[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 10:44

zonnetje laat het hier weer afweten.Heb der gisteren teveel opgehemeld nu komt ze niet meer.

@Gem mooie lijnen hoor achter jouw Mr G. Contender en chin chin.Hoe groot is mr G? Hij lijkt flink aan de maat op de foto.

Ik moet mijn vakantie wel goed plannen van te voren anders is er straks geen tijd meer voor.Het is toch altijd lastig om te plannen met een volle agenda.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 11:03

Hier ook geen zon.. :)
Wel lekker weer verder.

Zie onderschrift. Iemand interesse? :))

Verder vandaag veel te doen. Plan van aanpak afmaken. Zit wel al in m'n hoofd, maar krijg 't niet op papier... Zucht..
Vanvond nog even op en neer naar Dids, even checken hoe die erbij staat na de enting. Hij zal nog wel staan, anders had ik wel wat gehoord :))

ezelvrouwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 11:07

-O- @Gem, wowie, proficiat met Mr.G. mooi dier hoor.
@ Tine hoopt op buitenrit
@Biancoo, prachtige Airbrush wowie

En nog veel meer meer hihi. Hier op werk. Gisteren tot laat op stal, na mijn paard nu ook buur-paard koliek, eigenaar op vakantie, verzorger was er niet....zucht, dus met vriend van eigenaar en stalbaas besloten vee-arts toch te bellen............... gelukkig geen sonde, alleen spierverslapper en pijnstiller.
Vanochtend telefoon dat paardje fit buitenloopt.............. (paddock, niet op gras) vermoedelijk door verzorger té veel kuil gehad. Maar is goed aan opknappen.

verder verhalen van paardjes zonder jas, die drie van mij lopen zonder jas, die hebben een bontjas. Denk af toe dat ik een paar mamoets heb lopen.
En vakantieperikelen, wij hebben ook geboekt, Zwitserland, favoriet, dus ook dit jaar weer.

Allemaal fijne dag, mocht je gaan rijden, denk aan mij, ik zit braaf op kantoor

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 11:27

Wij zijn vanochtend al even een uurtje buiten geweest. Daan wilde buiten spelen, vindt hem nog te klein om alleen te laten, dus laptop in de tuin, winterjas aan en daar zo mijn dingen gedaan.

Aks succes, dat heb ik ook vaak. Meestal begin ik dan maar gewoon. Moet ook nog 3 opdrachten maken, maar weet even niet waar ik de tijd vandaan moet halen.

Nu wachten tot Daan moe genoeg is, dan even wat huishoudelijke taken en verder met het regelen van dingen

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 11:27

gaaf powniepaardje Gem :))

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 11:40

Trouwens, fout lag niet bij de knhs maar bij de organisatie. die heeft me ingedeeld in de paardenrubriek.
Zij moeten nu een mail sturen naar de knhs en ik ook.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 11:47

Hadden ze vorige keer ook al niet zo'n fout gemaakt? Ik kan me zoiets herinneren.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 11:54

Hier druk, druk, druk en niets bijzonders te melden, maar wil Gem wel even feliciteren met haar nieuwe aanwinst, natuurlijk!
Wateren knapperd, ik vind Gerard als nam juist leuk, hahaha, Gerrit was nog net iets droger geweest, tjalk, mr is leuk, ik zou er mr Joling van maken, hahaha. Ik kom snel kijken, Gem!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 11:58

ja dat was wel van een andere organisatie

grrr... sla net met mijn hand tegen bureau aan..... ben bang dat ik mijn middenhandsbeentje gebroken heb
even oppas regelen

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 13:42

Hoop dat t meevalt tallechie!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 13:46

Auw tallechie en balen van organisatie en knhs.
Gem gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
biancoo bezig met airbrush echt mooi!
VHU op zoek naar verdwenen documenten.
Tine druk met trainen.
Paarden in bun blootje in het zonnetje.
Ezelvrouwtje akelig als ze koliek hebben.

Wou ook dekens wisselen maar het schijnt weer te gaan vriezen over een paar dagen dus laat het
nog maar even zo -O-

Hier af en toe zon wel lekker weer maar ja moet werken tot 5 dus heb er weinig aan.

