[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 12:42

Zo een Men-trec lijkt me ook leuk om te doen. Maar voor mij echt te ver weg helaas. Hoop dat het ooit wat dichterbij komt.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 13:32

Hahaha, dat lijkt me idd wel erg geinig _O-

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 18:16

Net wezen verkennen in Bronneger. Dit gaat een heel zware marathon worden. Dressuurringen lijken nog redelijk, alhoewel aan het eind van de dag waarschijnlijk ook blubber. De vaardigheid is heuvel op en heuvel af. En de marathonhindernissen.... in plaats van 1 waterbak hebben we er 5. En dan hebben we het nog niet over het traject ertussen in. Wij gaan zondag heeeeeeeeeeeeeeeel vies worden.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 18:17

Geweldig voorbeeld Gem :))

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 18:21

@tine ik ben niet jaloers als ik al dat water hoor. Dan ben ik iets minder uunhappy dat wij een gedwongen wedstrijdstop hebben vanwege het schudden van janouk.

@baudyh mooi!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 18:48

Even wat fotos, dit is dus NIET de waterbak. En als je dan bedenkt dat ik ergens aan het eind van de dag start.....

Afbeelding

Afbeelding

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 19:01

Jemig aan het eind van de dag is het zwart en kan het veld opnieuw ingezaaid worden.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 19:36

Laten we hopen dat het nog heel erg opdroogt. Dat veld blijft inderdaad niets van over.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 19:59

Jemig.... is het klei of zandgrond?

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 20:28

WOW Tine !!!!!!! Stuur maar een beetje deze kant op hier is bijna niets!!!

Jeetje wat een water jullie zullen er idd lekker uitzien zondag.

Gisteren nog gewoon kunnen rijden bui was over en 1 die boven belgie hing verdween gewoon.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 21:31

wat een waterbakken....word natuurlijk wel een mooie foto na afloop! *-:) succes :)F

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 22:03

Ja waterballet in bronneger. Jammer dat ik niet kan kijken.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 07:21

Goedemorgen,
Wedstrijdgangers veel succes !!
Hopelijk kun je door het water komen tine, het is altijd wel een mooie wedstrijd.

Hondjes hebben heerlijk pootjes gestrekt.
Zonnetje schijnt, have fun vandaag.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 07:28

Succes met zwemmen en modder maken vandaag *\o/*

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 08:52

Bah, vies modderbad in wording hierboven. Ik vraag me altijd af wat de terreineigenaar nu denkt :\ . Spetterze, Tine.

Gisterenavond vroeg klaar met alles, dus uitgebreid de tijd voor een lange film. Op aandringen van oudste zoon de Lord of the Rings gepakt, had ik nog niet eerder gezien. Was er al gauw achter dat ik helemáál niet van dat soort "stukje lopen - vechten met uit het niets opduikende volkjes - stukje lopen - weer vechten - enz - enz - enz" - films hou. En wat duurt 178 minuten film dan lang -O- .
Vandaag niet varen, dus hoopten we lekker lang te kunnen slapen. Helaas, schip lag vannacht opeens tegen een ijzeren paal aan te raggen, en het op steenworp liggende nonnenklooster liet vanmorgen heel vroeg de klokken luiden 8)7. Lekker dan.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 09:27

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Pony is 100% goedgekeurd. Dierenarts vond het een heel fijne pony, goed karakter, goed opgevoed en een super sportpony.

Zoooooooooooooooooooooo blij

Nu nog zorgen dat hij hier komt. Ik hoop dat dat maandag gaat lukken.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 09:52

Gem....die films daar moet je van houden idd....ik vind het al snel vervelen..haha..
balen van je nachtrust...

Tine, gefeliciteerd !!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 10:55

Mooi, Goed gekeurd, Tine. Benieuwd hoe de pony het in je kudde gaat doen.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 11:02

Gefeliciteerd Tine met de pownie.
En suc6 vandaag.

Lekker weer hier, na een bbrr nacht.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 16:47

Pony gaan we maandagochtend ophalen. Spannend allemaal. Dan nog passend zadel zien te vinden en allerlei andere spullen.

Ben gesloopt van 1e dag marathon Bronneger. Bodem heeft zich in dressuur en vaardigheid goed gehouden, ik had veel slechter verwacht. Nog een keer de hindernissen verkend met marathoninstructeur, op 1 lijn na hadden we alles goed verkend. Nu rustig aan doen en morgen proberen weer veel te leren.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 18:52

@tine: gefeliciteerd *\o/* *\o/* .

Succes, morgen.

Hier is vannacht dochters konijn gestorven, kwam destijds van marktplaats en wij hebben hem ook een goede 9 jaar gehad.
Dochter is erg verdrietig, was ook echt een hele brave, we hadde haar wel al voorbereid, want je merkte dat hij echt oud aan het worden was. Vanmiddag samen met dochter naar de verenigingsmenles geweest. Beide pony's gingen erg fijn.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 19:17

Ach altijd zo triest voor de kinderen ;( vind het zelf ook altijd heel triest hoor, zo'n lief huisdier maar als kind er zo verdrietig om is ga ik zelf ook |( :(:)

Van die films hou ik ook totaal niet Gem, maar ja je moet soms wat he met die kids :+ ik kijk er nooit naar.

Hier laatste nachtje Boszicht, morgenmiddag vertrekken we. Morgenochtend wil ik nog even rustige rit maken. Het was vanacht zeker :brr: kacheltje was uit en wat was het koud vanochtend met opstaan. Maar gelukkig kwam snel heel veel {:} vanmiddag even Nijmegen in geweest met dochter van vriendin van me en zoonlief, zo grappig die twee (beiden 12). Ze mochten zelf weten waar we heen gingen dus vooral erg lang in de Primark rondgehangen :P waar ik overigens nog twee mooie t-shirts heb gescoord in baby-blauw voor de endurance wedstrijden :)

Nu trekt het alweer aardig koud op. Heb vuurkorf aan, vogeltjes fluiten, pony staat tevreden in haar stalletje, kids zijn aan het monopoly spelen. Life's good :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 19:23

Ava: o, wat sneu. Ik heb er niet veel verstand van, maar volgens mij is hij wel heel erg oud geworden voor een konijn. Dat maakt het verdriet natuurlijk niks minder :(:) En lekker gemend.
VHU: Geniet nog even van je lekkere vakantie!

Deze foto is gemaakt bij de bixiedag. Het is echt al jaaaaaren geleden dat we met zijn drietjes op de foto zijn gezet.
Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 19:36

Ava...ach wat sneu....altijd zo moeilijk voor de kinderen....sterkte voor je dochter.
Fijn dat de pony's goed gingen bij de vereniging.

Vhu, super t-shirts gescoord ! fijn dagje uit
En morgen nog een buiten rit. Geniet er van !

Mooie foto tine.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 20:19

Heerlijke foto Tine, zelfs Amerigo heeft de oortjes naar voren 't duveltje.
Wat fijn dat de pony goedgekeurd is trouwens :)F

Hero stond vandaag na ruim 2 weken weer eens voor de wagen (bij mijn instructeur uiteraard, ik zit hier), had immers tandarts gehad, moest helen en daarna was ik dus weg. Maar hij was super braaf. Vond dat wel weer erg knap van hem.