[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Akshay

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 19:18

@VHU; volgende week donderdag. Wat is dat, 1 of 2 juni ofzo :) Ben heel benieuwd :j

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 19:44

jenking:balen,maar volgens mij gaan ze je gewoon enorm missen daar :j
hier ff een snel berichtje voordat ik de enorme steen over me heen trek ,ik heb net mijn kwpner laten inslapen, was the perfect day vandaag( hoewel die dag er nooit is) ging mooi en vredig en de dierenarts wist niet wat hij zag zoveel tumoren(2de keer dat hij een paard met kanker moet laten inslapen zo zeldzaam dit)
nu ff een "leeg"gevoel..... :evaw:

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 19:46

HT: met zoveel tumoren is het maar beter zo :(:) , en idd een prachtige dag...... heel veel sterkte!

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-12 19:48

@ ht :(:) :(:) :(:) ik weet precies hoe je je nu voelt

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 20:01

Ach HT wat erg.... |( beter zo voor je paardje :(:)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 20:01

HT: een prachtige dag voor een moeilijk, maar heel dapper besluit. Heel veel sterkte!

Tallechie: wat super van jou en Veale!!!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 20:02

happytime schreef:
jenking:balen,maar volgens mij gaan ze je gewoon enorm missen daar :j
hier ff een snel berichtje voordat ik de enorme steen over me heen trek ,ik heb net mijn kwpner laten inslapen, was the perfect day vandaag( hoewel die dag er nooit is) ging mooi en vredig en de dierenarts wist niet wat hij zag zoveel tumoren(2de keer dat hij een paard met kanker moet laten inslapen zo zeldzaam dit)
nu ff een "leeg"gevoel..... :evaw:

heel erg enorm veel sterkte :(:) :(:) :(:)
wat vreselijk te moeten doen -O-

1 ding is zeker, je hebt er kennelijk heel goed aan gedaan... :(:)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 20:11

Een dikke knuffel voor jou HT :(:)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 20:40

Manlief gelukkig niet naar Singapore :D
Kijk als het moet, moet het, maar als het niet hoeft, dan hoeft het van mij ook niet :)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 20:42

Hond zich gespietst op tak := En zit dus een gat in.

Ik had ma zaterdag al aangeraden om honingzalf te gaan kopen. dus die is thuis gekomen met humane honingzalf.
Net bij de dierenarts geweest, wat krijgt ze mee? Vetramil :+ Dierenhoningzalf :P

Gelukkig VHU :)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 20:45

@HT: heel, heel veel sterkte met dit grote verlies :(:) :(:) :(:)

@VHU: fijn!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 20:57

HT heel veel sterkte!!

VHU gelukkig manlief niet naar Singapore!
Lanouska wat een leuk paardje!
BI veel plezier in Limburg!
Aks hond zichzelf gespiest... vaag beest
Tine nog gelukt met de rozenbogen?

Hier dienst en het is DRUK! Was om 5 uur op de post om de boel over te nemen en pas om half 8 thuis. Moest daarna nog koken en ondertussen nog wat dingetjes geregeld. Nu is alles geregeld wat geregeld moest worden en lijkt het weer even rustig te zijn...
We hebben snijbonen gegeten, heeeeeeeerlijk :9
Manlief kan echt absoluut niet koken, dat is met zulke diensten wel even lastig. En ik had geen zin om hem eten te laten halen, groei helemaal dicht!

Nou, even lekker tv kijken en hopen dat het nu weer wat rustiger blijft. Ga vannacht wel weer meerdere keren gebeld worden :O

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 21:53

Heel veel sterkte voor HT :(:)

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 22:32

Ht ontzettend veel sterkte!

NouvelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 22:35

HT heel veel sterkte... :(:)

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 00:05

Ipsilonka: zaanse ruiters kan ik me ook nog wel herinneren, volgens mij hoorde Siem Kat daarbij?

Nouvel: fifi ziet er inderdaad weer heel goed uit, die buigfoto is ook erg leuk :D

Prinsjeh: lekker vakantie *\o/*

Frensie: lekker gewandeld met kindjes en hond. Gwin lekker in de wei, ja door komt een paardje wel van bij <3

Akshay: fijn dat vriendje lekker heeft geslapen ondanks vervelend ervaring. Zelf lekker veel spierpijn, arme jij! :(:)

Maisie: gefeliciteerd, goed gereden! Gave foto’s, heb jullie nog zien rijden, maar niet in de hindernissen +:)+

Tallechie: lekker geoefend met de oefenmarathon en nieuwe groom, foutje is zo gemaakt, weet er alles van

Dennis: ook goed gereden, volgende keer gewoon starten voor de punten

Tine10: neem nooit paspoort mee op de wagen, wordt zo nat in de waterbak! ;(
Alleen tabel voor wegtraject eventueel tekeningen van de hindernissen en tekening/weg bewijzering trajecten, kladpapier om eventueel iets te noteren
Bv wachttijden, of andere problemen onderweg. Dan nog extra pennen, stopwatches minimaal 3, mes, hoevenkrabber, strotouwtjes, halster en touw, dat was het geloof ik wel %)

Vhu: heerlijk toertochtje gemaakt, is toch ook fijn met mooi weer, langs de lammetjes, dat is echt genieten :D

Bicci: ook goed bezig al 30 starts binnen, ga zo door!

Frensie: nog steeds kiespijn :(:)

Gem: goeie lesmees! +:)+

Lanouska: leuke shows gereden, gezellig zo met zijn allen en dan ter afsluiting een maaltijd met zijn allen en daarna lekker wezen feesten
Gaaf uitzicht vanaf je koets +:)+

Dennis: rijdt super met je shetten, +:)+ ik geef ook les aan een aantal shetten, die zijn volgens mij wel z dressuur en zz vaardigheid, ze zijn er wel, maar inderdaad niet veel, is knap als je zo ver komt, je moet toch extra investeren om zo’n zz proef goed uit te voeren

Tine10: lekker gelest, en met bijrijder nog lekker gereden. Lijkt mij ook niet leuk als je man steeds weg is. Maar des te leuker is het toch als hij weer thuis komt! <3
Je bent wel goed bezig in de tuin, wordt wel genieten ervan als je klaar bent.

Jenkins: behoorlijk vervelend dat ze je aanrekenen dat je je paard ergens anders wil zetten, kinderachtig vind ik dat altijd van staleigenaren sterkte ermee 8)7

Tallechie: leuk die filmpjes, ging ook braaf door de waterbak +:)+

Biancailona: lekker vakantie houden in het zuiden *\o/*

Happytime: sterkte hoor blijft toch moeilijk afscheid nemen :(:)

Vhu: gelukkig blijft je mannetje in de buurt <3

Ik had de uitslagen binnen van oosterland, was wel balen, had ik niet verkeerd gereden, was ik 3e geweest. Ik had wel de allersnelste tijd in de vaardigheid van alle combinaties, dus toch wel trots om mijn Pink! :+
Zondag lekker aan het jureren geweest, zag heel leuke combinaties voorbij komen, was genieten als jury
Vandaag de hele dag les gegeven, blondie nog kreupel, heeft haar knie verdraait. Nu tweespan gereden met Jewel en Enya, zijn zussen, maar hadden nog nooit samen gelopen, maar het ging super!

nou wordt tijd voor mijn schoonheidsslaapje! :wave:

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 00:24

Mooie samenvatting Kiss _/-\o_

Hier is schoonheidsslaap ook dringend nodig, maar ben alweer nog steeds wakker. Ondanks slaappil. Grrrrrr. Vrees dat Thabor morgen vrij gaat krijgen, zodat ik nog even kan rusten. Heb nog steeds mijn auto niet terug. Zou vandaag klaar zijn, nu misschien morgen. Ondertussen zit ik nog steeds met dat vreselijke ding dat ze leenauto durven noemen. Ik ga dus echt nooit meer terug naar deze garage!

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 01:22

Erg veel sterke HT! Kruip maar even lekker onder die steen, heb je vast nodig!

Kiss je bent druk bezig geweest met jureren en mennen :)

Ik heb morgen ochtend om 09:00 auto rij les en smiddags om 16:30 een erg belangrijke presentatie.
Aan de hand van deze presentatie krijg ik te horen of ik qua tijd en hoeveelheid mijn afstudeerproject wel of niet ga halen.
11 Juni moet het ingeleverd worden en sprak vanmiddag mijn afstudeerbegeleider en die zei dat hij denkt dat ik het wel ga redden aan de hand van iets wat ik 2 weken terug heb ingeleverd. Maar goed nu die andere vent morgen nog overtuigen.

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 02:44

@ Jenkins: wat vervelend zeg dat ze je weg willen als je Sil verhuist. Beetje zwak langs hun kant, dat maakt de stalhoudster niet populairder als je het mij vraagt.

Veel succes met je autorijles en je presentatie!! Je moet gewoon je best doen, dan haal je het wel!
@ Tine: wauw, 30 graden?!? Zalig!

@ Happytime: veel sterkte met het verlies van je paard! :(:) Zo te horen was het toch beter voor het paard, nu is het gedaan met de pijn. Hopelijk ben je er weer snel bovenop, een paard afgeven is altijd verschrikkelijk, ook al is het de beste oplossing!

