[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 11:13

Bianca: :(:) voor je zoontje, en sterkte met de hond. Blijft lastig die oudjes.
Naaltje: heb even voor je gemeten, hier beugelriemen van 1.50 m, maar 10 cm korter zou ook passen hoor.
Sonjim: :(:) . Je leest zo wel dat al het verdriet van andere mensen ook weer naar boven komt als zo "dichtbij" iemand een dier verliest.
Janouk: GE -WEL - DIG!!! En super van jury dat je opnieuw mocht beginnen.
Lacuna: stuitje doet nog steeds vervelend. Veters strikken en dingen van de grond op rapen (waarom laat ik nu ineens zo vreselijk veel uit handen vallen :? ) lukken eigenlijk nog niet. Maar goed, we gaan gewoon maar vrolijk door. Veel plezier vanmiddag

Zit te wachten tot pony droog is (net les gehad, hij had het zwaar), kan hij straks buiten weer nat regenen. :+ Thabor even gelongeerd, was braaf.

mirror666

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 11:13

he prinsjeh :(:)
pff :(:) :(:)

biancacoo ook een :(:) voor woef

Ik ga m'n boterhammen klaarmaken en tas inpakken.. Moet naar school voor uitleg over de afstudeeropdracht. Maar mag waarschijnlijk toch nog niet afstuderen.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 11:27

PrinsjeH schreef:
Ga mee met samenvattingen van Rhine en eerder al van Ollie en nog anderen Y;(

biancacoo heel veel sterkte met de hond, ga duimen voor jullie en beterschap voor je zoontje

verder benieuwd naar de kat van Ingrid, de oortjes van Daan bij Tallechie, het stuitje van Tine, de oppaskindjes en hun moeder bij SL en alle verwikkelingen van de topicgenoten hier

ik ben nu al ruim een half uur bezig met deze paar regels typen, de laptop heeft vreselijk kuren en kan een enter niet verwerken, doet daar per keer ruim vijf minuten over dat alles gewoon vaststaat, dus ik haak zo af. De kliniek belde net nog dat arme Har door de darmontsteking niet meer bestand is geweest tegen de salmonella bacteriën die hij bij zich droeg en de combinatie van zijn hormonen, de ontsteking en de salmonella infectie heeft hem binnen die paar dagen de das omgedaan. Zijn ijzertjes hebben ze bewaard en kan ik ophalen, die hangen we maar aan het tuinhuis hier... ;(

inlijsten,...met mooie foto erachter ..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 13:04

Even vanaf mijn werk :o
@PrinsjeH eens eea opgezocht over salmonella bij paarden maar ik wist echt niet dat dat zulke ernstige gevolgen kan hebben zeg, niet te geloven! Toen bij Rizanta autopsie is gedaan en ik ze een aantal keer moest terugbellen over uitslagen / meer vragen moest beantwoorden etc vond ik dat ook heel vervelend en naar. Zo ook met de verzekering.... en later nog discussies met DA over de rekening. Zo kwam er toch nog van alles elke keer weer langs waardoor (ik dan) je weer van slag raakt.

**gaat weer verder**

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 13:23

Voor iedereen even een heel dikke knuffel :(:)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 13:33

Even in etappes bijgelezen. Heb nu pauze maar moet zo weer naar het werk

IngridM jij vroeg als ik zo lang niet bij de paarden kwam en ze dan ook beweging kregen. Ik ben afgelopen week niet geweest en nee ze krijgen dan ook geen beweging. Heb geen verzorgers of iets dergelijks. Ze staan op volpension, krijgen hun eten en hun drinken, komen van 8 tot 18 buiten. Normaal gesproken ga ik 4 x in de week heen, maar werk 3 dagen, heb een zoontje van een half jaar die ziek is en nog studie, dan kan je het niet altijd voor het zeggen hebben en familie gaat dan voor. Ze overleven het wel als ze niet bewegen en wedstrijden rijd ik voor de lol en verwacht geen prestaties.

