Ben heel benieuwd
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ben heel benieuwd
ik weet precies hoe je je nu voelt happytime schreef:jenking:balen,maar volgens mij gaan ze je gewoon enorm missen daar![]()
hier ff een snel berichtje voordat ik de enorme steen over me heen trek ,ik heb net mijn kwpner laten inslapen, was the perfect day vandaag( hoewel die dag er nooit is) ging mooi en vredig en de dierenarts wist niet wat hij zag zoveel tumoren(2de keer dat hij een paard met kanker moet laten inslapen zo zeldzaam dit)
nu ff een "leeg"gevoel.....
En zit dus een gat in.
Dierenhoningzalf 

Zo te horen was het toch beter voor het paard, nu is het gedaan met de pijn. Hopelijk ben je er weer snel bovenop, een paard afgeven is altijd verschrikkelijk, ook al is het de beste oplossing!
Maar goed, we hebben het beste weekend gehad tot nu toe! We hebben een rit gemaakt met de quad, we zijn gaan kajakken, we hebben een lange wandeling gedaan in het Abel Tasman Park (heel bekend natuurgebied, genoemd naar een Nederlander die Nieuw-Zeeland ontdekt heeft),… Het was geweldig!
Niet dat ik zo voor rugby ben, maar ik wil graag wel eens een wedstrijd zien van de bekende All Blacks. Het is immers de eerste en laatste kans om die tickets vast te krijgen. Daarbij is het de perfecte afsluiter, want de wedstrijd van de All Blacks is op onze allerlaatste avond in Nieuw-Zeeland, dus we gaan ons amuseren tot de laatste dag!
Citaat:Frensie: lekker gewandeld met kindjes en hond
Alleen hondjes en hondlogeetje