@ VHU: manlief hoeft toch niet naar Singapore, leuk voor jou! Wat is Wiske trouwens een knapperd geworden! <3
Voor de rest ga ik mee met de super samenvatting van Kiss!

Hier heb ik een super weekend achter de rug. Vriendlief en ik besloten om afgelopen weekend ons 5-jarig samenzijn te vieren. Eigenlijk is het 31 mei, maar we besloten om het dit weekend te vieren omdat we een 3-daagse gingen doen. We besloten om niet naar het geld te kijken en gewoon te genieten! Nou, ik denk dat we zo’n 1000 dollar hebben uitgegeven op 3 dagen tijd… :D Maar goed, we hebben het beste weekend gehad tot nu toe! We hebben een rit gemaakt met de quad, we zijn gaan kajakken, we hebben een lange wandeling gedaan in het Abel Tasman Park (heel bekend natuurgebied, genoemd naar een Nederlander die Nieuw-Zeeland ontdekt heeft),… Het was geweldig!

Aan het thuisfront lijkt het ook rustig te gaan, de begrafenissen zijn geweest, dat was wel ontzettend zwaar, vooral voor mijn vader uiteraard. Voor de rest is er (voor zover ik weet) niet veel meer gebeurd. De beestjes schijnen ook nog in leven te zijn, dus dat is ook positief :D
Tjee, over 26 dagen is het alweer voorbij en vertrekken we weer naar huis! Eerst uiteraard nog vele plannen, maar het komt steeds korter bij! We hebben nog een 3-daagse gepland in het eerste weekend van juni, en dan is er op 16 juni nog de wedstrijd van de All Blacks (nationale rugbyteam), we hebben de fel begeerde tickets kunnen vastkrijgen! Na 5 minuten waren alle tickets uitverkocht :D Niet dat ik zo voor rugby ben, maar ik wil graag wel eens een wedstrijd zien van de bekende All Blacks. Het is immers de eerste en laatste kans om die tickets vast te krijgen. Daarbij is het de perfecte afsluiter, want de wedstrijd van de All Blacks is op onze allerlaatste avond in Nieuw-Zeeland, dus we gaan ons amuseren tot de laatste dag! *\o/*

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 07:20

Goedemorgen!!

@ Kiss
Citaat:
Frensie: lekker gewandeld met kindjes en hond

Euh... Frensie heeft geen kindjes? :? Alleen hondjes en hondlogeetje :D
Vervelend dat Blondie nog kreupel is!

Tine nog kunnen slapen? Ik ga vanmiddag ook maar even rusten, was weer een gebroken nacht.

Hondenlogeetje doet het super goed hier in huis. Erg leuk om te zien hoe snel ze zich aanpassen.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 07:20

OW ik vergeet SL!!!
Wat een super weekend! En nog leuke dingen voor de boeg! De tijd zal vliegen daar en dan zal je het ook wel jammer vinden dat je weer moet gaan.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 07:28

Goedemorgen

SL: klinkt als een heerlijk weekend.
Frensie: een slechte nacht :(:)
Jenkins: succes vandaag met les en presentatie

Heb een heel slechte nacht achter de rug. Heb nu zelfs mijn les van zometeen met Rembrand maar afgezegd. Daar baal ik enorm van, maar ik trek het gewoon niet om nu ook nog met de paarden aan de slag te gaan. Die krijgen een vrije dag en ik ga weer naar bed als zoon naar school is. Zo jammer van mijn training, maar ja, is nu toch niet zo zinvol om te trainen, dan lukt het wsl toch niet goed, omdat ik aandacht er niet bij kan houden.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 07:33

goedemorgen vanuit het zuiden :wave:

@gemma, ik zit in plaatsje Heel vlakbij Roermond
@happytime, sterkte meis, heel veel hugs :(:) :) :)
@vhu, ook fijn als manlief niet gaat.
@kiss, goede samenvatting, volgende keer beter, wel balen dat als je niet verkeerd gereden was
@jenkins, succes vandaag met de presentatie
@sander, leuk weekend gehad. Begrafenissen nooit leuk, went ook nooit.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 09:22

grrr... Ik ben zo duf als een konijn zeg... Nou in elk geval bijna een hoofdstuk voor een project af. Als ik dat af heb ga ik richting stal fietsen en daar even lekker in de wei hangen en een rondje in het bos stappen met m'n mormeltje. Dan op tijd weer thuis voor de volgende taken. En vanavond lekker sporten. Als ik dan nog wakker ben :')

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 09:37

@Ilona: ik verwacht dat je zo'n 20 minuutjes van ons af zit :D .

@SL: oh, wat heerlijk, geniet er maar lekker van en benut jullie tijd daar :j *\o/*

@Tine: :(:)