Lees vanavond hopelijk bij, moet nu weer vliegen

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:03

goedemorgen!

leuke foto's van Sun & lacuna :D

knappe vosje gezien.

PrinsjeH nogmaals een knuffel voor jou

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:07

Jee prinsjeh....dat salmonella zo veel schade kan doen bij paarden..
idd iets moois van een foto op canvas ofzo en dan die ijzers van Har erbij, supermooi !

Tallechie, je paarden krijgen dan eigenlijk toch wel beweging, in de zin van dat ze lekker buiten lopen, super toch ! dat ze even niet aan het werk gaan, dat is niet erg, kleine pauze kan geen kwaad, je pakt het wel weer op ! :j

Ingrid; van mijn hond speelt al een paar dagen, maar toen was het nieuws van Harley zo erg, dat ik het niet gemeld heb, we dachten dat ik Mickey vandaag in moest laten slapen, maar lijkt mee te vallen en hij lijkt nog een poosje langer bij ons te mogen blijven, hij heeft een heel heel ernstige hartruis, vocht in zijn longen, hoest, krijgt weinig zuurstof binnen, en door het hoesten moet hij overgeven...
Maar Mickey krijgt alsnog een kans...hij heeft het nu na 3 dagen medicijnen al minder benauwd, en hoest echt veel minder, en krijgt nu even speciaal voer licht verteerbaar, zodat het minder triggerd om over te geven, en medicatie om het vocht uit zijn longen te krijgen.
als hij het minder benauwd heeft, moet hij zich echt een stuk beter gaan voelen ,maar ja....zijn hart zal niet meer genezen, maar voor nu is er nog wel hoop, hij is wel vrolijk en blij, dus dat is een goed teken. :j hij wil nog zo graag, is nog druk en rent nog iedere keer met de puppen, en met uitlaten wil hij nog graag mee, dus zolang hij nog zooo graag wil, kan ik hem nog niet in laten slapen.
het is een beetje een dubbel gevoel.

Zoontje voelt zich al een stuk beter, we hebben een heel sodorstadje gebouwd van thomas de trein zojuist, hij is lekker aan het spelen ! _/-\o_

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:12

@Biancao: dat is fijn nieuws!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:17

das fijn biancoo,...kind blij=mama blij..jahtoch.. :)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:24

wat fijn dat je zoontje zich al beter voelt biancoo.

Ik ga me maar eens omkleden.
en dan ga ik een poging doen tot sporten, samen met schoonmoeders.
ik zal morgen wel krom lopen van de spierpijn hihi.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:28

Fijn biancoo!
Zie goede resultaten van de wedstrijd in Breda! Gaaf! gefeliciteerd allemaal!

Hier allemaal spannende dingen :D maar daar vertel ik later meer over als er meer bekend is :D
Moeten nog een paar dingen geregeld en bevestigd worden :D
Laatst bijgewerkt door Keet op 10-10-11 14:44, in het totaal 1 keer bewerkt

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:35

nie zo spannend maken evelli......
}>

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:39

Vertel Evelli, vertel :j

Biancocoo onze Tex, die dus 19 jaar is geworden, had (aan het eind) hetzelfde als jullie hond. Hij gaf het op een gegeven moment zelf echt aan, was zomaar opeens 'op'. Wilde niet meer met me mee naar buiten, toen heb ik hem (vrijwel, moest afspraak maken natuurlijk) direct laten inslapen. Zolang ze nog zo 'alive' zijn laat je ze inderdaad nog even rondhobbelen. Prima treinproject ;)

Naaltje, hier stijgbeugelriemen 1.60. zijn nog aardig lang hoor, had ook wel 1.50 gekund.

