voor je zoontje, en sterkte met de hond. Blijft lastig die oudjes.Naaltje: heb even voor je gemeten, hier beugelriemen van 1.50 m, maar 10 cm korter zou ook passen hoor.
Sonjim:
. Je leest zo wel dat al het verdriet van andere mensen ook weer naar boven komt als zo "dichtbij" iemand een dier verliest.Janouk: GE -WEL - DIG!!! En super van jury dat je opnieuw mocht beginnen.
Lacuna: stuitje doet nog steeds vervelend. Veters strikken en dingen van de grond op rapen (waarom laat ik nu ineens zo vreselijk veel uit handen vallen
) lukken eigenlijk nog niet. Maar goed, we gaan gewoon maar vrolijk door. Veel plezier vanmiddagZit te wachten tot pony droog is (net les gehad, hij had het zwaar), kan hij straks buiten weer nat regenen.
Thabor even gelongeerd, was braaf.

), vandaag weer heeeeeel vroeg op (5.45 uur). Ben nu helemaal
moet denk ik maar weer vroeg naar bed en dan zie ik morgen wel of ik naar school ga, ben gewoon 'gaar'. Maar wil eigenlijk ook niet thuis blijven want heb morgen ook afspraken staan, anders moet dat weer verzet worden....ook zo'n gedoe.
di gaat vannacht direct de garage in, dan kan ik teminste doorslapen
en dan slapen
.
nou kan me heel goed voorstellen als jury dat je dat nooit vergeet. Ben ooit een keer zo van een Fries afgestapt. Die waren we aan het inrijden, hij steigert, echt zo dommig, precies op het moment dat ik mijn been eroverheen gooi (net dat moment dat je niet meer terug kunt), kom achter zadel terecht en glij zo naar beneden, beland achter het dier, dier kijkt sullig achterom van 'wat doe jij daar nou'