Wel hoefsmid gebeld die ze moeten er weer aan geloven. Vanovond nog even 1 longeren denk dat het
robijn word en dan morgen hopelijk met ferro en robin rijden.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 13:50

*kijkt weerbericht na mededeling maisie*

damn! :o Zondag voorspellen ze sneeeeeeeeeuw? :\
Wat the.....
Dan ga ik lekker niet mee met pa en ma naar 't strand met de honden :')

@tallechie; oeh? hoe krijg je dat dan weer voor elkaar :=

Ik baal, krijg m'n plan niet netjes.. :=
Maar moet vandaag.. Moet moet moet moet.. aarh! :')

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 13:52

ik fiets even snel tussen door

vandaag in ziekenhuis geweest. bij de tandarts-gnatoloog geweest.. mag terug komen voor ct scan. kaak schijnt scheef te zijn..

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 13:53

ik ga mee met maisie's samenvatting,heb braaf meegelezen.
gisteren weer naar les geweest,viel me niet tegen :o
was aan het spitten op markplaats en kwam mijn eigen wagen te koop tegen(word verkocht via cavelier equestrian baal evan dat ik geen foto's kan plaatsen hier }:) ) vind hem nog steeds leuk,maar ik ga echt geen ,marathons rijden. :n

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 14:59

Maisie wat laat je me schrikken met het bericht dat het gaat sneeuwen en vriezen!!! Meteen allerlei weersites bekeken en ze verwachten het allemaal, bah!
Tallechie hoe gaat het met je hand?
Aks sterkte met je plan maken!
HT eigen wagen tegengekomen op marktplaats! Maar geen marathon aspiraties.

Ik heb vandaag echt heerlijk gereden op Bieb. Doe de rest van de dag rustig aan want ik ben moe. Heb vanalles liggen om te doen maar komt wel weer. Straks nog even naar stal, voeren en water geven en dan nog even werken en verder niks. Lekker de boel de boel laten :D

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 16:13

fijn lekker gereden frensie!

Nou, het is hier een grote heksenketel in de bibliotheek. Kinderen vliegen alle kanten op. Er zit een buitenlandse man continu in een buitenlandse taal te kakelen/kukelen/tokken hoe je 't ook wil noemen, lijkt nergens op in elk geval...
Ik word gek..

Dus ik ga naar huis. En even gauw naar stal fietsen om te checken hoe 't met Dids is, en eventjes lekker poetsen :)

Kan ik vanavond nog verder :)
:evaw:

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 17:30

't is woensdagmiddag Aks, is kinderdag op bieb....
@Lanouska dus toch. Heb dus precies hetzelfde gehad. Ongelovelijk dat je zo lang moet wachten op zo'n ct scan (mijn tandarts heeft gelukkig zelf zo'n apparaat)/ dat ze daaraan denken. Dikke knuffel want dit is zo pijnlijk. Ik ben in een flink aantal keren bij tandarts op bezoek 'rechtgezet'.... maar dat was nog pijnlijke kwestie want toen het rechtstond kreeg ik weer last van krampen in mijn kaken/nek/achterhoofdgebied omdat het zo lang scheef had gestaan.
@Frensie heerlijk gereden, mooi zo!
En sneeuw???? -O-

Vanmiddag zo'n ouderwetse pony middag gehad. Lekker poetsen, kletsen en heerlijke buitenrit gemaakt, zo'n 12 km in 1.5 uur. De paden bij ons zijn best wel mul van de droogte maar ze bleef lekker sjouwen. Echt super ontspannen gereden :D

Afbeelding

Afbeelding

Misschien dat je kunt zien op de foto's dat het best wel glooiend is, komt doordat dit loopt om een enorme berg, met daaronder dus afval :+ maar daar hebben ze recreatiegebied van gemaakt met o.a. golf- en rodelbaan en ook rol-ski parcours enzo.... oftewel als je daar een kijkerig paard hebt heb je het erg druk met jezelf :+ Ollie kijkt nergens van op of om, vindt het gewoon gezellig, echt genieten.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 17:35

Klinkt als een fijn ritje VHU!

Lanouska, oei kaak scheef!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 17:57

Lanouska: wat fijn dat ze eindelijk wat hebben gevonden. Nu hopen dat het op te lossen is en je daarna klachtenvrij bent
VHU: lekker gereden met/op topknolletje
Aks: wordt gek in de bieb
Frensie: ook lekker gereden
Tallechie: hoe is het met je hand?

SNEEUW: ik wil ECHT NIET MEER. Denk dat Bianca de honden maar weer uit hun zomerstop moet gaan halen, want winter is nog niet voorbij.

Vanmorgen alle paarden echt fijn aan het werk gehad, helemaal blij. Vanmiddag heeft zoonlief wel gereden, maar niet in het bos helaas. Maar goed, hij heeft weer wat gedaan.

