Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

We zouden werkoverleg hebben, maar dat gaat niet door. Helemaal niet erg

was eigenlijk redelijk goed te doen. Maar naar huis gegaan voordat ik rug niet meer onder controle kreeg. Wel 2 aspirines maar dat is voor wat ik heb gedaan echt heel netjes.

Heb die zadelvormige laatst nieuwe gekocht, lekkere dunne, bij paardendrogist, anders kun je ze inderdaad haast nergens meer krijgen.

)
Gelukkig gaat ie binnenkort in een hoekje waar niemand erlangs hoeft..
Nu dus grote laag leem overheen
pech vliegjes!
), grasmaaier wil het ook maar niet doen, de poort (om ons erf op te kunnen komen) doet het af en toe niet meer. Dan moet ik de stop omzetten even wachten en weer aanzetten, dan doet hij het weer. De hoefsmid is nog steeds niet langs geweest. Er kan hier allang gemaaid worden voor de eerste snee, maar ze komen maar niet. Maar verder gaat het goed hoor
en ze rijdt toch al 2 jaar ofzoFrensie schreef:@ Aks dat je zo hard gaat fietsen met die warmte, pfff...
was ik ook niet van plan

) moet naar de sportschool
(ben overigens al flink bruin aan het worden.. Moet drastisch korte broeken gaan aantrekken, dan worden m'n benen ook 'ns bruin
)
Viel me reuze mee. Gwin wordt altijd zo heet als ze hout ziet, nu ook, we kwamen de bak in en konden meteen niet meer stappen. Dribbeldribbeldribbel...
Maar opnieuw toegereden en gewoon gesprongen want het was maar een klein sprongetje en dat kan Gwin makkelijk
wel heel gaaf!