zoontje, wordt nog een echte springruiter :j
Niet wanhopen, na regen komt zonneschijn! Dus de loodgieter komt vast nog wel :):)

Akshay: heeft nog veel te doen! Kan hard fietsen, ik ben al blij met 13 km pu gemiddeld

Biancailona: jij bent echt verslaafd, bokken in toverland, nou jij mag het omdat je zwanger bent! ;)

Prinsjeh: jij bent daar goed bezig. Doe ze maar de groeten daar! :evaw:

Vhu: rug doet nog steeds zeer, maar kan gelukkig wel mennen

Tallechie: dat is balen nu je groom is gevallen, sterkte voor haar :(:)

Lanouska, gaaf stukje met een spetterende foto +:)+

Ik heb vandaag Jewel en Enya in span gezet, alleen heb ik ze omgedraaid, dat was wel wennen voor ze, gingen er niet beter van lopen morgen maar weer terug zetten.
daarvoor had ik Pink lekker gereden, maar die krijg nu een paar dagen vrij, mijn wedstrijd aankomend weekend gaat niet door. |(

Vandaag brief binnen gekregen dat ik mijn stage goed heb afgerond, en dat ik nu officieel all round jury ben *\o/*