Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
heel veel sterkte toegewenst met dit ontzettend vervelende bericht

en ondanks het mooie weer me volgende keer toch iets warmer te kleden haha.
heb nu treinwifi best handig
) direct meegenomen naar het ziekenhuis toen hij ons daar op kwam halen (waren nachtje overgebleven na de bevalling). Han achterin de maxi cosi, hond ook in de auto en we hebben gewoon altijd heel goed opgelet maar niet de hond weg gehouden (als we erbij waren). Tex vond het daarom denk ik vanaf het begin heel gewoon. Als ik aandacht besteedde aan Han lag Tex gewoon erbij, nooit gedoe van gehad. Mischa, onze husky, hebben we gekocht toen Han 1 jaar was. Mischa hebben we vanaf het begin heel duidelijk laten weten dat ze onderaan in de rang stond dus geen gelik, gespring, opdringen of wat dan ook bij wie dan ook. Mischa is ook een super lieve hond geworden, kinderen is ze echt gek op, ze gaat er altijd gezellig tussenin liggen of ernaast als ze spelen en ze valt ze nooit lastig.
vandaag weer een groep waarvan ik eigenlijk denk dat ze niets hebben voorbereid, maar ik zal ze krijgen, want heb allerlei oefeningen voor ze in petto
maar mennen zit er vandaag echt niet in, moet zo naar school, dan even pony's eten geven etc. dan naar huis boodschappen doen voor vrijdag en zaterdag, eten koken, nog 2 wassen erin / eruit (manlief gaat maandag weer twee weken naar buitenland). En vanochtend al gestofzuigd, andere was erin (moet er zo nog uit), zoon/manlief ontbijt etc, hond uitgelaten pfffff 't is wat