zit je bij vriendjelief in z'n huis, komt de hondenbelasting controleren wat een duffe man ''heeft u een hond'' >jazeker! 2, maar ik woon hier niet, ik logeer hier '' '' hij heeft nog 3x gevraagd of er echt geen hond was
Ligt er bij mij aan welke VA er komt. De ene ent in de borst, de andere in de nek (zelfde kliniek) Maar de laatste VA die in de borst wilde enten stond zo te poedersuiker dat ze de volgende keer maar een andere plek moet zoeken om te enten.
Dennis heeft een keer een week op peneceline gestaan, moest ik zelf in z'n hals of bil spuiten. Hals was met 2x prikken dik en beurs (beide kanten 1x), bovenkant billen 'begaven' het met een dag of 4 dus heb op het laatst achter in z'n bil geprikt. Met enten heeft hij sinds dien ook altijd een bult in z'n hals die bijna een week nodig heeft weg te trekken. Volgende keer wil ik hem in z'n bil laten enten omdat hij daar minder last van heeft. Roos had dit jaar ook voor het eerst een iets dikke nek, maar denk dat die losse achterbeentjes krijgt als je die in haar bil prik.
heb geen verdikkingen gezien van het enten. Lotje is ook in haar hals geent wegens haar bewegelijkheid. Omdat ik niet wist hoe ze reageerde maar het zekere van het onzekere genomen. Va stond met 1 hand beetje op der hoofd te aaien en te kloppen en met zijn andere hand zat de entig erin zondar dat ze het doorhad Ze was drukker bezig met het aaien en kloppen op haar hoofd dan het prikje
Ik heb het nog niet bij rivaldo gehad dat hij een dikke net kreeg soms doen ze het in de hals en soms in de billen.
Pff ik baal een beetje! Van de week zou mijn tuig passend gemaakt worden, maar heb diegene niet gezien of gehoord! Zo maar even bellen. Ik wil zo graag mennen maar ik kan maar niet verder en dat vind ik zo zonde!
Ik heb nog nooit wat gemerkt van de entingen. Afkickverschijnselen hier. Ik ga vandaag wel even een bezoekje brengen aan stal maar rijden zit er nog even niet in.
Ja vind het erg jammer heb hem net gebeld gelukkig is de pony maat wel binnengekomen dus dat geeft weer hoop, vanmiddag zou hij mij terug bellen dus hoop van zege!
Wat super jammer van je auto, hopelijk heb je snel het goede onderdeel
@napie fijn dat je opknapt. met dit heerlijke weer wil je cht niet binnen zitten!
ik kom net terug van lekker shoppen, heb echt vééééél geld uit gegeven, m'n moeder dan
ga zo naar stal de pony's de pony's wedstrijdklaar maken voor morgen. hoop dus dat ze niet lekker in de mest hebben gelegen! vanavond gaan we al even naar de wedstrijd om te verkennen! heb er helemaal zin in
Naaltje: fijn dat je even een andere auto mee kan.
Napie: veel plezer, doe maar lekker ustig aan.
Marrianne: dat is mooi! Ik heb vorig weekend met mijn moeder gewinkeld, maar ik heb toen betaald. Het was wedstrijdkleding, ik wil dat zij groom is, dus vond dat ik het ook moest betalen.
Ik baal echt dat ik geen indoor marathons kan vinden
Rivaldo aankomende zondag .. Kan niet wachten, het zou eerst niet doorgaan omdat ik moet werken maar ze kon gelukkig ook later op de dag.
Het wordt dan zo'n dresuur pony vind ik als zn beentjes en hoofdje en alles geschoren is heel sjiek altijd Hij is nu echt zo'n wolliebeertje zoals alle shetties
Napie
Geplaatst: 23-10-09 16:58
Ik ga patroontje 9. Van de vacht hebben ze niet echt heel veel last op dit moment maar dat wordt straks wel anders. Volgens mij wordt het geen gezicht, als het maar effectief is. Dan hoeven ze na het rijden niet direkt op stal en kan ik ook 's morgens rijden.
Ja je moet ook iets doen wat je het beste lijkt vooral als het nog zo koud kan worden. Ik doe hem helemaal puur omdat hij zoveel last heeft van zijn vacht.
Maisie
Geplaatst: 23-10-09 17:22
ja na het scheren zijn ze net wat sjieker. Heb vorige week robijn en ferro gedaan. Nu vond ik het wel grappig bij het rijden dat ik naar zo'n kale kont zat te kijken en dan naar voren steken er 2 van die shattige wollige oortjes boven uit.
Ferro geschoren. Tot net boven zn knieen maar je ziet t bijna niet.
Robijn. Hier kan je wel duidelijk zien waar ik gestopt ben
bij ferro zie je zowat niet waar je gestopt bent, die hout er een leuke spikkels aan over zeg. Ook robijn zie je wat verschillende bruine kleuren heel mooi
Die zien er goed uit Maisie. Ook na het scheren. Als ik ooit niet meer met Veale kan rijden/ mennen wil ik ook zulke pony's. Of als ik zelf echt niet meer onder het zadel kan rijden