Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Belker schreef:Ja ik heb hem. Eide dames lopen er prima mee. Fiesta leek hoofd ook meer te laten zakken maar ik moet haar bit er nog inhangen, ik reed haar nu op het bit van mijn jonkie. Het elastiek valt mee, alles bleef netjes zitten. Ik zal volgende week een foto maken.
Eerst is de wagen uitlogeren. Die komt straks gesmeerd weer terug, oftewel, onderhoud.
Youri123 schreef:Van de week eindelijk weer mijn eigen paard ingespannen. Eerst had die een bult op zijn borst precies waar het borsttuig zit. En daarna had ik helaas geen Groom. Afgelopen donderdag ging een vriendin mee. En na 4 maanden was het inspannen en weg rijden. Na lang denken laatst toch maar een oproepje geplaats voor een groot gezocht. En zaterdag komt er iemand kijken. Hopelijk klikt het en kunnen we dan weer wekelijks op pad.
Elisa2 schreef:Youri123 schreef:Van de week eindelijk weer mijn eigen paard ingespannen. Eerst had die een bult op zijn borst precies waar het borsttuig zit. En daarna had ik helaas geen Groom. Afgelopen donderdag ging een vriendin mee. En na 4 maanden was het inspannen en weg rijden. Na lang denken laatst toch maar een oproepje geplaats voor een groot gezocht. En zaterdag komt er iemand kijken. Hopelijk klikt het en kunnen we dan weer wekelijks op pad.
En, een goede groom gevonden?
Een goede groom is wel zo fijn en belangrijk.
Hoe reageren jullie paarden op andere paarden die ohz of voor de wagen in de binnenbak er bij rijden?
Elisa2 schreef:Hoe reageren jullie paarden op andere paarden die ohz of voor de wagen in de binnenbak er bij rijden?
Elisa2 schreef:En wat deed ze dan?
Dank jullie wel, die van jou zijn dus al aardig gewend er aan Dierenfan.
Mijn Lusi reageert sowieso heel heftig op andere paarden, heb het idee dat het in de bak erger is dan buiten. Wil tzt graag lessen maar dan moet ze dus wel met andere paarden in de bak kunnen. Nadeel is dat ze niet gereden is en dus niet ohz kan wennen er aan en met de oogkleppen als ze ze hoort dan geeft het al veel onrust omdat ze bang is aangevallen te worden oid. (laag in rang)
Dus ik probeer even uit te vogelen hoe ik haar nu het beste wat meer er aan kan laten wennen en dat het ook leuk blijft voor mij.