Het was hier weer rennen & vliegen, gisteren heeeeel vroeg naar bed gegaan (wel bijgelezen over ieders belevenissen, o.a. IngridM aan de sjouw met Brutus +:)+ prachtig plaatje van Nouvel met vosje *D ), vandaag weer heeeeeel vroeg op (5.45 uur). Ben nu helemaal %) moet denk ik maar weer vroeg naar bed en dan zie ik morgen wel of ik naar school ga, ben gewoon 'gaar'. Maar wil eigenlijk ook niet thuis blijven want heb morgen ook afspraken staan, anders moet dat weer verzet worden....ook zo'n gedoe.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:42

Neuh, komt volgende week ergens wel :D Komt goed :)

Jakkest, "gaar" voelen is zo belabberd :(:) vroeg naar bed gaan is een goede optie :) gaat hier ook gebeuren.
Kat was zo enorm aan het spoken vannacht :\ di gaat vannacht direct de garage in, dan kan ik teminste doorslapen :D
Oeeew lekker in bad, daarna Greys Anatomy kijken en Bones :+: en dan slapen :D goed plan!

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-11 14:42

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:43

Nu word ik ook wel nieuwsgierig Evelii

Bianca: fijn dat de hond het weer beter lijkt te doen en zoonlief knapt ook weer op.
VHU: beetje drukjes
IT: aan het sporten, oei.
Tallechie: je paarden worden goed verzorgd en komen lekker buiten. Geeft niets. Je hebt genoeg dingen aan je hoofd nu.

Nou, ik ga zo zoonlief maar ophalen en Rembrand uit de wei vissen voor de les van vanavond.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:44

Eveli mag niet iedereen nieuwsgierig maken :D.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:45

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:48

Gaaaf topic :)).

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:49

Dennis schreef:
Eveli mag niet iedereen nieuwsgierig maken :D.

Ik mag alles :D
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:49

Lees nu net van Janouks vrijheidsdressuur actie in de ring _O- nou kan me heel goed voorstellen als jury dat je dat nooit vergeet. Ben ooit een keer zo van een Fries afgestapt. Die waren we aan het inrijden, hij steigert, echt zo dommig, precies op het moment dat ik mijn been eroverheen gooi (net dat moment dat je niet meer terug kunt), kom achter zadel terecht en glij zo naar beneden, beland achter het dier, dier kijkt sullig achterom van 'wat doe jij daar nou' :=

Tallechie zou me er inderdaad ook echt niet druk om maken, zo gaan dingen als je zoveel met elkaar moet combineren. Ze komen er uit, krijgen natje en droogje, goed geregeld toch? Hier gaat gezin ook voor hoor, daarom 't spul ook op volpension. En neem maar van mij aan dat als je in de stress op / achter je paard/poown gaat zitten dat ook totaal geen zin heeft.

Was het bij jullie zulk slecht weer Tine, hier was het bijna hele dag droog, wel wind maar droog en best warm. Bente heeft vandaag overdag haar deken dus maar even niet op. Gedoetje altijd met die dekens zo in begin van het seizoen :roll:

Evelli & Dennis zitten jullie in een complot :+

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:52

Hier is het ook al de hele dag droog, wel bewolkt. Vanmorgen beetje regen gehad.

Idd, die actie van Janouk is echt geweldig! Kan de reactie van de jury goed begrijpen. Grappig dat hij het nog steeds verteld als grappige gebeurtenis. En toevallig waar je bij was.

Heb mijn pony ook in volpension staan. Komt gewoon buiten, wordt gevoerd, gemest, geknuffeld. Kan dan niet de stalhoudster inhuren om er wat mee te doen, maar eventueel wel een van haar verzorgsters vragen :)

Complot? Dennis en ik? Neuh niet echt hoor :D

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:54

Jij ook VHU :+

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:57

Dennis schreef:
Jij ook VHU :+

Ja dat is waar...... Hmmmn wat doe ik met al die mensen die het weten
.... ~~}> ~~}> ~~}> ~~}> ~~}> ~~}> ~~}> :D