Ga zo eten koken en hopelijk vroeg naar bed, ben erg moe.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 18:03

Hand lijkt mee te vallen. Koel regelmatig en zus heeft even een tape aangebracht. Flink gekneust.
Heb wel gewoon les gereden, dus gaat redelijk goed.

lessen gingen goed. Mijn zus heeft gefilmd. Zodra ik die heb zal ik ze plaatsen. Ook nog l proef geoefend, instructeur had 2 opmerkingen, dus goede hoop voor zaterdag. Was de eerste keer weer in de buitenbak dus vond dat ze het braaf deden. Mijn zus heeft met beiden even uit gestapt.

mijn ouders hebben daan mee genomen en die komt vrijdag ochtend weer terug .Heb geen auto dus kan hem morgenavond niet ophalen. Dus dan maar zo

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 18:05

Mooie foto's van een middag genieten Vhu,.....wat een kostbaarheid zo'n superfijn paard..doet me zo enorm aan mijn Melody denken.... <3
Tine..idd er komt weer kou aan..ik kan altijd nog een rondje doen als het kouder word, maar momenteel doe ik niets met ze...ik had de km-ers al afgebouwd, en moet zeggen ze zijn ook echt braaf en rustig momenteel..ze vinden het wel best. :O
Lanouska kaak scheef...hoe komt dat, altijd al gehad ? of na een val oid ??
Aks..herrie in de bieb...balen..
Ht, haha..je marathonwagen op mp..je had hem dus verkocht ? is hij snel weer te koop..
Frensie super met bieb gereden, en verder lekker rustig dagje !
Tallechie..hoe is je hand nu ? doe maar rustig aan met je hand..
Je ouders daan mee tot vrijdag...wauw..ik vind het al knap van mezelf als ik 1 nachtje zonder stress kan zonder zoon in huis...ik weet het, ik ben echt erg.. :')
Avaluna..komt even langs, alles goed met je paardjes, ben je al weer aan het mennen ?
Bicci, hoe is het met je paardje Breezie en alle andere diertjes, en hoe is het met jou ?? kun je de drukte allemaal aan ?

zoontje had vriendje te spelen.. :roll: was een waardeloze kid-combinatie.. >;) en echt niet voor herhaling vatbaar.. 8)7
kortom...voor kids niet leuk..en voor mij frustrerend |o ..heeeeel jammer voor beide jongens. ^)

nou..we gaan soep eten..met boterhammetje..enne....verder niets geen nieuws...... :wave:

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 18:10

Biancaoo ik vind het heerlijk, omdat hij 's nachts nog niet altijd doorslaapt.. en ik weet gewoon dat hij het ontzettend leuk vind bij mijn ouders. Ik heb er geen moeite mee. Maar ben ook blij als hij weer thuis is. Hij gaat ook alleen bij mijn ouders slapen, ergens anders durf ik niet.

Vhu gave foto's. Brave pown
Ik wil ook geen sneeuw... wat een verschillen ook elke keer. Heb de pony's nu even zonder deken staan, vanavond maar even weer heen om ze om te doen.
Lanouska.. hoe kan dat zo? Gelukkig zijn ze er nu achter waar de problemen weg komen.
Ht klinkt als een leuke wagen, maar ben mijn eigen nog niet kwijt
Frensie super van Bieb
Aks die gestoord wordt door herrie, veel plezier bij dids

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 19:27

@vhu; mooie fotos fijn ritje! :)

En dat het woensdagmiddag was had ik door. Maar ik hoefde 't nooit te presteren om zo'n herrie te maken in de bieb hoor :oo :=

Na, toen ik thuis was lekker in de auto geklommen, hond mee. En rondje gewandeld met Dids en hond :)

Weten jullie hoe ''erg'' het is als je paard dag na de enting nat staat van 't zweet? Ben opgevoed met ''eerste dag/2 dagen na enten niet in het zweet'' maarja.. Hij stond met zijn bontjas aan midden in de zon, die had het gruwelijk warm natuurlijk..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:27

Denk dat ze met in het zweet bedoelen zweet door inspanning/werken.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 22:11

tine10 schreef:
Denk dat ze met in het zweet bedoelen zweet door inspanning/werken.

:j was ook mijn idee

Tot ik bedacht ''zweet is zweet'' :=

Naja, behalve dat hij zichzelf zielig vond was ie wel alert. Draafde zuiver en vlot. Wel een beetje zwelling, en een boze knauw toen ik erop drukte :Y)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding