@Rivaldo sterkte met je oma, hoop dat ze snel weer naar huis kan.
Gelijk heb je Tallechie. Ik sliep trouwens toen Han er net was ook gewoon als Han ook sliep en voor de rest kon me alles eventjes niet boeien qua huishouden etc
Vwb wennen hond-kind, Bart (=mijn man) heeft Tex (toen onze hond, fox terrier, fel monstertje
) direct meegenomen naar het ziekenhuis toen hij ons daar op kwam halen (waren nachtje overgebleven na de bevalling). Han achterin de maxi cosi, hond ook in de auto en we hebben gewoon altijd heel goed opgelet maar niet de hond weg gehouden (als we erbij waren). Tex vond het daarom denk ik vanaf het begin heel gewoon. Als ik aandacht besteedde aan Han lag Tex gewoon erbij, nooit gedoe van gehad. Mischa, onze husky, hebben we gekocht toen Han 1 jaar was. Mischa hebben we vanaf het begin heel duidelijk laten weten dat ze onderaan in de rang stond dus geen gelik, gespring, opdringen of wat dan ook bij wie dan ook. Mischa is ook een super lieve hond geworden, kinderen is ze echt gek op, ze gaat er altijd gezellig tussenin liggen of ernaast als ze spelen en ze valt ze nooit lastig.
Bij mijn pony's is vooral Freddy erg slim, die weet elke door/in/uitgang te vinden, je ziet hem gewoon denken. Snuit bekijkt het rustig en kiest dan zijn weg. Alwyn is beetje dommig, is zo'n type die inderdaad compleet van de leg kan zijn omdat het gewone poortje niet openstaat en een ander poortje dat 3 meter verderop wel open staat maar ja, dat is niet het normale poortje, hij ziet dat dan niet eens
Ben benieuwd wat de dag van vandaag brengt
vandaag weer een groep waarvan ik eigenlijk denk dat ze niets hebben voorbereid, maar ik zal ze krijgen, want heb allerlei oefeningen voor ze in petto
maar mennen zit er vandaag echt niet in, moet zo naar school, dan even pony's eten geven etc. dan naar huis boodschappen doen voor vrijdag en zaterdag, eten koken, nog 2 wassen erin / eruit (manlief gaat maandag weer twee weken naar buitenland). En vanochtend al gestofzuigd, andere was erin (moet er zo nog uit), zoon/manlief ontbijt etc, hond uitgelaten pfffff 't is wat
Fijne dag allemaal!
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 24-03-11 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt